וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"קופיקס" של החתונות

15.1.2015 / 23:51

טרנד הצרכנות החברתית הגיע לתחום האירועים. מיזם חדש מאגד קבוצת רוכשים לצורך הפקת חתונות. מה לנו יוצא מזה? 20 אחוזי הנחה על הפקה מלאה של חתונה

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

יש עניין חדש בישראל. טרנד הצרכנות החברתית הגיע סוף סוף גם לתחום האירועים. מהבוקר מתאפשרת לנו ההזדמנות לרכוש קבוצתית אירוע מוכן לחלוטין במחיר שובר שוק. חברה וותיקה בתחום האירועים, מרכזת את אנשי המקצוע והספקים, החל מאולם ותקליטן ועד להנפקת תעודת רווקות ברבנות. השירות כולל: מציאת וסגירת תאריך החגיגה מול אולם, תיאום צלם, הזמנת תקליטן, תור בסלון כלות, סידור טבעות, השכרת רכב יוקרה, בר אלכוהול, ארגון מקום למסיבת רווקים, שפע אטרקציות ומפיקי אירועים צמודים. בחבילה תמצאו גם מלון לערב כלולות, זמר לאירוע. "נעניק את נותני השירות הטובים ביותר, במחיר זול הרבה יותר" מבטיחים מנהלי החברה –" 123 מזל טוב".

לכולנו ידוע כי אחרי שתמה האופוריה מהצעת הנישואין וההסכמה, מתחיל המירוץ המטורף והמציק של הפקת ערב החתונה. איפה? מתי? איך? והכי חשוב – כמה? כמה יעלה ערב כזה, ואיך ניתן למקסם את החלומות והשאיפות ולהקטין למינימום את ההוצאות? וככל שצוללים עמוק יותר לתוך פרטי הפרטים של ערב הכלולות, כך מגלים עוד משימות שיש לבצע, בעלי מקצוע שיש להתקשר איתם, לנהל משא-ומתן וכו'. חלק מהזוגות מתייאשים ושוכרים מפיק. במקרה זה, ההוצאות ממשיכות לתפוח, מועד החתונה הולך ומתקרב ומתחילות הפשרות והוויתורים. איך אפשר להפוך את ההתעסקות בהפקת הערב המאושר בחיינו, לחוויה נעימה יותר? כיצד נוכל להתחתן ברמה גבוהה ובכל זאת להוזיל עלויות?

ערן ורד, מנהל חברת "1,2,3 - מזל טוב", המארגנת ומפיקה אירועים, החליט לאמץ את טרנד הצרכנות החברתית החדש. מה שהצליח כל כך בתחום הקפה ל"קופיקס" יכול להצליח גם בתחום החתונות. הוא מקבץ את השירותים, שזוג צעיר מבקש לעצמו בערב הכלולות. החברה החדשה גיבשה ומציעה לנו עסקת חבילה גמישה, שתאפשר לבחור את נותני השירות הכי מקצוענים ועדיין לחסוך בעלויות.

"נאפשר לבני זוג לבחור לעצמם את הדיל הטוב והחסכוני ביותר ונפיק להם הכל. זוג בודד, מקושר ככל שיהיה, לא יוכל להשיג נותני שירות בסדר גודל כזה ובמחיר שאנו מפרסמים. נשים קץ לבזבוז המופרז בחתונה. אפשר בהחלט להגשים את החלומות, גם בלי להיכנס למינוס בחשבון הבנק. ניתן ליהנות מערב מושלם גם בלי להשתעבד להלוואות".

איך עלה הרעיון?

"יצרנו רשת בעלי מקצוע משורה ראשונה, בחרנו רק את הטובים ביותר בכל תחום. הגענו איתם למחירים מדהימים והבנו שיש פה עסק. הצלחנו לרתום במהירות את כל הספקים שדרושים לקיום חתונה מושלמת. הם מספקים לנו תאריכים פנויים ואנו מספקים את העבודה. כך השגנו מכולם מחירים נוחים. הזוג ירכיב לעצמו את הפאזל המושלם לערב החתונה, לשביעות רצונם ובמחירים שווים לכל נפש".

התחומים אותם מכסה ההצעה של ורד חורגים הרבה מעבר למחיר המנה או מספר המנות, ומגיעים עד לפרטים הקטנים: פתיחת תיק ברבנות, הוצאת תעודת רווקות, שליחת מכתבי תודה לאורחים ושכירת חדר במלון לערב החתונה. הכלה תוכל לבחור בעזרת מומחה את צבע המפיות והמפות, וסט הצלחות והכוסות שיהיו על השולחנות.

"זוגות שירצו, יוכלו לשלם גם תמורת איש מקצוע שיהיה צמוד לזוג במהלך כל ההכנות, יעקוב אחר הספקים וינהל את ההכנות עד לתחילת האירוע".

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully