וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם טוב הוא המשאב והנכס החשוב והיקר ביותר

מאמר אורח

2.2.2015 / 17:13

הואיל והנתונים מראים כי כ-75% מהלקוחות הפוטנציאליים מחפשים מידע על אודות העסק או החברה לפני ביצוע עסקה, יש חשיבות מכרעת למוניטין חיובי. אז איך שומרים על רושם טוב לאורך זמן?

אילוסטרציה. ShutterStock
גטיאימג'ס/ShutterStock

רבים מכירים את האמרה- קשה לבנות, קל להרוס. מאז הפכה רשת האינטרנט לכיכר השוק העולמי, לזירת הפעילות העסקית והחברתית העצמתית והאפקטיבית ביותר- יש שיגדירו אותה כאולטימטיבית- יש השפעה רבה לכל מה שנכתב בה. על פי אנשי מקצוע בתחום האינטרנט, כ- 90% בקירוב מכלל האנשים מאמינים בנכונותן של ביקורות הנכתבות באינטרנט, קצת פחות מהם לא ירכשו מוצר או שירות מעסק שנכתבות עליו ביקורות שליליות. נתונים מובהקים אלה, כשלעצמם, לא זו בלבד שמצדיקים פעילות אקטיבית, ממוקדת ומקצועית לניהול המוניטין ברשת אלא הופכות אותה עבור רבים להכרחית.

ביקורת שלילית, מרושעת ונבזית, כזו המשתלחת בלשון ארסית, עלולה לגרום לנזק חמור. כמוה כאבן הנזרקת למים שקטים ומחוללת בהם תנועה הולכת ומתרחבת של מעגלים. אזכור שלילי עלול להיות קול קורא שיפתח תיבת תהודה שבה יישמעו צלילים חורקים וצורמים.

מה ניתן לעשות על מנת להגן אל שמכם הטוב, על המוניטין שלכם וכיצד ניתן למזער את הנזקים ולמקסם את היתרונות והתועלות.

1. רצוי, מומלץ ובמקרים רבים נדרש והכרחי להסתייע בשירותיהם של אנשי מקצוע בתחום ניהול המוניטין ברשת. ניהול מקצועי, מושכל וממוקד, מאפשר לנצל ואף לחזק ולהעצים את החוזקות שלכם, את היתרונות היחסיים, ולהפוך את רשת האינטרנט בכלל ואת מנוע החיפוש הגדול והמרכזי בה, גוגל, בפרט למנוף שיווקי אדיר.

2. בשלב הראשון, במידה שאתם עלולים להינזק כתוצאה מאזכורים שליליים ברשת, מנהלי המוניטין מנטרים את המידע בעל פוטנציאל הנזק ודואגים לניקויו מהעמוד הראשון בגוגל, אשר חלק הארי- רוב מכריע- של הגולשים לא גולשים מעבר לו.

3. בשלב השני מייצרים מנהלי המוניטין תוכן חיובי ("התוכן הוא המלך", כפי שמאפיינים ומגדירים אותו אנשי המקצוע בתחום הפרסום, השיווק והקידום האורגאני באינטרנט).תוכן מקורי, מעניין, בעל ערך מוסף, חדשני, רהוט, תמציתי. התוכן מופץ במספר רב של פלטפורמות וממשקים ברשת: אתרים שונים רשתות חברתיות בכלל ופייסבוק בפרט, סרטנים ביוטיוב, בלוגים, פורומים, מצגות וכל נישה אינטרנטית נוספת, שבה ממצבים, מבדלים וממתגים אתכם כעסק או כחברה המספקים מוצר או שירות חיוניים ומבוקשים.

מידע שלילי אינו רק בבחינת רעש רקע טורדני. הוא עלול להתברר כבעל פוטנציאל לגרימת נזק רב. השקעה בשמירה על שמכם הטוב היא הגנה חיונית ונדרשת על מקור פרנסתכם. השם הטוב הוא הנכס החשוב והיקר שלכם. מוניטין הוא ליבת העסק.

ניקוי מוניטין לשמירה על שמכם הטוב

ניקוי מוניטין על ידי אנשי מקצוע המאומנים ומיומנים במלאכה זו, המחייבת ידע וניסיון מעשיים, שימוש בכלים חדשניים ומתקדמים, מאפשר להעלים אזכורים שליליים על העסק שלכם בכלל ועליכם, בעליו, בפרט. ניקוי אפקטיבי מאפשר המרת האזכורים השליליים על אודותיכם בעמוד הראשון של גוגול באזכורים חיוביים. המנקים הופכים את היוצרות.

פעילות משולבת

ניקוי מוניטין מתבצע באופן המשלב בו- זמנית מגוון פעילויות ברשת: יצירה שוטפת של אזכורים חיוביים המבליטים את החוזקות, היתרונות והתועלות של העסק שלכם וקידומם,, כך שבאופן טבעי הם דוחקים את האזכורים השליליים ומבליעים אותם; יצירת פרופילים מקצועיים ברשתות החברתיות; הדהוד, הבלטה והעצמה של חוות דעת והמלצות של לקוחות מרוצים; ניטור ובקרה ON LINE (בזמן אמת) על אזכורים ופרסומים על אודות העסק שלכם ו/או עליכם.

הואיל והנתונים מראים, כי כ- 75% מהלקוחות הפוטנציאליים מחפשים מידע על אודות העסק או החברה לפני ביצוע העסקה, יש חשיבות מכרעת למוניטין חיובי. זו הסיבה לכך שמותגים גדולים משקיעים כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת לנקות אזכורים שליליים, לחזק ולהעצים את האזכורים החיוביים היוצרים, במצטבר, את המוניטין החיובי של המותג.
השם הטוב חשוב לכל אדם באשר הוא, קל וחומר שמם של עסקים ושל בעליהם. חברה מקצועית, הבקיאה בכל רזי הרשת ונפתוליה, בכל דרכיה ומשעוליה, יכולה לסלול לכם בתוכה את דרך המלך שלכם את ההצלחה המיוחלת, תוך חיזוק והעצמת המותג שלכם. אין השקעה חיונית, כדאית ומשתלמת ממנה.
המידע מוגש באדיבות "מסה מדיה - ניהול מוניטין ברשת" המתמחה במיתוג אישי, ניקוי מוניטין ויצירת נוכחות חזקה למותג ברחבי האינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully