וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ניתוחים: טיפול חדשני מציע פתרון לבעיות אסתטיות

מאמר אורח

6.2.2015 / 23:46

מכשירים מתקדמים ומהפכנים מסייעים לנשים להיפטר מצלוליטיס ולהמיס שומן מאזורים בעיתיים ללא ניתוחים פלסטיים, פעילות גופנית ודיאטות מתסכלות. זה הזמן לעשות היכרות עם הטיפול

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

יתכן שזכיתן בלוטו ויש לכן גנים מעולים שמאפשרים לכן ליהנות מפיגורה מחוטבת מבלי להתעמל ולהקפיד על תזונה נכונה. אם כך המקרה, אתן מוזמנות לדלג על הכתבה ולעבור הלאה. מי שסובלת ממצבורי שומן (בזרועות, בבטן, בסנטר וכו') ומי שמנסה להיפטר משומות, פפילומות, כתמי פיגמנטציה וחטטי אקנה – הכתבה הזו בדיוק בשבילכן. בכתבה נפרט אודות המטרדים האסתטיים האלו וכיצד ניתן לטפל בהם באופן חדשני.

צלוליטיס ומצבורי שומנים

אין ספק שצלוליטיס הוא המכה של הקיץ. בחורף עוד אפשר לשכוח ממנו, אבל בקיץ, כשאתן רוצות ללבוש בגד ים או מכנסונים, אתן נזכרות בו מחדש. עם זאת, בוודאי תתנחמו לדעת שלא רק אתן סובלות ממנו. גם מבוגרות, צעירות, רזות ומלאות, אינן מוגנות מפני המרקם הגבשושי.

לרוע המזל, ככל שתתעלמו ותזניחו את הצלוליטיס, כך הוא יחמיר ויגדל. הצלוליטיס, שנגרם מהצטברות תאי שומן מתחת לשכבת העור, אוגר עוד ועוד שומן כתוצאה ממחסור בחמצן. מסיבה זו חשוב לטפל בו מיד כשמבחינים בו. תופעה נוספת ומטרידה היא מצבורי שומן. הגוף הנשי נוטה לצבור שומן באזורים מסוימים, כתוצאה מלידות, גנטיקה, העדר פעילות גופנית ותזונה לא מאוזנת. למרבה הצער, לפעמים גם כשמקפידים על ספורט ועל תזונה נכונה, אותם אזורים מסרבים להתחטב. אז מה עושים?

לא חייבים לעשות ניתוח כדי להעלים צלוליטיס ומצבורי שומנים
לדברי אולגה רוזנבאום, קוסמטיקאית רפואית מוסמכת בעלת למעלה מ-18 שנות ניסיון, מנהלת המרכז ליופי ולקוסמטיקה רפואית ברמת גן, היום כבר לא חייבים לעבור ניתוח כדי ליהנות מעור מוצק וחלק ומהיקפים צרים יותר. אולגה מחזיקה באחד המכשירים המהפכנים והמתקדמים ביותר בעולם להמסת צלוליטיס ושומנים עקשנים בגוף.

לדברי אולגה, בעזרת המכשיר ניתן:

* להפחית עד 20 ס"מ מהיקף המותניים, הבטן והירכיים.
* ליישר עור רפוי ומכווץ.
* למתוח סנטר כפול.
* לשפר ולמצק, משמעותית, עור רפוי ומקומט מתחת לעיניים ומסביב לשפתיים.
* לשפר מראה עור רופס בזרועות, בירכיים ועוד.

איך המכשיר עובד?

המטופלת שוכבת על המיטה, בזמן שהקוסמטיקאית מעסה עם ידית המכשיר את האזורים הבעייתיים. מדובר בטיפול מפנק ונעים, שאינו כרוך בכאב ומניב תוצאות כבר מהטיפול הראשון – המראה הוא כאילו עושים ספורט ממוקד באזור המטופל.
המכשיר עובד על תדרי גלי רדיו, בטמפרטורה גבוהה, שחודרים להיפודרמיס (שכבת עור עמוקה המכילה תאי שומן), ממיסים את מלאי השומנים והנוזלים העודפים שהצטברו ומשחררים אותם למערכת הלימפתית. משם הם מתנקזים אל מחוץ לגוף בצורה טבעית ע"י השתנה, הזעה וכו'.

בנוסף, חימום השכבה התת עורית מעודד ייצור קולגן, שתורם למראה עור גמיש ומתוח, כך שהתוצאה הסופית היא היקפים צרים יותר ומראה עור מוצק, חטוב יותר.

צלקות אקנה, פפילומות, שומות וכתמי פיגמנטציה אינם צו הגורל

אנשים רבים סובלים מפפילומות (בליטות שלרוב אינן ממאירות ונוטות לצמוח על הפנים, הגב, הצוואר וכו'), שומות בולטות, כתמי פיגמנטציה (שנפוצים מאוד בארצנו בעלת השמש הקופחת ומופיעים כתוצאה מהריון, גלולות, גיל ועוד) וצלקות אקנה.

אולגה מרגיעה ואומרת כי בהחלט אפשר להיפטר מהבליטות, הכתמים והחטטים. "את הפפילומות אני מסירה בטיפול מהיר ופשוט, בעזרת מכשיר 'אינפליטור'", היא מפרטת, "המכשיר, שפועל על חום גבוה, ממיס את הבליטה ומשאיר פצע קטנטן, שחולף ונעלם במהירות ללא צלקות. באותה שיטה ניתן גם להעלים נימי דם דקים, שלרוב אין להם פתרון אחר. האזור המטופל מאולחש ע"י משחה והמטופל אינו חש כאב".

ומה לגבי כתמי פיגמנטציה?

"חשוב לדעת שהמלחמה הקשה ביותר בעור הפנים הינם הכתמים, ולכן צריך להיות מאוד סבלניים. את הכתמים אני מבהירה ובסוף הם נעלמים. את התוצאות מתחילים לראות לאחר כחודשיים".

אולגה רוזנבאום מוסיפה כי מגיעים אליה לקוחות מכל רחבי הארץ כדי להסיר נגעי עור, חלקם כבר נואשו מכל טיפול אפשרי אחר. כדי להגיע למקסימום תוצאות, אולגה משלבת בטיפוליה גם תכשירי קוסמטיקה פרה רפואיים מבית "Perfect Treatment". חברה זו פיתחה קו מוצרים ייחודי לטיפול באקנה קשה ובצלקות וכן להבהרה, הצערה ומיצוק עור.

לסיכום, מצבורי שומן, צלוליטיס וגם נגעי עור אינם צו הגורל.

  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully