וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישת ויטמינים ותוספי מזון משתלמת יותר ברשת

מאמר אורח

9.2.2015 / 0:24

שוק הויטמינים בישראל ידוע כתחרותי וצפוף במיוחד. הקהל הולך ומתרחב, המודעות הולכת וגדלה, ואנו עדים לירידה מתמדת במחירי המוצרים. אז למה כדאי לקנות דווקא ברשת? יניר שביט מ"טבע בריא" מסביר

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

שוק הויטמינים ותוספי המזון בישראל הולך ונהיה צפוף מאוד. הלקוחות הם מכל חתכי האוכלוסייה, מגילאי 30 ועד 80, ללא הבדל השכלה, מעמד סוציו-אקונומי, או אזור מגורים. סקר שנערך בשנה שעברה גילה שהיקף המכירות של השוק הזה בישראל עומד על כ-800 מיליון שקלים בשנה והוא צפוי עוד לגדול, כך שתוך חמש שנים יעבור את מיליארד השקלים. גם בעולם נמשכת המגמה של צריכת ויטמינים ותוספי מזון והענף נחשב לאחד הפחות רווחיים בשוק. על פי הערכות של אנליסטים השוק העולמי מגלגל כעת למעלה מ-40 ביליארד דולר בשנה. השיווק נעשה בעיקר ברשתות הפארם השונות, אבל גם בחנויות טבע פרטיות, שברחבי הערים הגדולות. כולם מתהדרים במוצרים מן הטבע, ללא כימיקלים וללא רכיבים מסוכנים והקהל קונה, לפעמים אפילו מבלי להכיר לעומק את החברות היצרניות.

המשותף לכל החנויות הללו, ולבטח מה שמאפיין את הרשתות הגדולות, הוא הזמינות של כמעט כל מוצרי המותג של החברות הגדולות, אבל יחד עם זאת קשה להתעלם מעוד מאפיין והוא מחירי מדף גבוהים, שבהשוואה לשוק העולמי נחשבים אפילו ליקרים. וכמעט כמו בכל שוק עם ביקוש רב, היצע זמין, ומחירים מרתיעים, גם כאן מתגייסת הרשת לעזרת הצרכנים, כי מה שאפשר לקנות ברשת יהיה כמעט תמיד זול יותר, בגלל החיסכון בעלויות של אחזקת חנות, משכורות למוכרים, דמי שכירות, חשמל, פרסום ושאר עלויות של מכירה קימעונאית. את הפיתרון לבעיית המחירים הגבוהים מציעה היום חברת "טבע בריא", המשווקת באתר האינטרנט שלה את מגוון הויטמינים ותוספי המזון המבוקשים, עם משלוחים חינם, ובמחירים שנראים הרבה יותר שפויים מחנויות הטבע שבערים. יניר שביט, מהשותפים ב"טבע בריא", מסביר איך זה מתאפשר.

"אנחנו, כטבע בריא, עובדים עם מיטב החברות המובילות בארץ ובעולם. אולם בולטים בעיקר המוצרים של "נוטרי-די", שמצד אחד הם איכותיים ועומדים בשורה אחת עם מוצרי המותג של החברות המובילות בשוק אך מהצד השני מוצעים במבצעים מאוד אטרקטיביים", אומר שביט, "הבשורה היא במחיר. נקודה. תוסף תזונה זה תוסף תזונה, אין פיתוחים או המצאות מיוחדות בתחום הזה שהציבור אינו מכיר. צרכנים היום מחפשים איכות ומחיר. הסוד הוא במבצעים - שני מוצרים מתנה על כל קניה של מוצר אחד זאת כבר בשורה של ממש".

- תן בבקשה דוגמא למוצר כזה ולהבדלים במחיר?

"כורכומין למשל, שהמחיר שלו על המדפים הוא היום בין 110 ל-120 שקלים, אפשר להשיג אצלנו שלישיה ב-160שקלים - אחת כקניה ועוד שתיים כמתנה ואפילו לא צריך לשלם עבור המשלוח. אותו מבצע ניתן גם על Q10 ועל מוצרים רבים נוספים. אני מסכים שמי שרוצה רק יחידה אחת, יוכל לקנות אותה בחנות ב-120 שקלים, אבל מנסיוננו, צרכני הויטמינים ותוספי המזון עושים זאת על בסיס קבוע ו-160 שקלים לשלוש יחידות הוא עבורם מאוד אטרקטיבי. המוצרים של נוטרי-די נהנים מכל תקני האיכות המחמירים ביותר וברישיון משרד הבריאות ומכיוון שאנחנו עובדים בלעדית עם נוטרי-די, המייצרת את המוצרים שלה בישראל, רק אנחנו יכולים להציע מחירים כאלה. פרוביוטיקה, מוצר מאוד פופולארי, מגיע אצלנו עם 12 מיליארד חיידקים, במחיר של 120 שקלים, פלוס יחידה נוספת מתנה. כל המוצרים הם כשרים ואת כולם אנחנו שולחים בדואר, או עד הבית".

- ואת ההפרש אנחנו משלמים בדמי משלוח?

"לגמרי לא. המשלוחים שלנו הם בחינם, ויש לנו גם לקוחות רבים בחו"ל. אנחנו היחידים בענף שמתחייבים למשלוח חינם, בלי קשר לגודל הקניה. בקניה מעל 300 ¤ אנו אפילו ממנים שליח עד הבית חינם, אבל גם מי שקונה בפחות מהסכום הזה יוכל לקבל את השירות בתוספת סכום סמלי".

למידע נוסף על מגוון המוצרים היכנסו לאתר טבע בריא

  • עוד באותו נושא:
  • ויטמינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully