וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 טיפים להשקעה נבונה באופציות בינאריות

מאמר אורח

11.2.2015 / 0:00

הצירוף מסחר אופציות בינאריות נשמע מפחיד. רק המחשבה על גרפים מאיימים מספיקה כדי להרתיע, אבל זו יכולה להיות דרך להרוויח תוספת חודשת. מומחי חברת etrader מסבירים כיצד

השקעה באופציות בינאריות. ShutterStock
מפסיקים לפחד ומתחילים להרוויח/ShutterStock

צירוף המילים "מסחר אופציות בינאריות" יכול להיות מאוד מפחיד. רק המחשבה על גרפים מאיימים וטבלאות מסורבלות היא מספיקה כדי להרתיע כל אחד. אבל האמת היא שמסחר באופציות בינאריות (הידועות גם בשם אופציות דיגיטליות) יכול להיות דרך נהדרת להרוויח תוספת חודשית שלא תזיק לאף אחד מאיתנו. נכון, שוק ההון יכול לטמון בחובו סיכון מסוים להפסדים, אבל אם ההשקעה נעשית בצורה מושכלת, תוך בחירת שיטות ואסטרטגיות מסחר המתאימות לאישיות שלכם - האפשרות להרוויח נמצאת בידיים שלכם. אז איך מתחילים?

1. קודם כל, תפסיקו לפחד - עד לפני כמה שנים, רק סוחרים מקצועיים היו משקיעים בשוק ההון. כיום, בזכות מהפכת האינטרנט והטלפונים החכמים, כל אחד יכול להשקיע בשוק ההון בקלות ובמהירות – בלחיצת כפתור. אם אתם מחפשים דרך פשוטה לייצר לעצמכם עוד הכנסות, השקעה בשוק ההון היא דרך מצוינת שמתאימה גם לאנשים מהשורה, והחלק הכי יפה הוא שלא חייבים להיות מקצוענים כדי להשקיע ולהרוויח.

2. תתחילו לחשוב כמו סוחרים – שוק ההון כשמו כן הוא - "שוק". יש בו מוכרים וקונים, שמחליפים ביניהם סחורות. וכמו בכל שוק, הדרך להרוויח היא לקנות בזול ולמכור ביוקר. החוכמה כמובן היא לדעת מה לקנות ומתי, ולא פחות חשוב – מתי למכור. אחד הסודות שסוחרים מנוסים יודעים הוא שאפשר להרוויח גם אם הנכס בו השקעתם נמצא בירידה. במסחר באופציות בינאריות למשל, אפשר לחזות אם ערך של נכס בזמן הפקיעה יעלה או ירד מערכו בזמן הקנייה. אם ניקח כדוגמה השקעה בנפט - לא צריך לחכות שמחירי חביות הנפט יעלו על מנת להרוויח מהשקעה בנכס הזה. המשך ירידות המחירים יכולים להיות רווחיים לא פחות.

3. הגדירו מטרות - לפני שאתם מתחילים להשקיע, קחו רגע לחשוב ולהחליט מהי בעצם המטרה שלכם. אם אתם רוצים לעשות תשואה גבוהה על ההשקעה שלכם בזמן קצר, ייתכן ותרצו לבחור מסחר בפלטפורמות דינמיות יותר שמציעות תגמול מידי וגבוה על השקעה, אבל יחס הסיכון/סיכוי הוא בהתאם. מנגד, אולי תעדיפו דווקא לשמור על ערך הכסף, ולא לסכן אותו בהשקעות גדולות? בהתאם לתשובה, תוכלו להחליט איזו אסטרטגיית השקעה היא הנכונה ביותר עבורכם.

4. למדו את המושגים – לא בטוחים מה ההבדל בדיוק בין מניות לאגרות חוב? או מה הקשר בין אופציית פוט לבין תשואה? הקדישו קצת זמן כדי ללמוד את הנושא. אתם יכולים להירשם לקורסים מיוחדים ללימוד שוק ההון, אבל למה לעבוד קשה? אנחנו חיים בעידן שהכל זמין וגלוי ברשת, ובעזרת חיפוש קצר ברשת תוכלו למצוא מגוון אסטרטגיות ומדריכי מסחר שיתאימו לכל הרמות.

השקעה באופציות בינאריות. ShutterStock
הקדישו זמן ללימודים המושגים/ShutterStock

5. עקבו אחר החדשות – כלל ברזל: כדי לקבל החלטות נכונות, אתם צריכים לדעת מה קורה בשוק ההון. למזלנו, יש המון אתרים כלכליים בארץ ובעולם שמספקים מידע שוטף ומעודכן, יחד עם ניתוחי שוק ופרשנויות, שיכולים לעזור לכם לקרוא טוב יותר את המפה. לדוגמה: אם ידוע לנו שחברת אפל עומדת להשיק מוצר חדש ביום ובשעה מסוימת, אפשר להניח מראש שהשוק יגיב בצורה כלשהי לחדשות האלה ומחיר מניית אפל ינוע בכיוון מסוים (יעלה או ירד). מעקב אחר החדשות והבנה של מגמות צפויות מאפשר לכם להגיב בזמן אמת למה שקורה בשוק - עניין חשוב מאוד, בעיקר למשקיעים בפלטפורמות מסחר שהן יותר אינטנסיביות כמו אופציות בינאריות, או דיי טריידרים.

6. לכו על מה שאתם מכירים – אם אתם רוצים לייצר לכם יתרון יחסי בהשוואה למשקיעים אחרים (ולמה שלא תרצו את זה?), נצלו את תחומי העניין והידע שלכם כדי לבחור במה להשקיע. שוחים בשוק הסלולרי? תשקיעו בחברת אפל או סמסונג. חיים במדיה חברתית? לכו על מניות פייסבוק וטוויטר. חולים על מכוניות? נסו חברות רכב כמו רנו.

7. פתחו חשבון – עד עכשיו זה כבר בטח ברור שאם אתם רוצים להשקיע בשוק ההון, אתם צריכים לפתוח חשבון השקעות. אפשר לעשות זאת דרך הבנק או דרך בית השקעות, אבל אם אתם לא רוצים לנהל תיק מורכב ומסובך, אתם יכולים לפתוח חשבון השקעות באתרים המציעים מסחר מקוון. באתרים מהסוג הזה אפשר להשקיע גם סכומים נמוכים של כמה מאות שקלים, לעקוב אחרי חשבון ההשקעות שלכם בכל זמן (רוב האתרים מציעים גם אפליקציות למסחר דרך הסמארטפון), ולסחור בכל זמן ובכל מקום.

המאמר נכתב על ידי חברת etrader – המציעה פלטפורמת ייחודית למסחר באופציות בינאריות, עם עשרות נכסי בסיס מכל רחבי העולם, עם עד 80% תשואה

  • עוד באותו נושא:
  • השקעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully