וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקלאסי לובש מודרני

מאמר אורח

11.2.2015 / 23:46

כשאומרים "קלאסי" בדרך כלל מתכוונים לסגנון מערבי אירופאי עם ניחוחות מהעבר. מעצבת השמלות טלי תבל מסבירה למה זה לא בהכרח נכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שטלי תבל מעצבת לא מעט שמלות כלה ושמלות ערב בעיצובים אישיים המותאמים בצורה מדויקת ללקוחותיה עפ"י דרישותיהן, עדיין, בעיצובים שלה ניתן להבחין בסגנון ייחודי ברור המביא איתו רעננות בנוף המקומי בין מעצבי השמלות בארץ, כפי שהיא מגדירה אותו: "אין ספק שההשראה שלי מושפעת מסגנונות אירופאיים קלאסיים כמו התקופה הוויקטוריאנית בבריטניה, התחלת הקוטור (Couture) בפאריז ותקופת הרנסאנס באיטליה. יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהשפעות מודרניות או אתניות רבות מהארץ ומהעולם שאני מביאה איתי לתוך העיצובים", אומרת טלי תבל ומפרטת "ההשפעה הקלאסית אירופאית בקולקציית שמלות הכלה ושמלות הערב הנוכחית שלי באה לידי ביטוי בעיצובים שמבליטים אצילות, יוקרה, רמת גימור מאוד גבוהה ושילוב של עבודות יד רבות יחד עם בדים מהמשובחים ביותר. ההשפעות המודרניות מכניסות רעננות מיוחדת לעיצובים שלי בדמות של בדים יותר מודרניים או חיתוכים שונים בגזרה שמהווים מעין טוויסט במראה הקלאסי אך עדיין שומרים על מראה אצילי ויוקרתי כמו שכלה או אמא של כלה צריכות להיראות.

איך זה שונה ממעצבים אחרים?

"אני חושבת שבגלל שהארץ שלנו שטופת שמש, הרבה מעצבים בישראל נותנים לכך ביטוי באמצעות גזרות עם יותר מחשופים, ומביאים איתם גישה של כמה שיותר חשוף יותר טוב, דגמים שהם נועזים מאוד. אני לא נגד מחשופים כל עוד שומרים על מראה אצילי וקלאסי, ועל טוב טעם בין אם זה בשמלות ערב ובטח ובטח בשמלות כלה. הסגנון שלי מדגיש יותר את הקווים הנקיים במראה, שומר על קלאסיות יחד עם תיאטרליות וגם מחשופים אבל מעודנים יותר.

מי קהל הלקוחות שלך?

נשים שחשוב להן המראה הקלאסי והאצילי, שכשיראו אותן יחשבו שהן יצאו מקטלוג אופנה יוקרתי. נשים שחשוב להן שמלות מוקפדות וסטנדרטים גבוהים. יש לקוחות שמזמינות אצלי שמלות לאירועים מיוחדים שמחכים להן בחו"ל, כולל נשות שגרירים, שיוצאות לאירועים יוקרתיים עם בעליהן. עורכות דין, רופאות, קהל מאוד מיוחד ואיכותי, שגם סומך עלי בכל תהליך הבחירה וההכנה של השמלה.

טלי היא בוגרת מכללת "מרים", המכללה הראשונה בתל אביב ובארץ בכלל, לעיצוב אופנה והיא מצליחה להביא איתה גישה חדשה ומרעננת לתחום העיצוב. לסטודיו שלה, בצפון דיזנגוף בתל-אביב, היא מעניקה תחושה חמימה של בית. העיצוב והתפירה נעשים במקום, בידי הצוות המנוסה שעומד לרשותה ואחרי שלושה או ארבעה מפגשים של בחירה, מדידות ותפירות, היא מתמלאת סיפוק, יחד עם לקוחותיה, מהתוצאות המרגשות.

טלי תבל, מעצבת שמלות כלה וערב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully