וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אפשר למצוא טיסות זולות באינטרנט? התשובה מפתיעה

מאמר אורח

15.2.2015 / 23:41

איך להשיג טיסות זולות באינטרנט? מה צריך לדעת? למה ואיך חברת תיירות גדולה יכולה להרשות לעצמה מדי פעם להיות זולה, אפילו יותר מחברת התעופה? קבלו את כל הטיפים

טיסה שינה במטוס שעמום בטיסה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

טסים לחו"ל לחופשה. כל דולר קובע, כל יורו חשוב. כל שקל שנצליח לחסוך, בהוצאות על רכב שכור, סידורי לינה, או טיסה, מתורגם מיד לעוד כמה ימים של שהות, ועוד אטרקציות וחוויות שנוכל להרשות לעצמנו בחו"ל. ואיפה הסעיף שבו מנסים להשיג את הדיל הכי טוב? ובכן, קודם כל בטיסה. בדרך כלל מדובר בסעיף הראשון אותו יחסית קל לחפש ולהשוות, ואשר חיסכון בויפנה לנו בין עשרות למאות דולרים, לטובת שדרוג השהות שלנו בחו"ל.

האינטרנט שופע הצעות מכל הסוגים. החל מחברות קיקיוניות, שמציעות טיסות לילה בחצי עמידה ובלי ארוחה, ועד לסדרת קונקשנים מתישה, שחוסכת 200 דולר אבל מאריכה את הנסיעה ליום וחצי. כמעט בכל המקרים אנחנו מתקשים להאמין שדווקא חברת תיירות גדולה, היא זו שיכולה בסופו של דבר למצוא לנו את הדיל הכי שווה, כי חברת תיירות, ככה אנחנו בטוחים, צריכה גם להרוויח, ובדיוק את העמלות הללו אנחנו מנסים לחסוך. אלא שמתברר שדווקא חברת תיירות גדולה, כזו שעובדת עם מאסות של הזמנות וכירטוסים, יכולה להרשות לעצמה להתגמש בעמלות ועלויות הטיפול ולהוזיל מחירים על חשבון מתח רווחים. כל זאת על מנת לספק את הדילים במחירים אטרקטיביים ולהישאר רלוונטיים בשוק שהופך תחרותי, שלא לומר פרוע, מיום ליום, ובטח בשיאי העונה.

בנישת הטיסות הזולות ניתן למצוא את חברת התיירות הגדולה בישראל "דיזנהאוז" שמגייסת את כל ניסיונה בענף מאז הוקמה ב-1926, על מנת לספק את הטיסות הזולות ביותר שניתן למצוא, מכל מקום לכל מקום.

"כיום טיסה זה מוצר שיכול להיות גם זול", טוענת ורד שורץ, מנהלת השיווק של דיזנהאוז, "ולכן טבעי שאנשים יחפשו דילים לטיסות זולות וינסו לחסוך כמה שיותר בסעיף הזה לקראת הטיול שלהם. שוק הטיסות הזולות באינטרנט הוא מאוד רחב והוא גם עשוי להיות מאוד מבלבל. לא תמיד ברור מה טיבו של הדיל, ועד כמה החיסכון הוא אכן כדאי, יחסית לתנאים שמקבלים. היתרון שלנו, כחברה הגדולה בישראל, הוא ביכולת שלנו להשיג דילים זולים גם בחברות התעופה המובילות, ומכיוון שאנחנו פועלים בישראל זה אומר גם דילים בחברת התעופה אל על. בפועל, בגלל שאנחנו חברת תיירות גדולה, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להתגמש בעמלות שאנחנו מרוויחים, על מנת להשיג עבור הלקוחות שלנו מחירים שיהיו אפילו זולים יותר מאשר מציעים בחברת התעופה עצמה. בתור חברת התיירות הגדולה בישראל היקף העבודה השנתי שלנו מול חברת אלעל מאפשר לנו לעשות זאת.

האם אנשים רוצים לסגור את הדיל לטיסות זולות באינטרנט, מבלי להתייצב בסוכנות עצמה?

"כן, זאת מגמה שהולכת ומתפתחת בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לעשות את ההזמנה מהמחשב בבית. אנו פיתחנו באתר שלנו תשתית טכנולוגית מתוחכמת לאיסוף המידע מכל חברות התעופה אך מצד שני פשוטה וידידותית לגולש בחיפוש של טיסות זולות לכל היעדים בעולם. האתר שלנו מאפשר לגולש לבנות את המסלול הטוב ביותר בהיבט המחיר, חברת התעופה ואורך הטיסה. אנחנו לא מדברים רק על צעירים ותרמילאים, שמחפשים לחסוך 50 דולר פה ושם. כיום כולם מחפשים "טיסות זולות", גם עם חברות הלואו-קוסט שמציעות, טיסות זולות ליעדים מישראל לאירופה ובטיסות פנים באירופה .

היתרון הנוסף שלנו כחברת תיירות גדולה בעלת ניסיון של שנים, מתבטא בכך שאנו יכולים לחסוך ללקוח 300 או 400 דולר מכרטיס לניו-יורק, בזכות נחיתה של שעתיים במוסקבה, זה משהו שלא כל אחד מכיר ויודע לארגן וזה כבר חיסכון משמעותי עבור הלקוח.

באותה צורה אנחנו יכולים לעבוד מול כל יעד בעולם, כולל סידור של טיסות פנימיות בהרבה מדינות, ככה שבסופו של דבר זה יורגש במחיר הכולל של הטיול. היכולת שלנו, כחברת תיירות ותיקה וגדולה, זה להכיר את כל האפשרויות, לזהות חלונות של הזדמנות להיצעים וביקושים בכל מיני טיסות, ולבנות את המסלול המיטבי והזול למגוון מאוד גדול של יעדים.

אפשרויות החיפוש וההזמנה באתר "דיזנהאוז" ייתן את המסלול הטוב ביותר, הקצר ביותר, הזול ביותר והמשתלם ביותר, בטווח התאריכים המבוקשים. כמובן שבהמשך אנחנו שמחים להציע גם דילים למלונות, השכרת רכב ועוד שירותים, שהעובדה שכולם מגיעים מאותה חברה הופכים את הדיל לזול והמשתלם יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully