וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיתולים למבוגרים - איך להתגבר על הבושה והמבוכה?

מאמר אורח

23.2.2015 / 23:43

לדאוג לחיתולים למבוגרים לבן משפחה או לעצמכם הוא נושא רגיש ומטריד. אורן גבאי, הבעלים של "לימור שיווק ישיר", מנסה לפזר את המבוכה ולהקל על אי הנעימות הכרוכה בהתעסקות בנושא

אדם קשיש, אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

תשאלו הורים לתינוקות והם יגידו לכם שחיתולים חד פעמיים הם כנראה ההמצאה מספר אחת לטיפול בפעוטות כשהם מרטיבים או מלכלכים. אבל תשאלו בנים להורים מבוגרים, חולים וחסרי אונים, ותגלו שמדובר בעיקר בנושא מביך. לא קל להתמודד עם מבוגר - אבא, אמא או סבא - שאינם מסוגלים להתמודד עם אחת המטלות הבסיסיות ביותר בחייו של אדם, להתפנות בכוחות עצמו מצרכיו. לפעמים זה מביך עד כדי כך שקרוביו של אותו אדם חשים לעיתים בושה כה גדולה מהצורך לעמוד בחנות הפארם ולבקש חיתולים לאדם מבוגר ומוגבל, והם מוותרים על הרכישה רק כי לא נעים להם. אורן גבאי, הבעלים של חברת "לימור שיווק ישיר", המוכרת חיתולים ומוצרי היגיינה למבוגרים, מכיר היטב את הנושא, מודע למצוקות של קהל לקוחותיו, ומנסה כאן לפזר את המבוכה, ולהקל על אי הנעימות הכרוכה בהתעסקות בנושא, ובעיקר ברכישה.

קהל היעד של החיתולים למבוגרים הוא רחב ומגוון, ונמנים עליו לא רק אוכלוסיית הקשישים הסיעודיים. יש בו גם חולים המרותקים מיטה, שאינם יכולים להתפנות בהליכה לשירותים, אנשים התלויים בכיסאות גלגלים ולעיתים קרובות אינם יכולים להשתמש בשירותים רגילים, או להגיע אליהם בזמן. אנשים הסובלים מפגיעות מוחיות ושאינם מסוגלים לזהות בזמן את הצורך להתפנות, מבוגרים הסובלים מבריחת שתן (בלילה וגם ביום), נשים אחרי הריון שעדיין מתקשות בשליטה על שרירי הסוגרים, וגם צעירים בדרגות שונות של אוטיזם, או פיגור, שלא תמיד יודעים לזהות את הצורך, או לבקש להתפנות בזמן.

"שתי המצוקות העיקריות של קהל הרוכשים זו המבוכה מעצם הצורך להזדקק למוצר מהסוג הזה וכמובן המחיר שלו", אומר גבאי, "ולשני אלה הצלחנו למצוא פתרונות שיהפכו את חייהם של הנזקקים למוצרים הללו לנוחים יותר. ראשית, הקמנו מערך שיווק והפצה עצמאי שמאפשר הזמנה של כל מוצר עם שליח עד הבית ,באופן דיסקרטי ביותר וללא צורך להתרוצץ ולהתמודד עם מוכרים בחנויות, ועם כל המבוכה שאנשים חשים בעקבות זאת ,דאגנו שכל רכבי החלוקה של החברה יהיו ללא פרסומת עליהם דבר שיכל ליצור לנו חשיפה עצומה אך לנגד עינינו אנו שמים את טובת הלקוח ומונעים ממנו את הבושה.

שנית, לעניין המחיר, מכיוון שאנחנו לא מחזיקים חנויות, אלא עוסקים בשיווק ישיר, הצלחנו להוריד את המחירים של חלק מהמוצרים עד כ- 40 אחוזים ממחירם בשוק. זה קרה בעיקר בשנתיים האחרונות, בעקבות המחאה החברתית, בה הבנו את מצוקתם של הרוכשים, ובמיוחד של אלה המעוניינים במוצרים איכותיים, והתחלנו לייבא סדרה רחבה של מוצרים, שאנחנו מייבאים ארצה בדיוק למטרה זאת".

- מה המוצר המבוקש ביותר שאתם מציעים?

"אנחנו סיטונאי הבית של חוגלה קימברלי, שמייצרת את מוצרי "שקמה ודיפנד" ובנוסף יש לנו ליין שלם של מוצרים שאנחנו מייבאים מכל העולם, מוצרים ממותגים, באיכות אירופאית. המוצרים הפופולאריים ביותר הם תחתוני הספיגה למבוגרים, שנמכרים אצלנו ב-29 שקלים לשקית. בנושא הזה אני רוצה להדגיש שישנם כל מיני תחתוני מבוגרים, וחשוב להתאים את הגודל למי שזה מיועד לו, כי אחרת כל השימוש נעשה לא נוח ומטריד. במיוחד אמורים הדברים בילדים עם צרכים מיוחדים, שהם כבר מעבר לגיל הטיטולים הרגילים לפעוטות, וצריכים עכשיו לעבור מהאגיס ופמפרס לחיתולים אחרים. הורים רבים מתקשים למצוא עבורם מידות מתאימות, שכבר נחשבים לחיתולי מבוגרים, אבל שיתאימו לגיל המיוחד של הילדים הללו ולא יהיו מסורבלים על הילד. מדובר בליין מוצרים החל ממידות אקסטרא סמול, שנותנים מענה לבעיה הזו. יש ביקוש גדול גם לפדים למניעת הרטבות. מדובר במוצרים שחברת סאני מוכרת לכשמונים מדינות, ואנחנו מייצגים אותם בלעדית בישראל".

- והמשלוחים הם לכל הארץ?

חברת לימור שיווק ישיר מחזיקה במלאי באופן קבוע כ 800 משטחים של מוצרי ספיגה וכפי שאמרתי במיוחד לצורך השרות המהיר והדיסקרטי הקמנו חברת משלוחים פרטית, שמגיעה לכל נקודה בארץ. הלקוחות שלנו כוללים גם מוסדות ובתי אבות, אבל את עיקר המאמץ אנחנו מרכזים בשוק הלקוחות הפרטיים, מכיוון שלהם הכי קשה להתמודד גם עם הרכישה הציבורית בחנויות וגם עם המחירים הגבוהים של המוצרים הללו כשהם על המדפים".

לכל החדשים בתחום, כדאי להכיר את סוגי המוצרים ולבחור את המתאים לכם ביותר. גם על פי המידה, גם על פי כושר הספיגה, גם בהתאם לתדירות ההחלפה הנדרשת. ובכל מקרה, כדאי לקבל ייעוץ לגבי המוצרים השונים, לבדוק את איכותם, את התאמתם לבן המשפחה שהם מיועדים לו וכמובן להשוות מחירים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully