וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תחפשו עבודה, תמצאו אותה

זירת היועצים בשיתוף פורטל דרושים

26.3.2015 / 0:53

מחפשי העבודה מכירים את הריטואל של מעבר על מודעות, שליחת קורות חיים, חיוג לטלפונים לא רלוונטיים והתשובה המתסכלת "לא אקטואלי". אז מה עושים? דרור אפשטיין, מ"פורטל דרושים", מסביר מה הופך אתר של מודעות דרושים לידידותי, יעיל ואפקטיבי

אישה עובדת. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

אתרי הדרושים ברשת הם באופן טבעי המאגר הזמין ביותר למחפשי העבודה ויש הרבה כאלה. בעבר הם היו שייכים בלעדית לעיתונות הכתובה, שהתפרנסה מהם לא רע. עלייתה של רשת האינטרנט ופריחתם של אתרי הדרושים, היא בין השאר הסיבה לדעיכתה של העיתונות הכתובה, שאיבדה מקור הכנסה מאוד חשוב.

גיליונות הדרושים שצורפו לעיתוני יום שלישי וסופי השבוע הגבירו את התפוצה. החרוצים שבין מחפשי העבודה נהגו להתייצב ליד בתי הדפוס של העיתונים כדי לקבל לידיהם את הגיליונות הטריים וליצור ראשונים את הקשר עם המעסיקים שפרסמו מודעות. את הכלל הזה, של להיות ראשון, מכירים כל אלה שכבר מצאו עבודה. טלפון למשרה אטרקטיבית מהמודעה של עיתון אתמול כבר היה לא רלוונטי.

המעבר של מודעות הדרושים לרשת האינטרנט שינה את כל צורת חיפוש העבודה, אבל לא את הכלל שנשמר גם היום - כל הקודם זוכה. וכדי לדעת איך להקדים בעידן הרשת צריך להכיר את אתרי הדרושים המאפשרים גישה מהירה ורלוונטית למודעות, כל עוד הן טריות ואקטואליות. דרור אפשטיין, ממייסדי האתר "פורטל דרושים", אחד הפופולריים ברשת, מסביר מה הופך אתר דרושים לידידותי במיוחד למחפשים.
"הבסיס שעליו הכל עומד הוא העובדה שהאתר מכיר בכך שמחפשי העבודה לא אמורים לשלם עבור האינפורמציה הבסיסית שהאתר מציע - משרות", אומר אפשטיין, "אין להם עבודה ולכן לא הגיוני לבקש מהם כסף. זה הבסיס להצלחה אצל גולשים שמחפשים עבודה, שהאתר יהיה חינמי. כי יש אתרים שגובים תשלום עבור הזכות לראות את המודעות.

יתרון נוסף הוא הרלוונטיות של המודעה. ב'פורטל דרושים' המעסיק רשאי לפרסם מודעה לחודש בלבד. אחרי 30 יום היא יורדת, אלא אם המעסיק מחליט להאריך אותה ביוזמתו וגם לשלם על כך. ברגע שמעסיק נדרש לפרסם בתשלום, הוא לא יפרסם סתם, רק כדי לצוד את העין או להיות נוכח בין שאר החברות שמפרסמות. זה הופך את המודעות לאקטואליות כל זמן שהן מתפרסמות, וחוסך את כל בזבוז הזמן והאנרגיה על מודעות שמופיעות כבר כמה חודשים והמעסיק אולי כבר שכח מהן. אצלנו, כשמודעה עולה בתחום מסויים, היוזרים הרלוונטים שמעוניינים בתחום הספציפי מקבלים הודעה לאי.מייל ואפשרות להיחשף אליה ראשונים. לשלוח קורות חיים למודעה ישנה זה כמו לקבל הזמנה למסיבה שכבר נגמרה".

יתרון נוסף של האתר הוא העובדה שיש בו רוב מכריע למודעות שמגיעות היישר ממעסיקים, ללא גורמים מתווכים", אומר אפשטיין, " בפורטל דרושים המודעות רלוונטיות וכל המשרות המתפרסמות מציגות פרטי יצירת קשר אמיתיים. גם הפידבק שאנחנו מקבלים מהמעסיקים שמפרסמים מעיד על ההצלחה בשידוכים שהאתר מייצר בין המחפשים למעסיקים. אחוז שולחי קורות החיים שמשיגים עבודה הוא גבוה, וסיכוי טוב שיתייחסו לקורות חיים שלכם ברצינות כיוון שתמיד מדובר במודעה חדשה ורלוונטית".

- כמה משרות יש להערכתך באתר?

"יש לנו כעשרת אלפים הצעות עבודה, בכל מיני תחומים. עם דגש על משרות בתחום ההיי-טק. אנחנו לא מנפחים סתם את התוכן, האתר אמין מאוד, מדוייק, מוצג בשקיפות מלאה וכמובן מבלי לדרוש תשלום מהמחפשים".

הכתבה באדיבות פורטל דרושים

  • עוד באותו נושא:
  • עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully