וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אמיתות שצריך לנפץ על קניית צעצועים ומוצרי תינוקות

זירת היועצים בשיתוף אתר TOYZ

26.3.2015 / 15:44

חדר ילדים עם צעצועים. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

יש מותגים שמלווים אותנו מילדות, יש צעצועים שאין להם תחליף גם בעולם הפייסבוק והאפליקציות. בין אם מדובר במכוניות על שלט, רכבות חשמליות או קופסאות של לגו או פליימוביל ההנאה אינה משתווה לאף השלמת שלישיה בקנדי קראש. עולם הצעצועים ומוצרי התינוקות הצטרף באיחור קל אך אופנתי לענף הקניות האינטרנטיות אך מבחינת מחיר ונוחות קניה היה שווה בהחלט לחכות.

קחו למשל את המיזם האינטרנטי של השחקן והקומיקאי שלום מיכאלשווילי יחד עם שותפו אייל ברעוז, שהקימו לפני כמה חודשים את Toyz - חנות צעצועים זולה ומקוונת ששמה לה למטרה להוריד את מחירי הצעצועים בארץ.

איך? פשוט מאוד: "כשאתה לא צריך לממן רשת חנויות ולוגיסטיקה בפרישה ארצית וכשאתה יודע לנצל ניסיון רב שנים של יבוא מקביל בתחומים רבים, בסופו של דבר אתה יכול לתת ללקוח הסופי מחיר שעד היום הוא לא הורגל אליו" מסביר אייל בר עוז.

"לגו ו – פליימוביל אינם צריכים להיות מוצרי ומותגי יוקרה, אפשר למכור אותם ולהרוויח גם במחירים שנהוג לחשוב שהיה ניתן למצוא רק בחו"ל".

לא רק צעצועים. הרי יש שלב אחד לפני

מוצרי תינוקות, בובות, אביזרי האכלה, החתלה ואפילו עגלות.
לא צריך לצאת מהבית עבור כל אלה, לחפש חניה ולצאת מחנויות עם שקיות ענק שלא מסתדרות טוב במושב האחורי של הרכב. יש הכל זמין באינטרנט בקניה מאובטחת, מפוקחת ע"י מכון התקנים הישראלי ושירות לקוחות דובר עברית.

כשמדובר בגילאי 0-3 אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו להכניס הביתה מוצר שאין אנו יודעים מי האבא והאמא שלו, מה הוא מכיל, עד כמה הוא עמיד ואף האם נוכל להעביר אותו גם לבאים בתור.

את ההתמכרות לקניות זולות באינטרנט מסין כדאי ומומלץ להשאיר מחוץ לתחום כשמדובר בילדים שלנו. נסו ותראו בעצמכם, באתר TOYZ תוכלו לבחון קניית צעצועים זולים במבחר אדיר תוך חווית קניה מהירה ושירות מהיר ואדיב.

  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully