וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד - mac - כן או לא?

זירת היועצים בשיתוף Istore

1.4.2015 / 0:02

Apple כבר מזמן היא חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם. עם אייפון 6 הפופולרי, השעון החדש שאוטוטו יוצא לחנויות ואיך אפשר בלי השמועות על הרכב ש-Apple תוציא לשוק ב-2020, כך על פי השערות.

אצל הדוד סם שמעבר לים, Apple מזוהה דווקא, בעיקר, בזכות מחשבי ה-Mac שלה שכבר הפכו ממזמן לשם דבר בעולם המחשוב וסמל סטאטוס לאניני טעם ומביני עניין. כבר שנים, ברור לכל, כי ה-Mac הינו המחשב האיכותי והכדאי ביותר לרכישה, על אף טענות של המתחרות כי בחצי המחיר ניתן להשיג מחשב עם עיצוב יפה לא פחות וחומרה איכותית אף יותר.

אז במבט ראשון על הנתונים היבשים, יכול להיות שהמתחרות צודקות ובבואנו לרכוש מוצרים עתירי טכנולוגיה, כדי שנבחן היטב כיצד אנו מוציאים את כספנו, ואולם כשקופצים פנימה, לעומק העניין "Mac Vs. PC" נגלה את העובדות, שכל משתמש Mac מכיר כבר שנים. בואו להבין גם אתם למה ה-Mac שתקנו שווה כל סנט.

1. חומרה ותוכנה מן השורה הראשונה

אחת הסיבות המרכזיות להצלחתה של אפל היא האינטגרציה בין החומרה האיכותית ביותר לתוכנה המתקדמת ביותר. עם מערכת הפעלה שנכתבה במיוחד לעבוד על מחשבי ה-Mac בדגש ובהתאמה לכל מפרט ומפרט, אין פלא שמערכת ה-OSX היא מערכת ההפעלה היציבה, הבטוחה והמהירה בעולם. עם ניצול אופטימלי של משאבי המערכת, חסכון בחיי הסוללה בזכות מחשבה פורצת דרך באופן ניהול המשאבים.

2. הכל כלול במערכת OSX

מכירים את זה שאתם קונים PC ואז צריכים לקנות לו Windows, ואז Office ואז אנטי-וירוס, ואז תוכנות לניהול המוזיקה, והתמונות, ועריכות סרטי ווידאו ועוד ועוד ועוד.
אז ב-Mac הכל כלול ובחינם. החל ממערכת ההפעלה אשר מגיעה עם שדרוגים עתידיים בחינם ועד לחבילת היישומים המשרדיים אשר עובדת בתאימות מלאה לסביבת Office, וכן חבילת iLife אשר תאפשר לכם ליצור מוזיקה, לערוך סרטים ולנהל את אוסף התמונות שלכם בצורה שלא הכרתם קודם.

3. אינטגרציה עם iOS

אז יש לנו iPhone אבל אין לנו את האפשרות האמיתית לשלב את העבודה איתו ועם מחשב ה-PC שלנו. ב-Mac זה לא היה קורה. עם שרות ה-iCloud יש סנכרון מלא בין ה-Mac ל-iPhone שלך. החל בשליחת הודעות SMS ו- iMessage מה-Mac לכל מכשיר שבעולם, ועד לשיתוף קבצים ב-iCloud Drive, שיחות Face Time לכל האנשים החשובים לך ועוד.

4. תמיכה בסביבת Windows

כשאתם רוכשים Mac ומתקינים BootCamp או Parallels, אתם קונים את המחשב היחיד שאי פעם תצטרכו. Bootcamp מאפשר לכם להתקין Windows לצד מערכת OSX ולבחור במערכת הפעלה שתרצו לעבוד בה מרגע ההדלקה. Parallels מאפשר לך להריץ את Windows במקביל ל-OSX. כך שתוכלו להמשיך ולעבוד בסביבת Windows בכל זמן שתרצו.

5. הערך הכספי הטוב ביותר

כל מחשב Mac מצויד ברכיבים המתקדמים ביותר בשוק המחשוב ועם אינטגרציה מושלמת בין החומרה לתוכנה, תהנו ממחשב יציב עם אחוז התקלות הנמוך ביותר בשוק המחשוב ואורך חיים של שנים מרובות של עבודה מאומצת. זו לא הפתעה שזו הבחירה הראשונה בכל כך הרבה אולפנים ועסקים ברחבי העולם.

הכתבה באדיבות iStore חנות מוצרי אפל בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully