וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עדיין אפשר להרוויח הרבה מהשקעה בנדל"ן?

זירת היועצים בשיתוף פסיפיק הולדינגס

7.4.2015 / 1:03

בישראל גדל הפער בין יוקר המחיה לרמת ההשתכרות באופן תדיר. ערכו של הכסף נשחק, שוק ההון אינו יציב, וקרנות פנסיה מאבדות מערכן. אחת האפשרויות הנכונות היא השקעה בנדל"ן, אבל המחירים בשמיים. האם בכל זאת ניתן להרוויח הרבה?

העיר קריית גת. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

מחקרים מוכיחים שרמת ההכנסה בישראל עלתה בשלושים אחוז בעשור האחרון. הבעיה היא שיוקר המחיה האמיר ב-43 אחוזים בדיוק באותה התקופה. הכסף שלנו נשחק, הבנקים ותכניות החיסכון מציעים ריבית אפסית ושוק ההון לא יציב. רבים מחזיקים בסכום כסף נזיל של 50 עד 500 אלף ש"ח ומתקשים להחליט מה לעשות כדי להרוויח ממנו. התשובה הכי נכונה בשנים האחרונות היא – השקעה בנדל"ן, רק שבישראל מחירי הדירות כבר מגרדים את הצמרת. לכל ברור שצריך להתמקד בתשואות ממכירת נכסים או מהכנסה מניבה שמקורה בהשכרת נכס. השקעות בנדל"ן מניב הן הערובה הכדאית ביותר כיום להכנסה פסיבית יציבה בטווח הקצר והארוך כאחד. שלא כמו בשוק ההון, השקעה בנדל"ן מעניקה למשקיע נכס מוחשי השומר ומגדיל את ערכו לרוב עם השנים. הנכס עשוי לשמש אתכם לכל מטרה, וכערובה עתידית לפנסיה ולביטחון ילדיכם. השקעות כאלו מספקות:

1. תזרים מזומנים שוטף , שמתקבל מגביית דמי השכירות מהנכס המושכר.
2. גידול הון עצמי, ע"י מכירת נכסים לאחר השבחה, או בעקבות עליית מחירי הנדלן בשוק.
3. מינוף פיננסי, בזכות השקעות נדל"ן עם הון עצמי נמוך, ומימון חלק הארי באמצעות הלוואות בנקאיות.

לפרטים נוספים

כדי להצליח וליצור הכנסה פסיבית יציבה מהשקעות נדל"ן, יש צורך בידע ובכלים מקצועיים. צריך להכיר את שוק הנדלן ומאפייניו, כיצד לזהות ולאתר נכסים, להכיר אפשרויות מימון ומינוף, לרכוש כלים להשבחה נכונה של נכסים, וכן יכולות לניהול סיכונים, לקבלת החלטות ולניהול מו"מ.

על פי כל הבדיקות עולה כי ארה"ב היא היעד מספר 1 בעולם לכדאיות רכישת נכסים כרגע בשל התחזקות הכלכלה שם. חברות רבות מציעות לנו הזדמנויות רכישה מעבר לים, הבולטת שביניהן שגם מחזיקה במשרדים ואנשי נדל"ן ישראלים בארה"ב עצמה היא חברת "פסיפיק הולדינגס".

מנכ"ל החברה, עו"ד יובל זיו, מחזיק במאות לקוחות ישראלים מרוצים בעשור האחרון. זיו פיתח את מודל CMA, שבאמצעותו רוכש הלקוח נכס שנרשם על שמו בטאבו, מקבל ערבות בנקאית, ומקבל במשך 4 שנים 9 אחוזי ריבית מהשכרת הנכס.

אלון גל, עו"ד דפנה שחר, רופאים, עו"ד ואנשי עסקים רוכשים באמצעות "פסיפיק הולדינגס" נכסים אמרקניים ומגיעים פעם בחודש למשרדי החברה בת"א על מנת לגבות את הצ'ק החודשי המגובה ב-9 אחוזי ריבית על השקעתם. זיו: "זה זמן רגיש שבו חייבים לקחת החלטות נכונות. ארה"ב היא המקום הכי בטוח כרגע להשקעה נדלנית וצריך לבצע זאת באמצעות נציג מקומי מנוסה שחי את השוק ויוכל לנהל עבורכם את הנכס. מעל 500 לקוחות ישראלים מבצעים השקעות כאלה וצוברים פי 9 ריבית בממוצע מדי שנה מאשר השקעה בתכנית חיסכון או בכל אפשרות אחרת בארץ".

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully