וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרים מיוחדים ברמת הגולן שאסור לפספס

זירת היועצים בשיתוף אתר וילות יוקרתיות בצפון

8.4.2015 / 0:30

סערה בישראל: שלג מצפון ועד דרום, הצפות וקור. ג'יליס
ג'יליס/ג'יליס

לצד מבחר של וילות בצפון לא רחוק מרמת הגולן, תמצאו מבחר של אתרים מיוחדים שאסור לכם לפספס. אם אתם מתכננים להזמין וילה בצפון לכמה ימים ומחפשים אתרים, שניתן לשלב במהלך החופשה, הנה רשימה קצרה של כמה מהם שכדאי לכם לעצור בהם לביקור:

• מוזיאון עתיקות הגולן – אם הזמנתם וילה בצפון ואתם מחפשים מוזיאון מעניין ברמת הגולן לבקר בו, הנה דוגמא לאחד כזה. מוזיאון העתיקות שבעיר קצרין מספר את סיפור התיישבותם של תושבי הגולן עוד מהתקופה הפרהיסטורית. המוזיאון מציג ממצאים ארכיאולוגיים מעניינים מאד שנמצאו במהלך החפירות בגמלא, העיר העתיקה, ממצאים שניתן ללמוד מהם לא מעט. מי שמחפש וילות בצפון לא רחוק מהגולן וגם אתר שיכול להתאים לביקור עם ילדים, כדאי לו לשלב עצירה במוזיאון הזה. ישנן לא מעט הפעלות ופעילויות מעניינות שמתקיימות במוזיאון, המיועדות במיוחד לילדים וגם לחובבי הארכיאולוגיה.

• פארק קצרין העתיקה – מדובר באתר היסטורי מיוחד במינו. בעת הביקור בפארק אפשר להצטרף לסיורים מודרכים המתקיימים במקום, ומפגישים את המבקרים עם הממצאים הארכיאולוגיים העתיקים שבו. במקביל, מוצע גם סרטון המציג סצנות שונות מהן ניתן ללמוד לא מעט על הסנהדרין ועל התלמוד וכן מבני בזלת מרשימים המקושרים זה לזה באמצעות שבילים. מדובר באתר היסטורי מיוחד מאד המתאים לביקור גם עם ילדים.

• קול שופר – מי שמבקר ברמת הגולן ומזמין וילה בצפון, כדאי לו גם לעצור במרכז המבקרים קול שופר. מרכז זה שייך למפעל לייצור שופרות, הממוקם בגבעת יואב שברמת הגולן. במסגרת הביקור במרכז המבקרים ניתן ללמוד על הכנת השופרות ולשמוע סיפורים מעניינים הקשורים לשופר. את ההרצאה בתשלום על הנושא מעביר מנהל המפעל והיא אורכת כ – 45 דקות. במקום ישנה גם גלריה המציגה שופרות בעיצובים שונים והכניסה אליה היא ללא תשלום.

• תל סאקי – הנה אתר מעניין מאד ברמת הגולן, הנחשב לאתר מורשת קרב חשוב ומיוחד מאד באזור. מי שמזמין וילות בצפון להשכרה ומחפש אתר קצת אחר, כדאי לו להגיע לתל סאקי. האתר נמצא בסמוך לביש 98 והוא מציע תצפית מרהיבה על האזור. הוא מספר את סיפורי הקרב שנערכו במקום במהלך מלחמת יום הכיפורים והוא נמצא ממש על תל געשי. השילוב שבין הנופים המיוחדים העוטפים את המקום לבין הסיפורים המצמררים הקשורים אליו הופכים את תל סאקי למקום אחר ושונה, למקום שכדאי לעצור בו לביקור קצר.

• מבצר נמרוד – זהו אחד האתרים המוכרים שברמת הגולן, מבצר הממוקם ממש בסמוך לירידה מהר החרמון. זהו מבצר עוד מתקופת ימי הביניים, מבצר המוקף בנופים מרהיבים ומציע תצפית מקסימה. אפשר לערוך באזור סיורים במהלך היום וגם סיורים בלילה, אז הוא מואר באורות המשווים לו מראה קסום ומיוחד מאד.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת הגולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully