וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בעל עסק יכול לחסוך לעצמו כסף?

זירת היועצים בשיתוף אקיופוז תוכנת קופה רושמת

8.4.2015 / 0:40

לא משנה אם אתם בעלים של בר, מסעדה, בית קפה, חנות חשמל, צעצועים או אופנה, לכל העסקים האלו יש דבר אחד במשותף - הקופה הרושמת. הקופה הרושמת מתברר, יכולה להיות הנכס הכי גדול בזמני עומס כשמאות קונים צובאים על החנויות. לכן פנינו לשיחה חשובה עם דורון שיפרטו מנכ"ל ‫Accupos קופות רושמות - חברה בינלאומית לתוכנות קופה ממוחשבות, להבין עד כמה הקופה היא מרכז העסק.

"בעלי עסקים תמיד מחפשים דרכים חדשות לפתח את העסק שלהם ולהגדיל את הרווחים, לפעמים הפתרון מאד נגיש ומאד פשוט ונמצא ממש בתוך העסק שלהם". דורון שיפרטו מסביר למה הכוונה - "בעסק הלקוחות באים אל הקופה וצריכים לחכות לפעמים עד 30 דקות כדי לבצע רכישה. אני שואל, מדוע לא לאפשר להם לעשות רכישה ברגע שהם רוצים את המוצר? קחו למשל חנות של מכשירי חשמל ויש לקוח שמתעניין בסמארטפון חדש, הוא שומע על מבצע מדהים ומוכן לקנות בו במקום. אבל למוכרת אין אפשרות לסגור את העסקה והיא חייבת לשלוח את הלקוח לקופה, וכאן תהליך המכירה נתקע, ההתלהבות פוחתת, ולא בטוח שהעסקה תיסגר".

אז מה הפתרון? "הפתרון של "אקיופוז" הוא לא לחכות שהלקוח יגיע לקופה, אלא שהקופה תגיע ללקוח. אנחנו מאפשרים למוכרים להסתובב בחנות עם טאבלט ולסגור עסקאות במקום. אנשי מכירות מדווחים לנו שהם סוגרים פי שתיים יותר עסקאות בעזרת הטאבלט, מאשר בלעדיו. שיפרטו מציין שחברת "אקיופוז" חרתה על דגלה לעזור לבעלי עסקים, קטנים כגדולים לגדול, לצמוח ולהרוויח יותר ולכן נותנת לכל לקוח שמצטרף לממשק הקופה בטאבלט, טאבלט מתנה מהחברה להגדלת מכירות.

שיפרטו רוצה להדגיש שהחשיבות של קופה ממוחשבת יעילה, עולה בתקופות העומס, כאשר העסק מלא בלקוחות, וכשבעל העסק רוצה לתת להם את השירות הכי יעיל, ולצמצם את זמן ההמתנה שלהם בקופות.

"בתקופת החגים בשנה שעברה, קיבלנו בערב החג קריאה דחופה מבעל חנות מוצרי חשמל. הוא הבין שהוא חייב לשדרג לקופה רושמת ממוחשבת. הוא הבין שלא רק שהלקוחות שלו ממתינים לרכישה בקופה זמן רב, אלא הוא גם מפסיד עסקאות שיכלו להתבצע. לשמחתנו, יכולנו לתת לו פתרון מהיר, משום שאנו נמצאים בכוננות 24/7 לאורך כל שעות היום והלילה, גם בחגים, ויש לנו צוות מתכנתים מיומנים שיכולים לפתור את הבעיה באופן מיידי - זה לא שירות "הודעות", זה שירות טכני מקצועי. ביום למחרת, לא רק שניצבה קופה רושמת חדשה של "אקיופוז" בחנות, אלא גם 3 טאבלטים חדשים, שאפשרו למוכרים שלו לסגור עסקאות עם הלקוחות במקום".

שיפרטו מוסיף לסיום שאלו רק מקצת הבעיות שעלולות לצוץ בעסק שחשוב לפתור עוד מראש, לפני תקופות הלחץ כדי שבעלי עסקים לא יפסידו לקוחות או מכירות.

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully