וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילות בצפון לחופשה משפחתית – המלצות וטיפים שכדאי ליישם

זירת היועצים בשיתוף פורטל הוילות הישראלי

9.4.2015 / 23:12

אוטוטו הקיץ מגיע ואיתו לא מעט התלבטויות היכן לבלות את החופשה המשפחתית. בין אם מדובר בחופשה של כמה ימים במהלך השבוע או סוף שבוע קצר, הצפון הוא ללא ספק יעד נהדר לכל המשפחה. וילות בצפון משמשות משפחות רבות במהלך החופשה ומספקות להן את המרחב המתאים לבלות בו כמה ימים. זו יכולה להיות וילה בצפון עם חצר גדולה וגם בריכת שחיה או וילה קטנה ואינטימית יותר. כך או כך, האפשרויות הן רבות וכל משפחה יכולה למצוא את הוילה המתאימה לה ביותר. כיצד מתכוננים לחופשה משפחתית? הנה כמה טיפים והמלצות:

1. בדקו מה צפוי להיות מזג האוויר והיערכו בהתאם – אם אתם מזמינים וילה בצפון במסגרת חופשה משפחתית קיצית, חשוב שתבדקו מה צפוי להיות מזג האוויר במהלך החופשה שלכם. במידה וצפויים להיות ימים חמים מאד, חפשו פעילויות הקשורות במים, פעילויות מקררות וגם מקומות ממוזגים שאפשר לשהות בהם כשחם מאד. הימנעו מטיולים רגליים תחת השמש הקופחת ובמיוחד בשעות שבהן חם מאד.

2. חפשו אטרקציות חינמיות – יש לא מעט וילות בצפון לאירוח וגם שלל של אטרקציות. חופשה משפחתית עולה בדרך כלל לא מעט כסף וכרוכה בהוצאות רבות. כדי להוזיל את העלויות, כדאי לחפש אטרקציות חינמיות המוצעות למשפחות עם ילדים. אלו יכולות להיות אטרקציות במקומות פתוחים או אטרקציות במקומות סגורים. שילוב של אטרקציות כאלו, תוך התאמתן כמובן לגיל הילדים, יעזור לחסוך בהוצאות באופן משמעותי וגם יהיה דרך נפלאה להפעיל את הילדים ואת שאר בני המשפחה ולדאוג להם לתעסוקה.

3. שתפו את הילדים בתכנון החופשה – בין אם מצאתם וילה בצפון ליד הכנרת ובין אם זו וילה בגליל המערבי, תוכלו למצוא מבחר של פעילויות שיכולות להתאים לילדים וגם אתרים מעניינים שכדאי לעצור בהם לביקור. כדי שכל בני המשפחה ייהנו, שתפו את הילדים שלכם בתכנון החופשה ושאלו אותם היכן היו רוצים לבלות ואילו אטרקציות מעניינות ומושכות אותם. כל זאת כמובן בתנאי שמדובר בילדים גדולים. הראו להם מפה שמתארת את האזור שאליו אתם נוסעים והסתכלו יחד באינטרנט באתרים המספקים מידע לגבי אתרים מיוחדים באזור. זו תהיה הזדמנות נפלאה עבור הילדים ללמוד מעט על הסביבה שתגיעו אליה לפני הנסיעה וגם דרך מצוינת עבור כולכם לתכנן את החופשה המשותפת.

4. חפשו וילות מתאימות – יש לא מעט וילות נופש בצפון המתאימות למשפחות עם ילדים. במסגרת תכנון החופשה שלכם פנו לחמש או שש וילות שונות והשוו ביניהן. וודאו שמדובר בוילה גדולה מספיק, וילה מרווחת וגם וילה שיש בה מטבח מצויד שאפשר להכין בו ארוחות. מכיוון שמדובר בחופשה בקיץ, נסו לאתר וילה בצפון עם חצר גדולה שאפשר לשחק ולבלות בה וגם עם בריכת שחייה.

  • עוד באותו נושא:
  • וילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully