וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם בשבוע, 20 דקות: מהפכת הכושר הגופני כבר כאן

זירת היועצים בשיתוף EMS club

14.4.2015 / 19:23

שיתוף פעולה של מעבדת החלל האמריקנית נאס"א ויכולת הייצור הגרמנית בנה עבור העולם אימון כושר גופני חדשני. אירופה כולה עוברת לאימון שמשלב טכנולוגיה וספורט ועושה פלאים

גבר עושה פעילות גופנית. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

אתם מאלה שמבלים שעות בחדר הכושר מדי שבוע? זה ממש מיותר. הבשורה החדשה בתחום הכושר הגופני מבטיחה לנו שבאימון חד שבועי בן 20 דקות, נשיג אפקט חזק יותר מאשר ב-4 אימונים שבועיים בני שעה. Ems היא שיטה המשלבת טכנולוגיה וספורט. השיטה פותחה במקור עבור האסטרונאוטים של נאס"א שבילו בחלל ורצו לאמן את גופם. אחרי שהשיטה נבנתה, ייצרו הגרמנים את המכונות המתאימות. המכונות סיימו תהליך הרצה גם בישראל ואלפי ישראלים כבר מדווחים על אימון חדשני, פורץ דרך, מלא בתוצאות מטורפות וחוסך זמן יקר. בין המתאמנים הישראלים נכללים מאות סלבריטאים עסקיים, מעולם הבידור וכו'.

לפרטים נוספים לחץ כאן

רני רוביו (45) הוא היזם שהביא את שיטת ה-EMS לישראל. רוביו איש עסקים, בעל קבוצת אחזקות בגרמניה, נחשף לשיטה תוך כדי אימון ומספר: "ems club הוקמה ימים ספורים לאחר שהתאמנתי בגרמניה. הבנתי שקיים כאן פוטנציאל אדיר לשיפור רמת החיים של ציבור נרחב. האימון בריא, ללא משקולות או משקלים שמכבידים על הגוף ועלולים לייצר פציעות ספורט, יש כאן פוטנציאל שיקומי נפלא לאנשים שעברו פציעות או רוצים לחזק חולשות גופניות. זה מתאים לאנשים שרוצים להגדיל מסת שריר, לרזות, להתחזק. ברחבי אירופה אני רואה נכים אלפי בכיסאות גלגלים וקשישים גודשים את 1500 עסקי הסטודיו שפורחים בתחום בגרמניה. נדלקתי על הקונספט והעיצוב. כל הסניפים מתוכננים כחנויות אינטימיות – קטנות הממוקמות תמיד בקומת הקרקע כשחלון הראווה מופנה לרחוב. הכל מתנהל בפיקוח מאמן אישי צמוד. הכל דיסקרטי, אישי, נעים ומדוייק. זהו אימון מתוכנן אישית המבוצע בתדר חשמלי נמוך, מה שמבטיח אפשרות לטפל בשיקום לאחר ניתוח, טיפול בכאבים כרוניים או כאבים סתם. בעולם הפיזיותרפיה משתמשים בשיטה כבר 25 שנים".

חברת miha body-tec הגרמנית בנתה ציוד רפואי-ספורטיבי שקיבל את אישור תו התקן של האיחוד האירופאי. זהו האימון היחיד בעולם שלא יכול להזיק לגוף כי הוא מתוכנן מדעית. מה קורה בתהליך האימון, מסביר לנו רוביו: "כל מערכות השרירים עובדות יחד ולכן יכולת גיוס היחידות המוטוריות היא גבוהה מאוד. זה שווה אימון בעצימות גבוהה והכל מתוזמן ומסונכרן יחד כדי למנוע עומס על חלק מסויים. אחרי 20 דקות נוצרת חווייה אדירה של אנרגיה, חיות, מרץ ופעילות מוגברת של השרירים והשלד. בניית השריר ועבודת שרירי הליבה נעשים יחד. כל אימון מחושב כאפקטיבי פי 18 מאימון רגיל. 20 דקות בשיטה זו שוות 4 שעות פעילות בחדר כושר. אימון כזה שנעשה רק בעזרת משקל הגוף הטבעי מבטיח שיפור יציבות, מיצוק השריר, חיטוב והצרת היקפים, בניית שריר נכונה ובריאה. שריפת השומן מואצת. כל מי שרצה להתאמן וחשש או לא הצליח עד היום, יכול לחוות אימון מותאם אישית ואפקטיבי במיוחד".

עשינו את האימון בעצמנו ובאמת חשנו אנרגיה מטורפת, תחושת כוח ורעננות. המאמן האישי הסביר: " כאבי גב וברכיים יטופלו היטב בשיטה החדשה, חיזוק רצפת האגן מתבצע היטב ומבטיח שליטה טובה על הסוגרים. יש כאן מקצה מיוחד לעבודה על מטבוליזם כדי ליצור חילוף חומרים מואץ ומשופר".
בישראל קיימים כרגע שבעה סניפים, שלושה מהם בתל אביב (נמל, בר כוכבא, רמת החייל), הרצליה פיתוח, פתח תקוה. שני סניפים נוספים ברמת גן ורעננה הם בזכיינות ונרכשו על ידי מאמן שעבד אצל הבעלים ועל ידי לקוח נלהב. כל הסניפים פועלים ב-90 אחוזי תפוסה ומעלה.

האם יש תכניות להתרחב? רוביו: "בוודאי. זכיינים שיגיעו מתוך תחום הספורט וירצו פרנסה טובה בשיטה המתקדמת בעולם, יוכלו לפתוח דרכנו בראשל"צ, חיפה, ירושלים, באר שבע ובערים נוספות. בתכנית העסקית מתוכננים 70 סניפים, 1-2 בכל עיר. תמורת השקעה של 270 אלף ¤ בלבד, מקבל הזכיין שתי מכונות גרמניות, הכשרת צוותים מלאה, עזרה בשיווק ויחסי ציבור".

  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully