וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירה קצרה על מלונות בוטיק בצפון

זירת היועצים בשיתוף בוטיק הוטלס

16.4.2015 / 19:28

זירת היועצים. דניאל בר, מערכת וואלה! NEWS
צילום: דניאל בר)/מערכת וואלה! NEWS, דניאל בר

יש לא מעט בתי מלון בארץ, הפזורים באזורים שונים. הצפון מציע למבקרים בו מבחר של אפשרויות לינה וכמובן שלל של בתי מלון. מלונות בוטיק בצפון הם אטרקציה בפני עצמה בזכות העיצוב שלהם, האווירה שבהם ושלל המתקנים שהם מעמידים לרשותם של האורחים. מי שמחפש מלונות בוטיק בצפון יגלה מבחר עצום של אפשרויות, המתאימות לכל סוג של חופשה וגם לכל עונה.

מה מציעים לכם מלונות אלה

מלונות הבוטיק שבצפון מציעים מרחב נוח ונעים, ובעיקר גם מיוחד הרבה יותר. מלונות בוטיק שלא כמו מלון רגיל מעוצבים בסגנון ייחודי ומציעים קסם שאין כמותו. וילות הנופש שבצפון, שהן חלק ממלונות הבוטיק האלה, ממוקמות באזורים שונים בצפון, חלקן קרובות לערים גדולות ואחרים מבודדים ומרוחקות יותר. מלונות הבוטיק מספקים חוויה מסוג אחר בזכות מיקומם אך גם בזכות המתקנים שבהם. למרביתם יש חצר גדולה צמודה עם בריכת שחייה פרטית. ישנם מלונות עם בריכה מקורה ומחוממת ואחרים עם בריכה פתוחה. חדרי מלונות הבוטיק הם חדרים מפנקים ונוחים מאד. יש בהם מצעים רכים ומלטפים, מקלחת ושירותים צמודים, פינת ישיבה וגם טלוויזיה. ישנם מלונות בוטיק עם סוויטות יוקרתיות מאד וכאלה הכוללים כמה חדרים עם אזורים משותפים, כמו סלון ענק ועוד.

מדוע כדאי לבחור במלון בוטיק

מלון בוטיק בצפון הוא פתרון מצוין שיכול להתאים לכל סגנון של חופשה. הוא מתאים לזוגות המעוניינים בנופש רומנטי קסום. הוא מתאימים למשפחות עם ילדים המעוניינים לבלות בצפון מספר ימים במסגרת החופשה המשפחתית וגם לקבוצה של חברים. מלון בוטיק בצפון מציע אווירה ביתית, נינוחה ונעימה מאד וגם פינוקים בלתי רגילים. מי שמעוניין בפרטיות מלאה, ימצא אותה במלונות אלו ולא יצטרך לחלוק אותם עם אחרים. אפשר להזמין את הוילה כולה במסגרת החופשה ולבלות בה יחד עם משפחות נוספות וחברים קרובים או לבחור באפשרות של וילה עם כמה סוויטות כשכל סוויטה מיועדת לזוג אחר.

למי הם מתאימים

מלונות הבוטיק שבצפון מתאימים לאלה המעוניינים לבלות את חופשתם במקום שלו רגוע ונעים. בהיותם מוקפים בנופי הצפון המשגעים מציעים מלונות בוטיק אלה חוויה אחרת של נופש, והזדמנות לקחת פסק זמן אמיתי וליהנות מחופשה איכותית יותר. מי שרוצה להפוך את החופשה שלו למהנה עוד יותר, יוכל לשלב לצד השהות במלון גם פעילויות ואטרקציות שונות. במהלך הקיץ מציע אזור הצפון שלל של פעילויות, כמו ראפטינג סוער בנהר הירדן, שייט קיאקים, חופי רחצה נהדרים וגם מסלולי הליכה לכל הגילאים. אפשר לצאת לפיקניק רומנטי ומהנה או לעצור לארוחה טובה באחת המסעדות. חובבי היין ימצאו בצפון לא מעט יקבים עם יינות מצויינים ומי שמגיע עם ילדים יוכל לשלב הפעלות נהדרות שיכולות להתאים גם לקטנטנים.

  • עוד באותו נושא:
  • נופש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully