וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים פרגולות מעוצבות לגינה? הכירו את פרגולות האלומיניום

זירת היועצים בשיתוף צללית סוככים

17.4.2015 / 15:44

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנות ה-70' וה-80', פרגולה מעץ נחשבה לדבר הנכון מחוץ לבית. מראה העץ הטבעי העניק נינוחות כפרית לבית ואווירה ביתית חמימה לחצר ולגינה. על קורות העץ תלינו נדנדה לילדים, כסאות קש תחת הצל, הרגשנו טוב עם עצמנו ולא היה צריך יותר.

אלא שכיום, פרגולה מעץ היא כבר לואו-טק, מרגישה ונראית מיושנת. במאה ה-21, הדבר הנכון בגינה היא פרגולת אלומיניום חשמלית "סנטק", המשתלבת להפליא עם הסביבה ומוסיפה מגע של קסם איכותי לגינה. אם פרגולה מעץ העניקה מראה כפרי על גבול המוזנח, פרגולות האלומיניום של סנטק הן ההפך - טאץ' אלגנטי מוקפד ומדויק.

פרגולה לגינה בשילוב גג מבד - דואג לאטימה מלאה
פרגולות אלומיניום רבות מגיעות במבחר דגמים ואפשרויות, לפי מה שמתאים לחצר, לגינה, לרצון האישי. אחת מאפשרויות הבחירה המעניינות היא לגבי הגג - האם מבד או מרפפות.

גג מבד עשוי מיריעת בד חזקה, המעניקה הצללה מצוינת ובמצב של סגירה מלאה גם אטימות מלאה נגד גשם וברד. תשכחו מבד הברזנט של פעם, מדובר בבד חדשני, עמיד בתנאי מזג האוויר וניתן להזמין אותו במגוון צבעים. על פתיחתו וסגירתו של הגג ניתן לשלוט בשלט רחוק, ובכך לקבוע את רמת ההצללה.

בפרגולות אחרות קיימת שיטת סגירת גג בצורת רפפות - כמו בתריס שבחלון הבית, שאותן ניתן להסיט על גבי ציר ולקבוע את רמת ההצללה וכיוונה. בצורה זו ניתן להרכיב גג ממספר חלקים ולשלוט על כיוון הרפפות בכל חלק וחלק.

איזה דגם של פרגולה מתאים לגינה שלכם?

עושר נוסף נמצא בדגמים של פרגולות האלומיניום, וניתן למצוא דגמים שונים ושילובים מגוונים. ישנם דגמים קלאסיים, בהם הפרגולה תלויה על הקיר ונפתחת אל שני עמודי מסגרת הניצבים בחצר.

דגמים אחרים יציעו שימוש בעמודים המתווים מסגרת, ללא תלות בבית או בבניין סמוך.

וקבוצת דגמים אחרת תציע הקמת פרגולה התלויה על קיר הבית, ללא שימוש בעמודים כלל. האפשרות לקפל את הפרגולה מגדילה למעשה את שטח החצר או הגינה, כי אין עמודים שצריך להתחשב בהם.

מעבר לשימוש בעמודים, ישנן בחירות נוספות, כמו צבע הפרופילים, צורה כללית (קשת, קווים ישרים וכו') או צבע הבד.

כל דגם ודגם יתאים לעיצוב גינה שונה, וישתלב באופן טבעי בגינה שלכם.

לדוגמאות נוספות לחצו כאן

לזרום עם הסביבה

פרגולות סנטק משתלבות מצוין עם חומרי בנייה נוספים, ועם הסביבה באופן כללי. האפשרות לבחור בין מגוון רחב של דגמים, צורות וצבעים הופכת את מלאכת ההרכבה לקלה. מתכת עם קיר אבן, אלומיניום עם דק עץ, פרגולה מתכתית מטה צל על דשא ירקרק, המראה הנקי והאסתטי של אלומיניום עם זכוכית – הכל הולך, עם קצת תשומת לב לשילוב הצבעים ולמראה הכללי.

מגוון צבעים לכל גינה

אפשרויות העיצוב עם פרגולה מאלומיניום הן רבות ביותר. הפרופילים מהאלומיניום (קורות הפרגולה) יכולים להגיע במגוון רחב של צבעים ומנעד רב של סגנונות. אינכם מוגבלים עוד ל"צבע טבעי" או "צבע עץ". הגיע הזמן לתת לדמיון להתפרע קצת ולמחשבה היצירתית להמציא משהו חדש ומעניין, שיהפוך את החצר או הגינה למושכת ואטרקטיבית (ואגב, אפשר להשיג פרגולה מאלומיניום גם בצבע עץ ודמוי עץ...).

ו... לא רק בגינה

כשאומרים פרגולה חשמלית מתכוונים בדרך כלל לכזו שמאפשרת הצללה בגינה, אבל חשוב לזכור כי ניתן להקים פרגולה כזו במקומות נוספים: סככת צל מעל פינת ישיבה במרפסת, סוכך יפה בחלון, גג המצל על בריכה בחצר, סגירת חדרים, יצירת מרפסת שמש, סגירת חורף יעילה ומסוגננת, ועוד. מגוון האפשרויות גדול, וכל אחד ימצא לעצמו שימוש יעיל בפרגולה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • סככות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully