וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה שתסייע לכם להישאר חטובים

זירת היועצים בשיתוף EMS club

19.4.2015 / 17:08

אימון בן 20 דקות אחת לשבוע יביא לנו אפקט חזק יותר מאשר ארבעה אימונים רגילים בני 90 דקות. איך זה הגיוני? מומחים בדקו והגיעו לתוצאות חד משמעיות. כל הפרטים בכתבה

בטן של אישה חטובה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

אנחנו יודעים שתתקשו להאמין שאפשר אחרת. ברור לנו שגם אתם מקדישים שעות רבות בשבוע לחדר הכושר, מזיעים, מתלוננים, סובלים ממש. אנחנו מכירים את התהליך שכרוך בלהתפשט, להתלבש, להגיע לחדר הכושר, לתאם את לוח הזמנים העמוס עם אילוצי העבודה והמשפחה.

יש לנו בשורה חדשה עבורכם, כזו שכמה אלפי ישראלים כבר מנצלים. זה החל בשת"פ של מעבדת החלל האמריקנית נאס"א עם חברה יצרנית מגרמניה. האמריקנים והגרמנים בנו עולם כושר גופני חדש, כזה שיטפל בשלוש הסוגיות הבוערות – הרזייה, חיטוב וחיזוק השרירים ושיקום מפציעות טורדניות.
בארה"ב וברחבי אירופה כבר לא מבקרים שעות רבות בשבוע בחדר הכושר. שם הבינו שצריך לנצל את הזמן בצורה נבונה יותר. הטרנד שמשגע את העולם והגיע לישראל משלב טכנולוגיה וספורט ועושה למשקל שלנו, לגזרה ולשרירים פגועים – נפלאות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

אימון חד שבועי בן 20 דקות, יביא לנו אפקט חזק יותר מאשר ארבעה אימונים רגילים בני 90 דקות. זה נשמע מטורף אבל 4 אימונים בחודש יחזקו אותנו, ירזו אותנו ויטפלו מצויין בכאבים כרוניים ופציעות. מדובר ב- Ems שיטה המשלבת טכנולוגיה וספורט. האסטרונאוטים של נאס"א בחנו אותה, הגרמנים התלהבו וייצרו את המכשירים. אלפי ישראלים כבר מבקרים בסניפי הרשת Ems club ומדווחים על אימון חדשני, פורץ דרך, מלא בתוצאות וחוסך זמן יקר. בין המתאמנים הישראלים נכללים מאות סלבריטאים עסקיים, מעולם הבידור וכו'.

רני רוביו (45) הוא היזם שהביא את שיטת ה-EMS לישראל. "ems club הוקמה ימים ספורים לאחר שהתאמנתי בגרמניה. הבנתי שקיים כאן פוטנציאל אדיר לשיפור רמת החיים של ציבור נרחב. האימון בריא, ללא משקולות או משקלים שמכבידים על הגוף ועלולים לייצר פציעות ספורט, יש כאן פוטנציאל שיקומי נפלא לאנשים שעברו פציעות או רוצים לחזק חולשות גופניות. זה מתאים לאנשים שרוצים להגדיל מסת שריר, לרזות, להתחזק. ברחבי אירופה אני רואה נכים אלפי בכיסאות גלגלים וקשישים גודשים את 1,500 עסקי הסטודיו שפורחים בתחום בגרמניה. כל הסניפים מתוכננים כחנויות אינטימיות – קטנות הממוקמות תמיד בקומת הקרקע כשחלון הראווה מופנה לרחוב. הכל מתנהל בפיקוח מאמן אישי צמוד. הכל דיסקרטי, אישי, נעים ומדוייק. זהו אימון מתוכנן אישית המבוצע בתדר חשמלי נמוך, מה שמבטיח אפשרות לטפל בשיקום לאחר ניתוח, טיפול בכאבים כרוניים או כאבים סתם. הפיזיותרפים משתמשים בשיטה כבר 25 שנים".

חברת miha body-tec הגרמנית בנתה ציוד רפואי-ספורטיבי מתאים לשיטה, שקיבל את אישור תו התקן של האיחוד האירופאי. זהו האימון היחיד בעולם שלא יכול להזיק לגוף כי הוא מתוכנן מדעית.

מאמן אישי בשיטה: "שנים ארוכות אימנתי בחדר כושר רגיל. כשסיפרו לי על השיטה גם אני התקשיתי להאמין. זה לא נתפס שב-20 דקות אפשר לבצע אימון שתועלתו עולה על אימון בן שעתיים בחדר כושר. באימון שלפי שיטת Ems , העצמה גבוהה, הגוף פועל בהרמוניה. זו חווייה אדירה של אנרגיה, חיות, מרץ ופעילות מוגברת של השרירים והשלד. בניית השריר ועבודת שרירי הליבה נעשים יחד. אימון כזה, שנעשה רק בעזרת משקל הגוף הטבעי, הוא בדיוק פי 18 יעיל מאימון אחר. האימון מבטיח שיפור יציבות, מיצוק השריר, חיטוב והצרת היקפים, בניית שריר נכונה ובריאה. שריפת השומן מואצת. כל מי שרצה להתאמן וחשש או לא הצליח עד היום, יכול לחוות אימון מותאם אישית ואפקטיבי במיוחד. כאבי גב וברכיים יטופלו היטב בשיטה החדשה, חיזוק רצפת האגן מתבצע היטב ומבטיח שליטה טובה על הסוגרים. יש כאן מקצה מיוחד לעבודה על מטבוליזם כדי ליצור חילוף חומרים מואץ ומשופר".

איפה נמצאים סניפי Ems club בישראל? קיימים 7 סניפים, שלושה בתל אביב (נמל, בר כוכבא, רמת החייל), הרצליה פיתוח, פתח תקוה. שני סניפים נוספים ברמת גן ורעננה הם בזכיינות ונרכשו ע"י מאמן שעבד אצל הבעלים וע"י לקוח נלהב. כל הסניפים פועלים ב-90 אחוזי תפוסה ומעלה.
היזם רוביו: "אנו מקבלים פניות מזכיינים שמגיעים מהספורט ורוצים להתפרנס מצויין. היעד הוא השקת סניפים בראשל"צ, חיפה, ירושלים, באר שבע ובערים נוספות. בתכנית העסקית מתוכננים 70 סניפים, 1-2 בכל עיר. תמורת השקעה של 270 אלף שקל בלבד, מקבל הזכיין שתי מכונות גרמניות, הכשרת צוותים מלאה, עזרה בשיווק ויחסי ציבור".

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • חיטוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully