וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילות נופש חגיגיות לחג העצמאות עם נגיעה אישית

זירת היועצים בשיתוף אתר villa4u

19.4.2015 / 17:18

יום העצמאות זהו יום חגיגה של ממש ואם כבר חגיגה אז אין כמו חופשה מהנה עם בריכת שחייה, מנגל איכותי והמון כיף. לרגל החג מצאנו 5 וילות נופש מצוינות ליום העצמאות עם חצר מרווחת, ברביקיו מקצועי והרבה פינוקים.

וילה אחוזת מיכאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלים: מיכאל חזן

מה זה עצמאות בשבילך? "יום העצמאות זהו יום המפגש הקבוע של כל החברים. נוסעים לירדן מערב העצמאות עד למחרת וכמובן שמתפנקים במנגל המסורתי עם סוגי בשרים והמון מוסיקה טובה".

קצת על הוילה - אחוזת מיכאל נמצאת בגליל המערבי בפקיעין החדשה. הוילה מפנקת במיוחד ומתאימה לקבוצות של עד 12 איש כולל לינה. בוילה תוכלו ליהנות מבריכת שחייה, ג'קוזי ספא, נוף מרהיב, משחקי שלחן וחצר מרווחת וגדולה.

פינת המנגל – באחוזת מיכאל ישנה פינת ברביקיו מקצועית, מטבחון חיצוני, אבזור מלא וכן פינת אוכל חיצונית ל- 22 סועדים. החצר מרווחת במיוחד עם שלל משחקי שולחן, פינות ישיבה, מדשאה וכמובן מתקני בריכה.

וילה מאסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלים: דודו זגזג

מה זה עצמאות בשבילך? "עצמאות זה מפגש חברתי עם כל החברים והמשפחה. זו סיבה מצוינת לחגיגה אמתית ואין דרך טובה יותר ממנגל מלא כל טוב וכמובן להיות סביב חברים".

קצת על הוילה – אנחנו עדיין בגליל המערבי, במושב אלקוש שם נמצאת וילה עם נוף עוצר נשימה. הוילה ממוקמת בחזית המאפשרת לכם לצפות בהרי הגליל מכל כיוון אפשרי. הוילה מותאמת לאירוח רב משתתפים – עד 30 איש, ומציעה שלל אטרקציות כגון: בריכת שחייה ענקית, ג'קוזי ספא זרמים, משחקי שולחן, מטבח מאובזר עם פינוקים ותוספות כמו מכונת אספרסו וכמובן חדרים מפנקים.

פינת המנגל – לוילה מתחם חיצוני גדול במיוחד עם מיטות שיזוף, ערסלים, פינות ישיבה, מדשאות וכמובן פינת ברביקיו גדולה במיוחד עם פינת אוכל חיצונית ופינות ישיבה מוצלות.

פינה בסג'רה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלים: נגה ומושון זיו- לור

מה זה עצמאות עבורכם? "מלבד המפגש המסורתי עם החברים והמשפחה שכולל מנגל עשיר, כמידי שנה במסגרת תפקידי כפסלת אני מקבלת קבוצות תיירים ונופשים אל גלריית הפסלים המוצגים ברחבי המושב ועורכת סיורים המסבירים על היסטורית הסבוטניקים (אם אתם לא יודעים מה זה, כדאי שתבקרו בסיור)".

קצת על הווילה – פינה בסג'רה נמצאת במושב אילניה שבאזור טבריה. הווילה מרשימה ביופייה והמתחם מפנק במיוחד. החצר מטופחת ומקושטת בפסלים תוצרת ידיה של בעלת הבית- נגה , המדשאות מטופחות, פרחי נוי, גן משחקים גדול לילדים והמון אטרקציות נלוות. המתחם מתאים לאירוח נרחב של אורחים ואף ניתן לערוך שם אירועים. בוילה תוכלו למצוא בין היתר: בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, שולחנות משחק ועוד.

פינת המנגל – המתחם החיצוני גדול במיוחד ולרשותכם פינות ישיבה, ברביקיו מקצועי, פינת אוכל ויש אפילו אחלה הצעה לכבוד עצמאות - ניתן להזמין בשרים דרום אמריקאים במיוחד למנגל המסורתי.

וילת השחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלים: רינה פרידיאן

מה זה עצמאות עבורך? "אני חובבת טיולים מושבעת, במיוחד מסלולי טיולים עם נחלים ומים זורמים. זוהי תקופה נהדרת לבקר בנחלי הצפון ואנו מנצלים את יום העצמאות לקמפינג משפחתי באחת משמורות הטבע בגליל העליון או רמת הגולן".

קצת על הוילה – אם אתם מחפשים וילת נופש במרכז הארץ הנה וילה בהרצליה שתתאים בדיוק ליום העצמאות. מתחם הוילה גדול במיוחד ומציע חדרי סוויטה, סלון מרווח, מטבח יוקרתי מאובזר וכמובן איך אפשר בלי בריכת שחייה (שאגב בטיחותית לילדים ותחומה), מרפסות ישיבה וג'קוזי ספא גדול. הוילה מתאימה לאירוח ואף להשקות וימי צילום

פינת המנגל – נתחיל מהמטבח - יוקרתי, מעוצב ומאובזר לחובבי בישול . חצר הוילה כולל עמדה מקצועית לצליית בשר וסלון ישיבה חיצוני.

וילה ארטמיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלים: דודי ואלינור אמסלם

מה זה עצמאות עבורך? "בדרך כלל אנחנו נפגשים עם כל המשפחה בפארק בריטניה. המון מנגל (עצמאות זה מנגל!), מוסיקה טובה והמון חברה".

קצת על הוילה – וילה ארטמיס שבשדות מיכה מציעה לכם שילוב של וילה עם גן יפיפייה המתאים לאירוח ולאירועים. המתחם הפנימי גדול במיוחד וניתן לארח בו עד 50 איש כולל לינה והמתחם החיצוני משמש אף כמתחם אירועים עד 300 איש. בין האבזור והמתקנים שבמתחם תוכלו למצוא: בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, משחקי שולחן, מערכות שמע ותאורה, בר משקאות, ערסלים ופינות ישיבה יוקרתיות. המתחם יפיפייה הן במחוץ ומפנים ושווה במיוחד אם אתם משפחה גדולה או שסתם בא לכם לערוך מסיבת עצמאות אמיתית.

פינת המנגל – אין ספק שבו מדובר בשטח גדול מאוד של מדשאות, פינות ישיבה, מתקנים ואבזור. אנחנו התרשמנו במיוחד מהבר החיצוני ומעמדת הברביקיו. מדובר בברביקיו מקצועי לחלוטין, גדול במיוחד ומחופה אבן. בבר החיצוני תוכלו למצוא מטבחון מאובזר הכולל: מקרר, מקפיא, כיור ועמדות עבודה. עוד בחצר: פינות ישיבה מוצלות, שולחן אוכל ומערכת שמע חיצונית + תאורה שהופכת את האירוע לחגיגי.

למגוון נוסף של וילות נופש - וילות פנויות לעצמאות

  • עוד באותו נושא:
  • וילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully