וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל, כך תגרום לעובדים שלך להשקיע יותר

זירת היועצים בשיתוף xbonus

22.4.2015 / 8:28

עובדים ועובדות בחדר ישיבות. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

ההון האנושי הוא כידוע אחד המשאבים החיוניים ביותר להצלחתו של כל ארגון. בין אם מדובר בעסק קטן המעסיק מספר חד ספרתי של עובדים, או בארגון המעסיק אלפים. המוטיבציה ותחושת השייכות של העובדים, ממנהלים בכירים ועד לפועלים לא מקצועיים משפיעה באופן ניכר על כל אחת מהפעולות והמשימות אותן הן מבצעים במסגרת תפקידם וככל שהן גבוהות יותר, הם מוכנים להשקיע יותר, עם חיוך. במאמר זה ריכזנו מספר דרכים בהן תוכלו לשפר את המוטיבציה של העובדים בארגון שלכם ולגרום להם להשקיע יותר.

1. שיתוף בהחלטות
אנחנו לא מדברים על החלטות אסטרטגיות שיקבעו את עתידו של הארגון, אלא על החלטות הנוגעות לחיי היום יום של העובדים. שיתוף בקבלת החלטות בנוגע לנוהלי עבודה, עיצוב סביבת העבודה, מתנות לחגים, טיולים ועוד, יעניקו לעובדים תחושת שייכות ויחזקו משמעותית את רוח הצוות שלהם.

2. הכרה בהישגים
זה קורה כמעט לכל אחד מאיתנו. לפעמים אנחנו מתייחסים לעובדים ואפילו לבני משפחה כאל מובנים מאליהם. הוקרת תודה והכרה בהישגים, הם כלים חיוניים להגברת המוטיבציה של העובדים. בין אם מדובר במזכר אישי צנוע, מתנה מדליקה, או בונוס כספי, הכרה בהישגיהם ובחשיבות שלהם לארגון, תגביר את הרצון של העובדים להמשיך להצטיין.

3. הסרת מחסומים
שיתוף העובדים בידע הארגוני, הוא אחד מסודות ההצלחה של חברות רבות. ארגונים המעודדים את העובדים שלהן לחשוב על מטרות הארגון כולו לא רק על תחום האחריות שלהם, עשויות לשפר משמעותית את התהליכים השונים בארגון, תוך העצמת תחושת השותפות והשייכות של העובדים.

4. היכרות אישית
במקום לנסות ולפתח תוכניות להגברת המוטיבציה עבור הארגון כולו, נסו לעשות זאת באופן אישי. להכיר כל עובד ולנסות לברר מה עשוי להניע אותו. זו יכולה להיות ההבטחה למסלול קידום ייחודי או שינוי בתחומי האחריות, או מתן תשומת לב מיידית באמצעות הענקת שוברים למסעדות, צימרים, סרטים, הצגות, ארוחות וחוויות נוספות.

5. עידוד חדשנות
לא מעט חברות מעודדות את העובדים שלהם לשלוח רעיונות חדשניים הנוגעים לפעילות החברה, באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים. העובדים ששלחו את ההצעות הטובות ביותר, נהנים לא רק מהטבות כגון בונוסים כספיים ומתנות מפנקות, אלא גם מהידיעה שיש להם השפעה אמיתית על התנהלות הארגון.

6. הטבות מעניינות
כאשר אתם מציעים לעובדים הטבות עבור הישגים, נסו לחשוב על ההטבות שאתם הייתם רוצים לקבל. חופשות בצימרים, כרטיסים למופעי תרבות, ארוחות במסעדות שף, הפלגות ביאכטה, טיסה בכדור פורח ועוד. ככל שההטבות שתציעו יהיו יותר מעניינות ולא שגרתיות, כך ירגישו העובדים שלכם שאתם משקיעים בהם יותר.

7. פתיחות למשוב
אם אתם רוצים לדעת מה יגביר את המוטיבציה של העובדים שלכם, למה שלא תשאלו אותם? ניהול דיאלוג פתוח עם העובדים יאפשר לכם לא רק לדעת טוב יותר לא רק מה מניע אותם, ומה אתם יכולים לעשות בנידון, אלא גם להיחשף לרעיונות ולתובנות, העשויים לשפר את הביצועים של העסק כולו.

למגוון מתנות ושוברים לעובדים – www. xbonus.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully