וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נגיע חטובים לתקופת הקיץ?

זירת היועצים בשיתוף הדיאטנית שירה שפי

29.4.2015 / 17:13

החורף חלף והשאיר לנו קילוגרמים מיותרים. האביב כבר כאן, הקיץ בפתח וכולנו כבר בדרך לים, בריכה ובוחרים בגד ים ובגדים קלים וצמודים. זאת התקופה שכולנו רוצים להשיל את הקילוגרמים המיותרים ולהרגיש במיטבנו. אז מה עושים?

בחורה עם סרט מדידה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

כולנו יודעים שלפני הקיץ צריך לעשות מקצה שיפורים. אין ברירה אלא לפצוח בדיאטה. השאלה היא, איזו דיאטה תניב את התוצאות המקוות בצורה הקלה והמהירה ביותר. כמדי שנה השוק רווי בפתרונות פלא המבטיחים לנו שנוכל לרזות בצורה משמעותית, ללא שום מאמץ וללא שינוי. יש מפרסמים שטוענים שמספיק אם נבלע כדור קסם או נצמיד מדבקת פלאים והשומן ייעלם כלא היה. מנגד קיימות דיאטות כאסח הגורמות לאפקט האקורדיון\היו-יו (ירידה מהירה אך עליה מהירה בחזרה – ובתוספת כמה קילוגרמים). בקצה השני נמצא את הדיאטות השפויות וקבוצות התמיכה שהוכיחו את עצמן לאורך השנים ובניגוד לפתרונות הקסם אינן מבטיחות הבטחות שווא, בלתי מציאותיות לירידת בזק.

כל מי שהתנסה בדיאטות יודע שפתרונות קסם אין/ דיאטות הכאסח מסתיימות במפח נפש ועליה חוזרת במשקל למי שבכלל מצליח לעמוד בהן. אז פתרונות 'זבנג וגמרנו' אולי אין, אך יש דיאטה שהוכחה קלינית כיעילה, בריאה ומעודדת הרזיה. היא תאפשר לנו להשיג תוצאות יפות תוך חודשיים שלושה ולשמרן לאורך שנים ללא אפקט האקורדיון.

לפרטים נוספים לחץ כאן

בשנות התשעים גייסה ממשלת ארה"ב צוות של עשרות רופאים והטילה עליהם את המשימה לפתח את הדיאטה האולטימטיבית, לצורך כך היא אף הקצתה עשרות מיליוני דולרים ומאות חוקרים. מטרת הממשל הייתה למצוא פתרון לבעיית לחץ הדם הפוגעת כבשליש מהאוכלוסייה הבוגרת.

בדיעבד הסתבר שהדיאטה שפותחה,לא רק שענתה על כל הציפיות אלא עשתה הרבה מעבר לכך. עשרות מחקרי המשך מצאו כי היא מאפשרת הרזיה מואצת והצרת היקפים של יותר מפי 3 ביחס לדיאטת הרזיה מערבית ששימשה כביקורת, היא מאזנת את רמות הסוכר ויכולה למנוע סוכרת, היא משפרת את מצב הרוח ואפילו יכולה להקטין את הסיכון ללקות בסוגים מסוימים של סרטן. החוקרים מייחסים את ההצלחה ליחסים בין סוגי המזונות ולשילובם של מינראליים כגון סידן, נתרן, מגנזיום ואשלגן בכמויות וביחסים הנכונים.

דיאטת DASH אינה סתם עוד כדור פלא אלא פתרון קליני מוכח שיאפשר לנו לאכול את כל סוגי המזונות ועדיין לרזות בקצב הסמבה, ממש בזמן לקיץ. עקב יעילותה וחשיבותה של הדיאטה היא הוכללה בתכנית הלימודים של כל הפקולטות לתזונה בישראל המכשירות דיאטנים קליניים ודורגה לאחרונה על ידי מגזין הבריאות מנטה כדיאטה הטובה ביותר בישראל. על אף שבעולם היא נחשבת כבר שנים רבות כדיאטה הטובה ביותר וזכתה בתארים רבים, אלינו היא הגיעה באיחור אופנתי. בישראל היא משווקת כחבילה מושלמת הכוללת גם ליווי ותמיכה אישית על ידי דיאטניות שהוסמכו על ידי משרד הבריאות, מדריכים צבעוניים קלים לשימוש ומסבירי פנים ותוספי תזונה ייחודיים.

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully