וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טיפים לפני הקמת גן ומעון ילדים

זירת היועצים בשיתוף אתר לכל זמן ועט

9.5.2015 / 23:25

מתכננים לפתוח גן או מעון ילדים? לשדרג ולהעשיר את הגן כדי שיהיה מרשים במיוחד? קבלו כמה טיפים מועילים בנושא

ילדים אוכלים. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

1) לפני הקמת גן/מעון, יש לבדוק שיש לכם מבנה מתאים המוכשר לאיכלוס ילדי הגן, כיון שלעיתים עלויות השיפוץ והתאמת המבנה, כרוכות בעלויות גבוהות מאוד. ואז התקציב לשאר הציוד הדרוש לכם הינו נמוך ועלול לגרום לכם לוותר על דברים טובים יפים ובטיחותיים או להיכנס לחובות גדולים יותר.
2) כדי להשרות אוירה רגועה בגן/במעון - מומלץ על ריהוט לא צבעוני רועש, אלא על צבע עץ בהיר ואחיד, עם נגיעות צבע המותאמות לכל קבוצה/חדר. כדי להתאים לקולקציה האחרונה מומלץ להתייעץ עם מעצבי גני ילדים ומעונות ולא סתם מעצבי בתים כיון שזה תחום שונה לחלוטין.

3) ריהוט לגן ומתקני חצר פשוטים וזולים מדי, הם בדר"כ לא תקניים וגם מתבלים מהר והופכים להיות מפגעים מסוכנים לילדים! לכן בדקו טוב שאכן המוצר איכותי עם תקן ושיש אחריות ושירות תיקונים.

4) כדאי ומומלץ לנצל גם את קירות הגן לפעילות משחק ע"י משחקי קיר שונים, המחזקים את טונוס שרירי הכתפיים. וגם נותנים מראה יפה ועשיר בגן.

5) כדאי לבחור/לתכנן שחצר המשחקים תהיה גדולה ומרווחת המתאימה למגוון גילאים כדי לחסוך שטח ועלויות כפולות וגבוהות. ושתהיה סביבה של קשר עין עם הגננות והילדים. שיהיה בה מגוון משחקים ומתקני חצר שיכולים להעסיק לפחות את רוב ילדי הגן, כי שעמום ילדים מביא לאלימות ומריבות.

6) לילדי המעון מומלץ לרכוש מתקני משחקים ושעשועים מפלסטיק של חברת step2 המשולבים במגוון פעילויות. והם איכותיים, עמידים, תקניים ואינם מצריכים תחזוקה שוטפת ומשטחי בטיחות. ועלותם נמוכה בהרבה ממתקני עץ וברזל. ובכך גם תחסכו הרבה עלויות בהמשך. ובנוסף תקבלו מעון יפיפה, צבעוני, מעניין ובטיחותי (וזו גם חברה שנותנת שירות תיקונים ואחריות).

7) משטחי בטיחות והגנה לחצר משחקים מומלץ רק smart play - אלו משטחי בטיחות המצופים בדשא סינטטי תיקני ועמיד ופותר בעיות לכלוך ובלאי. ובנוסף גם יפה ומרשים יותר.

8) את חדר הג'ימבורי מומלץ לחפות במזרני הגנה בהתקנה קבועה, כך תמנעו מצבירת לכלוך, חרקים ומזיקים בין המזרנים. ואם יש בגן חדר ממ"ד אזי מומלץ להפוכו לחדר ג'מבורי תיקני, כדי שבמקרה חירום יהיה בטיחותי וגם מקום פעיל ומרגיע.

הכתבה באדיבות לכל זמן ועט שיווק ציוד לגני ילדים ומוסדות.

  • עוד באותו נושא:
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully