וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ב-2030 תוביל ארצות הברית את כלכלת העולם

זירת היועצים בשיתוף פסיפיק הולדינגס

11.5.2015 / 0:13

משרד החקלאות האמריקאי פרסם את תחזיתו הכלכלית לעוד 15 שנה. המסקנות חד משמעיות: גם בעתיד הרחוק תהיה ארצו של הדוד הסם המקום הטוב ביותר להשקעה. עו"ד יובל זיו מסביר למה

שופינג הארלד סקוור ניו יורק מנהטן. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

לאחרונה, פרסם משרד החקלאות האמריקאי את תחזיתו הכלכלית לעוד 15 שנה. חד משמעית הוכיחה התחזית, כי בעוד 15 שנה מהיום, ארה"ב אמנם עדיין תהיה הכלכלה הגדולה ביותר בעולם מבחינת התוצר השנתי. על פי התחזית, ב-2030 ארה"ב תוביל את הכלכלה העולמית עם תמ"ג שנתי של 24.8 טריליון דולר, לעומת תמ"ג בהיקף של 16.8 טריליון דולר כיום, כלומר פי אחד וחצי מהיום. יתרה מזאת, אחד הכלכלנים החשובים בארה"ב, בוב דול, העריך, כי קצב הצמיחה בארה"ב יעקוף את זה של סין לראשונה מזה 9 שנים, מה שבאמת קרה.

נתונים אלו מהווים את ההוכחה בדבר היותה של ארה"ב כמקום הטוב ביותר בעולם להשקעה, בהפרש גדול מיתר המדינות. ואם כבר השקעה, אין ספק שההשקעה הכדאית ביותר היא השקעה בנלד"ן מניב. ואכן, אנשי עסקים רבים מכל העולם, ובכלל זה מישראל, בוחרים להשקיע בנדל"ן בארה"ב.

לפרטים נוספים לחץ כאן

עוד לפני פרסום הנתונים האלו, ומזה כעשור, מוכרת חברת הנדל"ן הבינלאומית, "פסיפיק הולדינגס", נכסים מניבים בארה"ב למשקיעים. זאת תוך הסתמכות על מודל ייחודי, שפותח בלעדית בחברה, מודל ה CMA. לפי מודל זה, נרשם הנכס בטאבו על שם המשקיע וחברת הניהול של "פסיפיק הולדינגס", מנהלת עבורו את כל הכרוך בהשכרת הנכס וניהולו לאורך 4 שנים לפחות. המשקיעים הרבים של פסיפיק נהנים לאורך כל התקופה מתשואה גבוהה וקבועה, של כ-9%, ולא סתם מגיעים ורוכשים נכסים נוספים, ומביאים איתם

את מקורביהם, כדי שישקיעו בנכס להשקעה בארה"ב.
עו"ד יובל זיו, מנכ"ל החברה ובונה מודל ה CMA: "פרסום הנתונים הנ"ל שימח אותנו, והיווה הוכחה, שקראנו והבנו את שוק הנדל"ן בארה"ב, ואת כדאיות ההשקעה בו, כבר לפני שנים. חברת הנדל"ן, בראשה אני עומד, מוכיחה את עצמה לאורך כעשור, כחברה מקצועית, שאפשר לסמוך על הנסיון רב השנים שצברנו בתחום השקעות הנדל"ן בארה"ב, על האמינות ועל האכפתיות כלפי כל משקיע ומשקיע. באמצעות המודל בטוחים המשקיעים שלנו, שהם יקבלו את דמי השכירות החודשית מהנכס באופן קבוע לאורך השנים, שהם יכולים לשמור על ראש שקט לאורך כל התקופה, בכל הנוגע לניהול מסור ומוקפד של הנכס שלהם. המשקיעים יודעים, שעל "פסיפיק הולדינגס" אפשר לסמוך בעיניים עצומות, כי אנחנו איתם, מרגע הרכישה, לאורך כל הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully