וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לצמצם עלויות חתונה מבלי להתפשר על איכות?

זירת היועצים בשיתוף גן אירועים כוכב הים ועל הים

12.5.2015 / 22:20

חתן וכלה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

מזל טוב. הטבעת כבר על האצבע, שיניתם סטטוס בפייסבוק ואפילו הודעתם למשפחה. עכשיו הזמן לקפוץ למים. אז איך מארגנים חתונה בראש שקט, במינימום עלות ועדיין שומרים על האיכות ומגשימים את כל החלומות? נשמע בלתי אפשרי? לא ממש. בחרנו לפנות למקצוענים ביותר בגן האירועים כוכב הים ולבדוק מה הפתרון שהם מציעים ללקוחותיהם.

לאחר כ-20 שנה בתחום האירועים, למדנו כי רוב הלבטים והלחץ הגדול בארגון החתונה מגיע ממציאת הספקים (ויש כאלו המון..) יצירת החיבורים בניהם והתאמתם לאופי האירוע.
התחלנו לחפש פתרון אשר יעזור לזוג להגיע לחתונת חלומותיו, יוזיל עלויות וימנע את ההתמודדות עם לבטים ולחץ מיותר.

בסופו של תהליך נולד רעיון ה- One Stop Shop , שנכון להיום מסתמן כמגמה העיקרית של כל תחום האירועים. מקום אחד שמאגד בתוכו את כל השרותים הנדרשים ומספק ללקוח חבילה אחת איכותית, מלווה באנשי מקצוע מיומנים ובמחיר הנמוך בכ- 25% ממוצר זהה באותה האיכות במקום שאינו עובד בשיטה זו. כאשר אתם באים לבחור מקום לאירוע חשוב לברר על סגנון העבודה שלו, האיכות והמקצועיות.

לכל מוצר מחיר שוק והחוכמה היא לקבל מוצר איכותי במחיר מתאים ולא לקבל מוצר זול באיכות ירודה. לפעמים מה שנראה זול בסופו של דבר עולה ביוקר.

היתרונות בקבלת כל השירותים במקום אחד

1. ספקים שותפים, בניגוד לרשימות המומלצים הקלאסיות הספקים שלנו הם שותפים לדרך ועובדים יחד איתנו לאורך שנים. עבור הזוגות זהו יתרון כפול. מצד אחד אנחנו מקפידים על סטנדרטים מחמירים של איכות ומאפשרים רק למי שמסוגל לעמוד בהם לחבור אלינו, ומהצד השני יכולים להציג מחירים אטרקטיביים יותר מהמחירים בשוק.

2. מקצועיות מעל הכל - הפקת חתונה דורשת מקצועיות ושליטה בפרטים הגדולים והקטנים כאחד. גנים ואולמות אירועים העובדים בשיטת One Stop Shop לרוב מתורגלים לסנכרן באופן מייטבי בין כל הספקים השונים היוצרים אירוע מושלם. הבר, הקייטרינג, העיצוב, צוות התפעול, תאורה, הגברה, מנהל אירוע וכו'... כולם מכירים את הגן / אולם ושיתוף הפעולה ההדוק בניהם מונע מדברים "ליפול בין הכסאות".

3. התאמה מירבית לרצון הלקוח - חתונה במקום שיודע לאגד בתוכו את כל גורמי ההפקה, מאפשרת גמישות והתאמה לרצונות ולחלומות שלכם, קל יותר לסנכרן בין הגופים השונים ולהעביר את המסרים שלכם לביצוע מיידי.

4. הסתגלות מהירה לשינויים - כאשר המטבח, המחסנים, הבר, העיצוב וכל אמצעי הלוגיסטיקה והתפעול נמצאים בגן עצמו, קל יותר לשנות תוכניות ברגע האחרון ולהתאים לכם את החתונה המושלמת. לא פעם קורה שהזוג משנה את דעתו בקשר למיקום אלמנטים שונים באולם ומחוצה לו. כגן אירועים ליד הים הגמישות במיקום החופה למשל מאד חשוב והזוג יכול להחליט ברגע האחרון, אם הוא מעוניין בחופה על המדשאות בחוץ או באולם בפנים.

5. מערך שליטה ובקרה - כולם מכירים את האבא או הדוד/ה שעסוקים כל האירוע בלדאוג שהכל יזרום כמתוכנן ומפספסים את ההנאה מהאירוע עצמו. ב One Stop Shop העבודה מול הזוג ובין הגורמים השונים מקצועית ומיומנת. מנהלי האירוע מכירים את כל הספקים ורגילים לעבוד איתם, קל יותר לדואוג לרווחת הזוג והאורחים.


6. חיסכון בעלויות העיצוב - מעצבי האירועים עובדים בגן באופן שותף ומכירים אותו הייטב, הם יודעים להמליץ לכם על האופן הנכון והמדוייק ביותר לסידור המרחב כולל כל האופציות השונות. ההיכרות עם המתחם והעבודה היומיומית מאפשרות הצעה בה התמורה למחיר היא המיטבית.

7.איכות המזון - כאשר המטבח צמוד לגן ולאולם הכנת האוכל מתבצעת ברובה כמו במסעדה, הבישול וההכנה מתבצעת במקום, לרוב אף במהלך האירוע עצמו וכל המזון יוצא טרי. גם פה ניכר חיסכון רב בעלויות שינוע ואתם מקבלים מנה באיכות גבוהה במחיר נמוך ממנה זהה מקייטרינג נייד שאין לו מטבח צמוד לגן \ אולם. קייטרינג הבית שלנו הוא קייטרינג אינדיגו שחרט על דיגלו שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ואיננו מתפשר על טריות המוצרים, הן במטבח והן בקונדיטריה.

8. אווירה של בית - המלצרים ומנהלי האירוע מכירים את מרחב העבודה ואת הספקים השונים, העבודה מתבצעת באווירה בייתית נינוחה ומאפשרת הכוונה וליווי של הזוג, המשפחה והאורחים באופן מסור, קשוב ונינוח.

9. שיפור מתמיד - היכולת של הספקים השונים לתת פידבק אחד לשני ולהרגיש כמו משפחה, מאפשרת לימוד מתמיד, שדרוג ושיפור הממשקים, מערכות היחסים והמוצרים באופן קבוע.

10. לסיכום, כאשר כל הגורמים עובדים בסביבת עבודה מוכרת ומרגישים בבית, הציוד והקייטרינג שיכים ונמצאים בסביבת גן האירועים, פשוט יותר לגלות גמישות ולמלא אחר רצונות הזוג. ההכנות לאירוע זורמות ומונחות באופן מקצועי וקשוב ולכם קל יותר לשחרר ולהנות במהלך ההכנות והאירוע עצמו. שיהיה במזל טוב!

הכתבה באדיבות כוכב הים ועל הים – גן אירועים על הים.

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully