וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה החדשה באימוני הכושר: קצר יותר, רק פעם בשבוע

זירת היועצים בשיתוף ems club

18.5.2015 / 23:25

בלי לבלות שעות בדרך למכון הכושר ובמהלך האימון, בלי להרים אף משקולת או להסתכן בפציעות ספורט. שיטת האימון החדישה שפותחה בנאס"א

גבר עושה פעילות גופנית. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

בלי לבלות שעות בדרך למכון הכושר ובמהלך האימון, בלי להרים אף משקולת או להסתכן בפציעות ספורט, זו שיטת אימון חדישה שפותחה בנאס"א. השיטה האמריקנית מאפשרת אימון שרירים פעם בשבוע למשך 20 דקות, ומקבילה באפקטיביות לארבעה ביקורים במכון כושר. מה שטוב לאסטרונאוטים בחלל, טוב עכשיו גם על פני כדור הארץ. פרוייקט כושר חדש מציג 8 סניפים נוצצים ברשת זכיינת חדשה - EMS club. תושבי ראשל"צ הם הבאים בתור לחגוג כושר חדש מהבוקר.

איך מצליחים האסטרונאוטים של נאס"א לשמור על כושר גופני במהלך השבועות ולפעמים החודשים הרבים בהם הם שוהים במעבורות החלל? לא בטוח שזו השאלה הראשונה שמטרידה אותנו, כשאנחנו מביטים בהם, מרחפים בחלל חסר כוח הכבידה שבחללית. אבל את המומחים של נאס"א, אלה דואגים לטייסי החלל שלהם החל מאופן התזונה ועד לצחצוח השיניים, הבעיה הזו מאוד הטרידה. אחרי הכל, השהות הארוכה בחללית, במקום בו אין אפשרות לפעילות פיזית משמעותית, תחזיר אותם ארצה עם שרירים מנוונים.

החדשות הטובות הן שאת הפיתרון שמצאו בסוכנות החלל האמריקאית לבעיה הזו, ניתן לאמץ גם על פני כדור הארץ, ובאותה קלות בה עושים זאת טייסי החלל: הם בנו מכשיר מיוחד, שתפקידו לגרות את השריר בפולס חשמלי, ולגרום לו להתכווץ ולפעול, כאילו הרים משקולות בחדר כושר. וכך, בעשרים דקות של חיבור לביגוד מיוחד עם האלקטרודות המחשמלות הללו, ניתן לגרות בו זמנית שרירים רבים בגוף, ולעשות עבודה של כארבעה אימוני כושר גופני בני שעה וחצי במכון כושר, עם אפקט הגדול פי 18 מאימון רגיל, וזאת מבלי להרים אף משקולת, מבלי להסתכן בפציעות ספורט, מבלי להזיע, או להתקלח, כך סתם, במהלך היום. זה נראה כפיתרון אידיאלי למי שאין לו זמן לבלות כמה שעות בשבוע בחדר הכושר, אבל לא רק - השיטה הזו מתאימה גם למי שמחלימים מפציעה, לנכים או מוגבלים שמתקשים לתחזק את השרירים שלהם ובאותה מידה גם למבוגרים, שלא בנוים לעמוד בעומסים של פעילות גופנית מאומצת, ובכל זאת מעוניינים לתחזק את הגוף.

לפרטים נוספים לחץ כאן

השיטה החדשה, הנקראת EMS, או בשמה המלא: ELECTRIC MUSCLE STIMULATION, יובאה ארצה מגרמניה על ידי רני רוביו, שם היא כבר פתוחה לשימוש לציבור הרחב וזוכה לפופולריות רבה. בישראל כבר עובדים שמונה סניפים שלה, מהבוקר פועל סניף נוסף בעיר הרביעית בגודלה בארץ - ראשון לציון. "מאז שפתחנו את הסניפים בתל אביב", מספר רוביו, "זיהינו שרבים מהלקוחות מגיעים מראשון-לציון ולכן החלטנו לפתוח סניף נוסף של EMS CLUB גם שם ולהקל עליהם. אנחנו צופים שגם הסניף הזה, כמו האחרים, יהיה עמוס ומתכננים בקרוב סניפים נוספים, גם בזכיינות, בעוד מקומות בארץ".

- כמה עולה זכיינות כזו?

"מדובר ב – 270 אלף ש"ח לזכיינות, כאשר נדרשת השקעה נוספת של כ-80 אלף ש"ח להקמת הסניף. הכל תלוי במיקום ובנכס עצמו. כמו בכל זכיינות, אנחנו מקפידים על מקום אינטימי, שיהיו בו שני מכשירים, וגם ברמת העיצוב הסניפים של EMS CLUB הם אחידים עד לצבע הפרקט. הפעם בחרנו להקים את הסניף באזור התעשיה בראשון לציון (רח' לישינסקי 19, פינת סחרוב), שהגישה אליו קלה והוא יוכל לשרת גם את תושבי העיר הוותיקים וגם את השכונות הגדולות של ראשון-מערב. לרגל הפתיחה אנחנו מציעים חבילת היכרות של ארבעה אימונים, כולל מאמן אישי צמוד, ב-390 שקלים".

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully