וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהוט משרדי למשרד המושלם

זירת היועצים בשיתוף גיא ליין

19.5.2015 / 22:40

עבודה במשרד. Photoroller, ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock, Photoroller

מי שמתחיל להתעסק בתחום הריהוט המשרדי מפתח עין בוחנת וחדה ליעילות ולאיכות, ויוכל עם הזמן לזהות במבט מהיר עד כמה המשרד שלפניו נוח, מעודד ותומך בעבודה היעילה של העובדים בו.

המשרד המושלם הוא כזה שעונה על כמה שיותר צרכים, עבורנו ועבור העובדים שלנו, וככל שאנחנו מודעים יותר לצרכים אלו, תוך מחשבה על הטווח הארוך ועל הפעילות היומיומית השוטפת, כך ביכולתנו למצוא את הריהוט הנכון ביותר, ולהתאים אותו למשרד ליצירת סביבת העבודה האופטימאלית.

טיפים חשובים לעיצוב וריהוט המשרד

1. חלוקה לאזורים – המודעות למנוחה ולהרמת האנרגיה של העובדים באמצע יום העבודה הפכה לנר לרגלי מעצבי המשרדים בחברות המצליחות בעולם. טרנד זה מוכיח את עצמו, והריהוט המשרדי משתנה בהתאם.

אם הגדרתם אזור מסוים במשרד לצורך מנוחה, ואפילו שמדובר במטבחון המשרד, וודאו כי הוא נפרד מאזור הפעילות השוטפת, עדיף תוך שימוש במחיצות דקורטיביות המשנות את האווירה מאזור העבודה לאזור המנוחה.

2. נוחות בעבודה – הנוחות בעבודה השוטפת יושבת כעמוד תווך עיקרי בהשפעתו על איכות העבודה והחוויה של העובדים במשרד. בחירת הריהוט בהתאמה ארגונומית לאופי העבודה במשרד שלכם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות, עם דגש על נוחות ויעילות בשימוש יומיומי שוטף.

3. שולחן ישיבות – תקשורת טובה היא הבסיס להתנהלות יעילה ופורייה, ואחד הגורמים המשמעותיים ביותר בהשפעתם על איכות התקשורת הוא הסביבה בה המפגש מתנהל. מרחב מושקע ואלגנטי עם ציוד מעוצב למשרד מאפשר לעובדים ולמנהלים להתכנס בצורה מכובדת, שיוצרת תחושה של חיבור וקשב, ומעודדת את הפעילות הנאותה במשרד, ואת הרצון של המוזמנים לישיבה להשתתף בה באופן פעיל.

להיראות טוב – להרגיש טוב

אסתטיקה ויופי הם דברים בעלי השפעה עמוקה על חווית העובדים, המנהלים והלקוחות כאחד, ולכן הבחירה בקו ברור ויפה לריהוט המשרדי שלכם היא הזדמנות לייצר את האווירה שאתם מחפשים, לבנות את המיתוג שלכם, ולאפשר ליצירתיות שלכם להתבטא בצורה פרקטית.

דוגמא לכך היא בעיצוב דלפק הקבלה, רהיט לא קטן, שחשיבותו למשרד גדולה עוד יותר מגודלו הפיסי. דלפק הקבלה שלכם הוא הרהיט המשרדי הראשון בו עוצרים הלקוחות שלכם, והוא הפנים הסטטיות לעסק, ומהווה עוגן חיוני לפקידי הקבלה שלכם, שמשלימים את חווית הלקוח הראשונית, ובעצם את הרושם הראשוני שהלקוח מקבל בהגיעו למשרד.

בחירה בדלפק קבלה מעוצב היא התחלה מעולה לעיצוב משרד נעים ויעיל, וצריכה להמשיך בבחירת עמדות עבודה שחורגות מגבול הנוחות ולעבר אזור האסתטיקה והיופי. עובד הנהנה מסביבת העבודה שלו יגיע לעבודה בשמחה, וייהנה מהעבודה, מה שיאפשר לכם ליהנות מיכולותיו של העובד בצורה מלאה יותר, שתיטיב עם העסק לאורך זמן.

הכתבה באדיבות גיא ליין – ריהוט למשרד ולבית

  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully