וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה, פלורידה או קליפורניה: איפה כדאי להשקיע בנכס בארה"ב?

זירת היועצים בשיתוף פסיפיק הולדינגס

21.5.2015 / 12:47

לא כל מדינה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מתאימה לרכישת נכס לצורך השקעה. אז איך יודעים היכן כדאי לרכוש וכיצד יכולים להיות בטוחים שהנכס מניב רווחים?

סנטה ברברה, קליפורניה. צילום: Sahani Photography, ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock, צילום: Sahani Photography

חשבתם והשוויתם, שקלתם והתחבטתם, והגעתם להחלטה לרכוש נכס להשקעה בארה"ב. ראשית, החלטה נבונה ונכונה למקום ולזמן. אלא שלא כל מדינה בארה"ב מתאימה לרכישת נכס לצורך השקעה. משקיע, שרוכש נכס מניב במקום המרוחק ממקום מגוריו, חייב להיות בטוח ושקט בכך, שלא שם את כספו על קרן הצבי. ובמיוחד שמדובר בעשרות אלפי דולרים, לפחות, שאותם הוא משקיע לצורך הכנסה פאסיבית קבועה.
לכאן בדיוק נכנסת חברת 'פסיפיק הולדינגס'. חברת נדל"ן בינלאומית, שמקום מושבה בארה"ב, ועם סניף ישראלי, במגדל משה אביב ברמת גן, שמקצועיות ואמינות הן חלק בלתי נפרד מה DNA שלה. חברה, שלאחר שנים רבות של הכרת השטח, יכולה לבוא ולהציע לכם, המשקיעים, הצעת מומחה היכן כדאי לרכוש את הנכסף ואיך הוא ינוהל בצורה הבטוחה והמקצועית ביותר עבורכם, המשקיעים, לאחר רכישתו.

אם ברשותכם סכום ממוצע של כ-250.000 שקלים, כבר תדעו שיש נכסים שמחכים, שתבחרו ביניהם ותרכשו אחד (או יותר) מהם לצורך השקעה, ולצורך הכנסה פאסיבית ראויה, כתוצאה מתשואה גבוהה וקבועה. באמצעות המודל הייחודי שפיתחה חברת "פסיפיק הולדינגס", מודל ה, CMA, מבטיחה החברה למשקיעיה 'ראש שקט' בכל הקשור להשכרת הנכס לאחר רכישתו ולאחר הרישום שלו בטאבו על שם הרוכש.

לפרטים נוספים לחץ כאן

איך זה מתנהל?

מיד לאחר הרכישה לוקחת על עצמה חברת הניהול של 'פסיפיק הולדינגס' את הטיפול בנכס, ובמקצועיות רבה היא מנהלת את כל הכרוך בהשכרתו. החל מתהליך המיון והסינון של הדיירים הפוטנציאליים, והמשך בפיקוח על הנכס המושכר, כשמדי שלושה חודשים בודקת חברת הניהול, על חשבונה, את תקינות הנכס. והחשוב לכם, המשקיעים: הביטחון שבידיעה, שמדי חודש 'פסיפיק הולדינגס' תשלם לכם את שכר הדירה, כשהתשואה הריאלית היא של 9% על נכס.

עו"ד יובל זיו, מנכ"ל פסיפיק הולדינגס: "אני ממליץ למשקיעים הישראלים להתמקד במדינות בדרום מזרח ארה"ב, פלורידה וג'ורג'יה, ובמדינות בדרום מערב ארה"ב: קליפורניה, נוודה ואריזונה. ברשות החברה נמצאים מאות נכסים, המיועדים למגורים בערים מרכזיות בארצות הברית, ולאו דווקא במקומות שנחשבו למבוקשים טרום משבר הסאב פריים. המדדים של בחירת המקומות בהם נמצאים הנכסים ברורים ובדוקים: על הנכס להיות באיזור ביקוש, בשכונה איכותית, דבר המבטיח שווי נכסים גבוה וביקוש גבוה של שוכרים, וצפי של עלייה בערך הנכס לאורך השנים. כשמוסיפים לנ"ל ביטחון מוחלט בניהול הנכס המרוחק, ע"י חברת ניהול אמינה כשל "פסיפיק הולדינגס", אפשר להיות בטוחים בכדאיות ההשקעה ולהישאר ב"ראש שקט" בתום תהליך הרכישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully