וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקון מחשבים

זירת היועצים בשיתוף המעבדה הניידת

22.5.2015 / 0:54

בעידן הטכנולוגי אין כמעט בית או עסק ללא מספר מחשבים המשמשים למטרות מגוונות. יחד עם זאת, בהיותם ציוד חומרה ותוכנה מתקדם ורגיש, מחשבים נוטים לסבול מבעיות ותקלות שונות. על מנת שתוכלו להתמודד עם בעיות אלו מובאות לפניכם מספר עצות בסיסיות לפתרון תקלות באופן יעיל וחסכוני.

לתקן לבד או להזמין טכנאי מחשבים?

לפני שממהרים להתקשר ולהזמין טכנאי מחשבים, חשוב לדעת כי קיימות לא מעט תקלות אשר ניתן לפתור באופן עצמאי או בעזרת שירותי תיקונים דרך הטלפון. כך לדוגמא, במקרים רבים ניתן לנקות לבד את המחשב מקבצי זבל שהצטברו בתוכו הגורמים להאטת פעילותו, וזאת באמצעו תוכנות ייעודיות לניקוי המוצעות כחלק ממערכת ההפעלה של המחשב, שגם ניתן להורידן בחינם מהאינטרנט. כמו כן, לעיתים קרובות מקורן של בעיות במחשב בכבל מנותק שיש לחבר, ולפעמים הבעיות נפתרות פשוט על ידי כיבוי והדלקה מחדש. מעבר לכך, ספקיות אינטרנט וחברות תיקון מחשבים מספקות שירותים דרך הטלפון, המאפשרים לתקן בעיות באמצעות מעקב אחר הוראות של טכנאי. יחד עם זאת, במידה ולא ניתן לטפל בבעיה לבד או באמצעות שיחת טלפון, יש לגשת או להזמין שירות טכנאי מחשבים.

לבצע סקר שוק

אם עולה הצורך להשכיר שירותי טכנאי מחשבים, חשוב לבחור במספר אנשי מקצוע אמינים, מנוסים ומקצועיים, ולערוך בניהם השוואת מחירים. עלות עבודתו של טכנאי מורכבת משעות עבודה בתוספת עלויות חומרה ותוכנה. כמו כן, חשוב לדעת שלרוב העלות של הזמנת טכנאי לבית יותר גבוהה מהבאת המחשב למעבדה. בתוך כך, המחיר עולה כאשר מדובר בשירות תיקונים דחוף, ובייחוד אם מדובר בשעות עבודה לא שגרתיות כמו בערב או בשבתות.

לתקן או לרכוש מחשב חדש

בימינו שוק המחשבים הינו תחום מאוד תחרותי ורחב היקף, כך שניתן לרכוש בקלות מהבית מחשב בעלויות מאוד אטרקטיביות. כפועל יוצא מכך, לא אחת אנשים מתלבטים בין כדאיות תיקון המחשב לבין רכישתו של חדש. התשובה לשאלה זו משתנה בהתאם למספר פרמטרים, הכוללים את מורכבות הבעיה, סוג ועלות המחשב הקיים, ואיכות תפקודו הכללי. בחינתם של הקריטריונים הללו תסייע לכם להחליט האם עדיף להשקיע בתיקון או בשדרוג למוצר חדש ומתקדם יותר.

הכתבה באדיבות המעבדה הניידת – תיקון ומכירת מחשבים

  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully