וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה שתעשה מהפך בשירותי המוניות בישראל

זירת היועצים בשיתוף קליק למוניות

24.5.2015 / 22:20

חברת מוניטקס המספקת מערכות ניהול מתקדמות לתחנות מוניות בישראל סיימה בהצלחה הטמעת קורא כרטיסי אשראי פיזי בששת אלפים מוניות בישראל. שמוליק ג'רבי, מנכ"ל החברה, מסביר

גבר תופס מונית. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

לפריסה הארצית הרחבה של המוניות בהן מותקן השירות מצטרפת אפליקציית "קליק למונית" שהושקה בשבועות האחרונים באמצעותה ניתן להזמין מונית מתחנת מוניות דרך הטלפון הנייד, "קליק למונית", אפליקציה חדשה ומתקדמת המאפשרת הזמנה ותשלום למונית באמצעות הטלפון הנייד. האפליקציה מאתרת את מיקום המזמין באמצעות מערכת GPS ומזמינה עבורו את המונית הפנויה הקרובה ביותר. במסגרת שיתוף הפעולה לקוחות Cal שישלמו באמצעות כרטיס אשראי ייהנו מ-20 ¤ הנחה על נסיעתם הראשונה.

שמוליק ג'רבי, מנכ"ל "קליק למונית" מסר: "מדובר בהמשך ישיר למגמה הברורה של השימוש בכרטיסי אשראי וצמצום השימוש בכסף מזומן, כולנו עדים להצהרות האוצר מהשנה שעברה על הכוונה ל"העלים" את התשלום במזומן ובין אם ההחלטה אכן תתממש או לאו אנו מעדיפים לספק לנהגי המוניות אפשרות להיות ערוכים ולהעניק לנוסעים חוויית נסיעה אולטימטיבית"

"לא מן הנמנע שכשהארנקים הדיגטליים יהפכו נפוצים יותר התשלום במוניות באמצעות אפליקציה יהפוך מציאות ברת קיימא" מסכם ג'רבי

כיצד משתמשים באפליקציית "קליק למונית"?

נכנסים לחנות האפליקציות "אפסטור" או "גוגל פליי", מחפשים "קליק למונית" ומורידים את האפליקציה בקליק. בתהליך הרישום מקלידים את מספר הטלפון ומקבלים הודעת SMS עם קוד זיהוי. לאחר הקלדת קוד הזיהוי האפליקציה מוכנה לשימוש. בכל הפעלה מוצגת מפה עם מיקומו המדויק של המכשיר. מקליקים על "הזמן מונית" ו...את היתר כבר עושה האפליקציה.

לאחר אישור הנהג יוצגו בטלפון שם הנהג, מספר המונית, שם תחנת המוניות אליה משתייך הנהג וזמן הגעה משוער. ניתן לראות על גבי המפה את מסלול וקצב התקדמות המונית לכיוון המזמין/ה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • מונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully