וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצות חשובות לבחירה נכונה של אולם אירועים

זירת היועצים בשיתוף אלרום אירועים

27.5.2015 / 0:01

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

כידוע, ישנן הרבה מאוד סיבות לקיום אירועים פרטים ועסקיים, החל בחתונה או בר מצווה, דרך השקת מוצר ועד למסיבת עובדים. ואולם, ללא קשר לסוג האירוע המדובר, למי שמפיק אותו בוודאי חשוב שהאירוע יהיה מוצלח, מהנה ובלתי נשכח. אחד הפרמטרים הבסיסיים להשגת המטרה הינו בחירה נכונה של האולם.

לכל אירוע יש אולם מתאים

כפי שלכל סיר יש מכסה מתאים, כך גם לכל אירוע יש להתאים אולם. הווה אומר, שקיים הבדל בין הצרכים עבור חתונה, ברית מילה, בר מצווה, אירוע עסקי או מסיבת קוקטייל. לכן, בתור התחלה חשוב להבין מהו סוג האירוע המבוקש מבחינת האווירה והציוד הנדרשים עבורו. כך למשל, עבור חתונה יש לחפש מקום המשדר פאר ויוקרה, עבור אירוע עסקי יש לוודא שקיימים אמצעים להצגת מצגת, ואילו עבור בר מצווה יש לבחור במקום המספק אביזרים ואטרקציות המעניינים קהל יעד צעיר.

גודל האולם בהחלט קובע

הגורם הבא שיש לקחת בחשבון הינו מספר המוזמנים לאירוע, והיות האולם מסוגל להכילם באופן נוח ונעים. מובן שעבור אירוע רב משתתפים יש לבחור באולם ייעודי, בין אם מדובר באולם של 300 או 500 איש. מנגד, כשמדובר באירוע קטן של 50 איש או 200 חשוב לוודא שהאולם אינו גדול מידי, בו האינטימיות נדחקת הצידה. כמו כן, בעת בחינת האולם יש לבדוק כי כמות האנשים שמנהליו טוענים שהוא יכול להכיל, אכן יוכלו לשהות וליהנות בו באופן שאינו צפוף ולא נוח.

הכל מתחיל ונגמר בלוקיישן

על מנת שאירוע יהיה באמת מוצלח חשוב לבחור באולם אירועים השוכן בלוקשיין מתאים מבחינת אווירה מבוקשת ונגישות. לדוגמא, באירוע עסקי האווירה הרצויה יכולה להיות נוף אורבאני מרשים, ומצד שני אולם השוכן בתוך נוף כפרי קסום יכול להתאים לחתונה עכשווית. מבחינת נגישות, יש לוודא קירבה גיאוגרפית של האורחים לאולם על מנת להמעיט את מספר הביטולים. מעבר לכך, כדאי לתת את הדעת על נגישות האולם לצירי תנועה מרכזיים, ועל שפע של חניה בקרבתו - עדיף בחינם.

האירוע צועד על קיבתו

בשורה התחתונה, כל אירוע נמדד על פי איכות המזון שהוא מציע, והיות התפריט מותאם לסגנון האירוע ולטעמו של קהל המוזמנים. לכן, חשוב לבחור באולם המספק תפריט מתאים, מגוון ואיכותי ממנו יכולים ליהנות מוזמנים מכל טווח הגילאים. מלבד זאת, יש לבדוק עם המנהלים שכל המנות טריות ומוכנות בסמוך למועד האירוע, אך כמובן שלא לוותר על מפגש טעימות מקדים.

הכתבה באדיבות אלרום אירועים בירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • אירוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully