וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים רהיטים? מספר טיפים שיעשו את ההבדל

זירת היועצים בשיתוף דגם רהיטים

27.5.2015 / 0:06

רהיטים עומדים בלב כל בית ישראלי. הם תופסים אחוז נכבד מהחלל, מקבלים על עצמם שורה ארוכה של תפקידים ומשתלבים היטב בשגרת החיים של בני הבית. בתנאים האלה, ברור מדוע בחירת הרהיטים חייבת להיות מושכלת. המאמר הבא מאגד בתוכו דגשים חשובים שיכולים לעשות את ההבדל

דירה קטנה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

האתגר: יצירת שילוב בין פרקטיקה לאסתטיקה

לא ניתן למצוא כיום הגדרה חד משמעית של רהיטים, שעה שלכל אחד מהם עשויות להיות מטרות שונות בתכלית. ובכל זאת, כל פריט באשר הוא צריך לגלם בתוכו היבטים פרקטיים ואסתטיים כאחד: פרקטיים כי הוא נרכש למטרה מסוימת, בעוד האסתטיים פשוט מכיוון שהוא בולט ומושך תמיד תשומת לב בחלל. החדשות הטובות, מהבחינה הזו, הן שרהיטים מגיעים כיום במגוון אינסופי של דגמים, צורות ועיצובים, כאשר גם אפשרות העיצוב שלהם מאפס, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוחות, קיימת גם קיימת בנגריות השונות הפועלות בישראל. בכל מקרה, מומלץ מאד לנקוט בקו עיצובי אחד בחלל מסוים, פחות או יותר, ולו מכיוון שעודף סגנונות עלול ליצור מראה מבולבל ולא אחיד, שהוא הכול חוץ מאסתטי.

חשוב לשים לב שבבתים שבהם יש ילדים, ועל אחת כמה וכמה במקרה של רהיטים המיועדים לחדר הילדים באופן ישיר, חשוב לוודא עמידה בדרגות הבטיחות הגבוהות ביותר. יש לרכוש אך ורק רהיטים המחזיקים בתו התקן הישראלי, כאשר טרם הרכישה חשובה להתרשם מהרהיטים בצורה ישירה ולראות שאין בהם פוטנציאל סיכון זה או אחר: בליטות מסוכנות, פינות חדות וכיוצא בזה.

מחירים אינם חזות הכול

המציאות מראה שבבית ישראלי נתון, אחוז ניכר מהוצאות העיצוב מושם על בחירת רהיטים. בהתחשב בתפקיד הפונקציונלי המשמעותי שלהם ובחשיבות האסתטית הדבר לא מפתיע. לכן, ברורה השאיפה לאתר מראש רהיטים במחיר סביר, מה שיסייע לחסוך מאות שקלים, ולרוב גם אלפי שקלים.
אבל, וזה אבל גדול מאד, בתחום הזה מה שזול יתר על המידה עלול גם להתברר כיקר. השאיפה שלכם, זכרו, היא למצוא רהיטים שישמשו אתכם שנים על גבי שנים, כשרק חומרי גלם איכותיים, טכניקות ייצור מתקדמות וניסיון רב של הגורם המייצר יביאו לכך שהם יהיו כאלה. משתנים אלה מגולמים במחיר, שהופך להיות גבוה יותר במקרה של רהיטים איכותיים. עם זאת, אפשר בהחלט לחפש אחר מבצעים נקודתיים, או אפילו להתמקח עם הגורם המייצר או המשווק את הרהיטים. אם רוכשים מספר פריטים עבור בית נתון, למשל, ניתן לדרוש הוזלה בעלות היחסית של כל אחד מהם.
נקודה חשובה נוספת: מומלץ בהחלט להעדיף רהיטים המגיעים עם אחריות ארוכה ככל האפשר.

הכתבה באדיבות דגם רהיטים

  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully