וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעדים הכי אטרקטיביים לטיולים באירופה

זירת היועצים בשיתוף גדעון בן דורי

1.6.2015 / 18:11

אירופה תהיה בקיץ הקרוב זולה יותר מבעבר וזו הזדמנות מצויינת לצאת לחופשה משפחתית, עירונית או בחיק הטבע. גדעון בן-דורי, הבעלים של hofesh4u מבית חופש ותעופה, סוקר את האתרים הפופולאריים ביבשת

נוסעים טיסה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

"סוף מעשה במחשבה תחילה", אמרו חכמים, והדברים נכונים במיוחד לקראת חופשת הקיץ המשפחתית בחו"ל. כאן מוכרחים תכנון מוקדם, כמעט לפרטי פרטים. יש להביא בחשבון את הצרכים של כל בני המשפחה, להתחשב בגילאים של הילדים, להיות מודעים לכך שמספר המשתתפים יתבטא גם בגובה ההוצאות, ולכן כל חיסכון יהיה משמעותי, ויאפשר לנו יום נוסף, אטרקציה נוספת ותחושת סיפוק לכל המשפחה.

מבחינת המחיר, אירופה הולכת להיות בקיץ הזה זולה הרבה יותר. גם בהשוואה לשנים קודמות, וגם מול אמריקה או אסיה. ירידת ערך היורו ביחס לדולר וירידת מחירי הדלק, הוזילו מאוד את מחירי הטיסות והפכו גם את השהות ביבשת לזולה יותר, ככה שהחיסכון יתחיל עוד בשלב התכנון. גדעון בן דורי, הבעלים של חברת hofesh4u מבית חופש ותעופה, עם נסיון רב בענף התיירות, ממליץ על היעדים האטרקטיביים למשפחות בקיץ הקרוב.

"לפני הכל", אומר בן דורי, "צריך לעשות את הבחירה הראשונה והחשובה - האם אנחנו רוצים חופשה במרחב עירוני, באחת הערים הקלאסיות של אירופה, כמו לונדון, פריז או ברלין, או שאנחנו מעדיפים חופשה משפחתית בכפרי נופש או בבתי מלון ביעדים אטרקטיביים כמו היער השחור בגרמניה, אגם גארדה שבאיטליה, חבל טירול האוסטרי, והולנד וסלובניה, שמציעות מרחבים יפהפיים ומגוון פעילויות לכל המשפחה מחוץ לערים הגדולות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

חופשה משפחתית קלאסית

- היער השחור, גרמניה: מהאתרים הקלאסיים ביבשת, במיוחד למשפחות. המקום מציע שפע אטרקציות, בעיקר לילדים, ובראשן פארק אירופה, הפארק מציע למעלה ממאה מתקני שעשועים לכל הגילאים ומעניק חוויה בלתי נשכחת לילדים ולמבוגרים. כדאי לבקר גם במקומות כמו פארק הציפורים, פארק החבלים עם חוויות סנפלינג ופארק המים בסמוך לאגם טיטיזה. שפע של שבילי אופניים משלימים את החיבור לטבע ואת חוויית הבילוי המשפחתי. ניתן לשהות בכפרי נופש או במלונות כמו "ריבר סייד", הקרוב לשטוטגארד. גם בתי המלון וגם כפרי הנופש מתאימים למשפחות, ומציעים חדרים נפרדים להורים ולילדים, מטבחון וטלוויזיה. כל האטרקציות קרובות וניתן להגיע אליהן בקלות מכל נקודה. כדי להגיע בקלות ליער השחור כדאי לטוס לבאזל, שטוטגארט או מינכן.

- אגם גארדה, איטליה: הוא הגדול והמפורסם שבאגמי צפון איטליה, מיקומו הנוח של אגם גארדה בין ורונה ומילאנו מאפשר ליהנות מטיולי "כוכב" באיזור. בסביבת האגם תוכלו למצוא מגוון גדול של אטרקציות לכל המשפחה כגון פארק השעשועים גארדה לנד שנמצא כ-4 ק"מ בלבד מהאגם, פארק המים Caneva World, עיר הסרטים movie land, גן חיות, טיולים אופניים סביב האגם ועוד מגוון רב של אטרקציות של המשפחה. כפרי נופש מקסימים הכוללים יחידות משפחתיות המותאמות לעד 6 נפשות יהפכו את החופשה שלכם לחוויה של ממש.לא הרחק שוכנת ורונה הציורית, העיר של רומיאו ויוליה, ובמרחק לא גדול ונציה, עם אפשרות לשיט משפחתי בגונדולה. קניונים גדולים יספקו חוויית שופינג.

- אגם בלד, סלובניה: סמוך לבירה לובליאנה שוכן האגם בין הרים גבוהים וירוקים, ומציע חוויות כמו מערת נטיפים עוצרת נשימה והיהלום שבכתר הסלובני - שמורת הטבע פליטביציה, שהוכרזה אתר מורשת עולמי, ובה 16 אגמים המחוברים ברשת של נחלים, פלגים, מעיינות ומפלים, שהעין לא שבעה מלראות. גם כאן השהות היא בכפר נופש, עם יחידות דיור משפחתיות, ומטבחון .כאן תוכלו למצוא כפרי נופש עם פארקי מים עם מגלשות לילדים ומגוון של בריכות מקורות וחיצוניות , חדרי משחקים לילדים ושלל פעילויות נוספות המתאימות לכול המשפחה

- חבל טירול, אוסטריה: כאן הטבע הרבה יותר נוכח, ומציע אטרקציות כמו מכרה מלח, מערות קרח, ראפטינג, פארק חבלים, טיולי רכיבה על סוסים ועל אופניים, פארק מים . ומסלול המגלשות ארוך במיוחד. האירוח יותר בסגנון של צימרים ובתי מלון ביתיים וקטנים (חלק מהצימרים כוללים ארוחת בוקר), לרגלי מדרונות שבחורף הם אתרי סקי. שדה התעופה הקרוב הוא במינכן.

- הולנד: המדינה השטוחה בעולם, הבנויה לטיולי משפחות, עם מסלולי אופניים לכל יעד,. פארקי מים ושעשועים כמעט בכל מקום, אפטלינג. סיקס פלג , שפע של מוזיאונים מעניינים, מדוראדאם - העיר המיניאטורית המפורסמת בעולם. תערוכות פרחים, כפרי דייגים וכמובן אמסטרדם, עיר יפהפיה המרושתת בתעלות מים.

נהר סארקה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

חופשה עירונית

כאן ההמלצה היא בעיקר על שלוש הערים המרכזיות באירופה: לונדון, פריז וברלין.

לונדון: שפע הצגות תיאטרון, כולל לילדים, ארמונות משפחת המלוכה וטקס חילופי המשמרות המפורסם, מוזיאונים בשלל נושאים, שופינג מכל הסוגים וכמובן העיר עצמה, בירה אירופית קלאסית.

פריז: כל מה שתמיד רציתם: מגדל אייפל, שאנז-אליזה, שער הניצחון, מרכז פומפידו, מוזיאון הלובר, קתדרלת נוטרדאם, גני לוקסמבורג, ארמון האליזה, שייט על הסיין ועוד ועוד אטרקציות עירוניות.

ברלין: העיר ידידותית למשפחות שיכולות ליהנות ממסלול שיט על הנהר, גן חיות עשיר, עיר סרטים ותיקה יותר מהוליווד, מוזיאונים חווייתיים, כולל מוזיאון טבע עם הדינוזאור הענק בעולם, לגו לנד, וקולנוע תלת מימד חווייתי, הגדול מסוגו בעולם, המקרין סרטי טבע נוסח נשיונאל ג'יאוגרפיק.
השהות בערים היא בבתי מלון המתאימים לאירוח משפחות, עם אפשרות ללינה של ארבעה בחדר גדול, או שני חדרים מקושרים, ואפשרות להשכרת רכב. כמובן שככל שהמשפחה גדולה יותר, כך יהיה המחיר לאדם זול יותר, גם בנופש העירוני וגם בטבע, כאשר הדילים מתאימים גם למשפחות עם שלושה, ארבעה וחמישה ילדים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully