וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים מלון לחופשה מהנה?

זירת היועצים בשיתוף מלון בית מימון בזכרון יעקב

2.6.2015 / 0:22

נופש - אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

הגיע הרגע בו החלטתם שזה הזמן לצאת לחופשה. בארץ, הארגון יחסית פשוט, צריך לבחור כיוון (צפון\דרום\מזרח) וסוג אירוח (צימר, מלון בוטיק קטן, מלון גדול). המפתח להנאה מחוויית האירוח טמון בהתאמת הציפיות שלכם במועד ההזמנה לאתר הנבחר.

ראשית יש להגדיר מה מטרת האירוח, לינה בלבד? צימר פשוט? צימר מפנק? מלון גדול עם מבחר מתקנים גדול? מלון בוטיק עם יחס אישי וחוויה לא שגרתית? מי יהיו שאר האורחים סביבנו במהלך החופשה? תיירים, משפחות, זוגות?

מיקום המלון, המיקום חשוב הן לסביבתו המיידית של המלון – אטרקציות ובילויים קרובים במרחק הליכה או נסיעה קצרה, והן לסביבה ההיקפית – בסיס לטיולי יום מלא.

נגישות - לאנשים בעלי מוגבלות כלשהי חשוב לוודא מראש כי המלון מתאים, מלונות בוטיק קטנים לעיתים מעצם טבע המבנה לא נגישים לכלל האוכלוסייה.

שעת קבלת ופינוי החדרים, חשוב לתכנן מראש, השעה משתנה בין מלון למלון ובמיוחד בשבתות וחגים, חלק מן המלונות מאפשר עזיבה מאוחרת ובחלק (בעיקר אלו עם תפוסות התיירים הגבוהה) העזיבה בשעה הרגילה. ברוב המלונות ניתן להזמין הארכת שהות ביום העזיבה בתשלום.
רשת אלחוטית – שרות בסיסי בימינו, חשוב לוודא כי קיים במלון, האם בתשלום או בחינם, מה ההיקף (כל המלון או רק בשטחים מסוימים) ולנוסעים העסקיים, האם מאובטח.
נקודה חשובה ביותר לבדיקה טרם הזמנת מלון היא האם המלון הינו מלון רשום במשרד התיירות, תעודה זו מעידה כי המלון עומד בסטנדרטים הנדרשים ועובר ביקורות תקופתיות. מלון ללא תעודה צריך לעורר חשד.

בעידן המודרני בו הכל מחובר אונליין לאינטרנט מומלץ לקרוא ביקורות אורחים על המלון המבוקש באתרים הגדולים (טריפ אדוויזור, בוקינג, אקספדיה וכו). עם זאת, חשוב לקרוא הביקורות בעין בוחנת ולסנן ביקורות שליליות במיוחד – הן בדרך כלל נובעות מיצר נקמנות של אורח שלא נענו דרישותיו או של מתחרים. חשוב גם לזכור כי רוב האורחים המרוצים לא רצים לכתוב ביקורת אלא דווקא אלו שמשהו הפריע להם.

מחיר. חשוב לשים לב בהזמנות המבוצעות דרך אתרי הזמנה אונליין כי המחיר כולל או לא כולל מע"מ, רוב אתרי ההזמנות הינם אתרים זרים והמציגים מחירים ללא מע"מ (אשר אינו חל על תיירים) ולכן ישראלי המזמין דרכם עשוי להתרשם ממחיר חלקי. בדרך כלל באתר במלון עצמו ניתן למצוא המחירים הנכונים בהתאם לאזרחות. אחרי שבדקתם את כל הנושאים המוזכרים בכתבה אתם זקוקים לחופשה. וגם סביר שתהנו ממנה יותר.

הכתבה באדיבות מלון בית מימון בזכרון יעקב

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully