וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ואיך דווקא מדרסים יכולים לסייע לכם לרזות?

זירת היועצים בשיתוף ד"ר דניאל שוהם

3.6.2015 / 0:35

חשבתם שכבר שמעתם וראיתם את כל החידושים והמהפכות בעולם הדיאטה? אז חשבתם. נראה שהטרנד הלוהט של הקיץ בעולם ההרזיה הם מדרסים להרזיה. נשמע הזוי? לא בטוח. ד"ר דניאל שוהם מסביר למה

אישה בדיאטה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

תה ירוק, מילקשייק שוקולד, כדורי פטל, קפה ירוק, מדבקות להרזיה, תרסיסי הורמון הריון ותמציות קקטוס. אלו הם רק חלק מהכוכבים שכבשו לזמן קצר את עולם הדיאטה... ונעלמו. למה? כנראה שכולנו מייחלים למצוא איזה פתרון קסם שיעזור לנו להשיל קילוגרמים רבים ממשקלנו בלי להתאמץ יותר מדי, אז כל פעם ניתן צ'אנס לדבר החדש העולם הדיאטה. מישהו אמר פעם – "פראיירים לא מתים, רק מתחלפים", לא ככה?

מדרסים להרזיה – ברצינות?

הרמתם גבה? בצדק. איך בדיוק מדרסים יעזרו לנו לרדת במשקל? שאלנו את ד"ר דניאל שוהם, מפתח המדרזים™ מה בדיוק עומד מאחורי מדרסי ההרזיה שפיתח.

"איך בדיוק המדרסים שפיתחת גורמים לירידה במשקל?"

"את המדרזים אני תכננתי על פי המפה הרפלקסולוגית של כף הרגל. כפי שרבים יודעים, הרפלקסולוגיה היא שיטה מוכרת וידועה לאיתור וטיפול במגוון בעיות בריאותיות, לרבות בעיות עודף משקל באמצעות לחיצות בכף הרגל. מנגנון הפעולה העומד מאחורי השימוש במדרסים הוא פשוט מאד – כאשר עומדים על המדרסים לפחות שעתיים ביום, מפעילים המדרסים לחץ על נקודות מיוחדות בכף וגורמים לירידה בתיאבון, הגברת תחושת שובע, שיפור תהליך העיכול, זירוז חילוף החומרים והפחתת החשק למתוקים ופחמימות. כל אלו יחד מסייעים לגוף לרדת במשקל".

לפרטים נוספים

ד"ר דניאל שוהם הוא רופא פנימאי בשנות ה-70 לחיו והחל את דרכו המקצועית בבית החולים סורוקה בבאר-שבע. יחד עם זאת, הקדיש את חיו דווקא לטיפול באנשים באמצעות רפואה אלטרנטיבית ונחשב למומחה בעל שם עולמי בתחום האקופונקטורה, רפלקסולוגיה, הומאופתיה וסופרולוגיה. במהלך חיו טיפל בהצלחה בעשרות אלפי אנשים במרפאות שפתח סביב העולם – בספרד, ארגנטינה, מקסיקו וישראל. מפתיע לגלות כי אי שם בשנות ה-80 ד"ר שוהם היה לרופא הראשון בישראל שטיפל באמצעות דיקור סיני ואף היה האדם הראשון שייבא באופן פרטי פריכיות אורז לישראל.

מה יש למדע לומר בעניין?

מקריאת עשרות מחקרים בנושא האקופונקטורה עושה רושם שיש דברים בגו. ישנם מספר מחקרים המצביעים על כך שטיפול בלחיצות לבדו תורמים לירידה במשקל, אך יותר מעניין לגלות כי יש לא מעט מחקרים המצביעים על כך שחד משמעית שילוב טיפול בלחיצות יחד עם דיאטה ופעילות גופנית מביאים לירידה במשקל עד פי 2 יותר מאשר דיאטה ופעילות גופנית לבד.

פתרון קסם? לא ממש

המדרסים הללו אינם פתרון קסם. לדברי ד"ר שוהם, אם תשמרו על תזונה מאוזנת ומבוקרת תרדו לבד במשקל ללא מאמץ בצורה מתונה. כמה? לא ברור, יש כאלו שירדו ק"ג בודד וכאלו שיירדו 2 ק"ג בחודש. מה שכן, לדברי שוהם שילוב המדרזים יחד עם פעילות גופנית ותזונה קצת יותר קפדנית יביא לתוצאות מרשימות ביותר ובממוצע בין 4-6 ק"ג בחודש.

לפרטים נוספים – http://www.midrazim.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יח"צ/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully