וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים כשנתקעים מחוץ לרכב?

זירת היועצים בשיתוף כפיר מנעולים

18.6.2015 / 0:32

האם צרור המפתחות של הרכב אבד או נגנב? או שמא גיליתם לתדהמתכם כי המפתח נמצא ברכב אך הדלת ננעלה? האם נתקעתם מחוץ לרכבכם ואינכם יודעים מה לעשות? לכפיר מנעולים יש כמה טיפים והמלצות

מפתחות רכב. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

בין אם צרור מפתחות הרכב אבד או נגנב במהלך אירוע או בילוי ובין אם מפתח הרכב נותר בסוויץ' בזמן שהרכב ננעל או במקרה שהמפתח מסרב לפתוח את המנעול, לבטח הנכם אובדי עצות ותוהים מה עליכם לעשות. אם זו הפעם הראשונה בה אתם מתמודדים עם בעיה זו, ולמעשה בכל בעיה עם פתיחת מנעול הרכב או בעיה עם הסוויץ', לפורצי הרכב המנוסים של כפיר מנעולים יש כמה טיפים חשובים עבורכם כדי שתוכלו להיחלץ במהרה מעסק הביש אליו נקלעתם.

1. מפתח חלופי - רגע לפני שאתם נקלעים למצוקה רגשית ומתקשים לחשוב ולקבל החלטה, כדאי לבדוק האם יש לכם בבית מפתח חלופי והאם יש באפשרותכם להגיע לביתכם כדי לקחת את המפתח החלופי ולחזור לרכב. עם זאת, במקרים רבים צרור המפתחות שנגנב או אבד כולל גם את מפתחות הבית ובמקרים רבים נתקעתם מחוץ לרכב במקום רחוק מביתכם, לכן תתקשו לבחור בפתרון זה.

2. דלת פתוחה - במידה ודלת הנהג ננעלה והמפתח נותר ברכב, כדאי לבדוק האם במקרה דלת אחרת נותרה פתוחה או שמא אחד החלונות אינו סגור עד הסוף כך שתוכלו לפתוח את הדלת לבד וללא צורך לקרוא לפורץ רכב מקצועי.

3. ילד ברכב - תרחיש האימה החמור ביותר שלצערנו קורה המון פעמים בשנה - הוא כאשר ילד נותר בגפו ברכב ואין להורים אפשרות לפתוח את הדלת. במקרה זה, במיוחד בקיץ, אין להסס ומומלץ לקרוא מיד לכוחות כיבוי אש או למנעולן, אך במקרים רבים אין ברירה אלא יש לנפץ את שמשת החלון בזהירות כדי לאפשר לילד לנשום ולהוציאו מהרכב.

4. פורץ רכבים - במרבית המקרים עליכם לקרוא למנעולן רכב מיומן ומקצועי שמציע שירות באזור בו אתם נמצאים. כיום, בעידן האינטרנט, קל לאתר פורצי רכב אך יש להקפיד על מנעולן מנוסה ואמין שפועל באישור משטרת ישראל. למנעולן כלי פריצה מתקדמים ותפקידו לספק מענה מהיר ויעיל עבורכם, ללא גרימת נזק לרכב.

5. שירותי חירום - אם נתקעתם מחוץ לרכב בשעת לילה מאוחרת או בסוף השבוע, עליכם לחפש פורץ רכבים המציע שירותי חירום מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, שיוכל להגיע תוך זמן קצר אליכם. יש לציין כי ברוב המקרים אנו נתקעים מחוץ לרכב דווקא בשעה לא נוחה או כאשר אנו ממהרים לפגישה חשובה, לאסוף את הילדים, בדרך לעבודה וכו'.

6. תעודה והסמכות - פורץ רכב אמין ומקצועי מחזיק ברשותו תעודות מקצועיות ואישור ממשטרת ישראל. עליכם לדרוש ממנו כי יציג את התעודות, ובמידה והוא מסרב עליכם לפנות למנעולן אחר. יש לזכור כי פורץ הרכב מקבל גישה חופשית לרכושכם ואין להקל ראש בבחירת המנעולן.

הכתבה באדיבות כפיר מנעולים

  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully