וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אנשי מעבדות החלל בארה"ב הם האנשים החטובים בעולם?

זירת היועצים בשיתוף EMS club

22.6.2015 / 23:37

יש בינינו כאלה שלא משקיעים זמן רב בספורט, אוכלים מה שרוצים ובכל זאת חטובים. איך זה קורה? צוות המומחים של EMS club מסביר

חלל רואה את העתיד. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

אנשי נאס"א, מעבדות החלל האמריקניות, תמיד נראים בשיאם. והאמת? כל מה שהם משקיעים בספורט זה 20 דקות פעם בשבוע. השיטה החדשה צברה לעצמה עשרות אלפי חסידים גם בישראל. מדובר בשת"פ של מעבדת החלל האמריקנית נאס"א ויכולת הייצור הגרמנית. שת"פ זה בנה עבור העולם אימון כושר גופני חדשני. אירופה כולה עוברת לאימון שמשלב טכנולוגיה וספורט ועושה למשקל שלנו, לגזרה ולשרירים פגועים נפלאות.

כבר לא משחיתים זמן יקר על חדר כושר מסורתי. 20 דקות שבועיות, מבלי להזיע, מבלי להתקלח, מבלי להסתכן בפציעות ספורט, עם תוצאות השוות לארבעה אימונים בחדר הכושר, ועם אפקט על השרירים השווה לפי 18 מהמאמץ המושקע בתשעים דקות מפרכות של דחיסה והרמה של משקולות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

המכונה הגרמנית משחררת פולסים חשמליים המגרים את השרירים, וגורמים להם לפעול כאילו היו תחת מאמץ. הפולסים הללו מדמים את פעולת מערכת העצבים בשעה שהגוף מבצע אימון כושר רגיל, והשריר, שאינו יודע להבחין בין פולס המגיע מהמוח לבין זה שמגיע מהאלקטרודות, פועל על פי הפקודה שהתקבלה ומתאמץ בהתאם. מכיוון שמדובר בגירוי חשמלי ולא בהרמה אמיתית של משקולות, ניתן לגרות בו זמנית מספר רב של שרירים בגוף, וכך לדמות פעילות מלאה בחדר כושר, בה מופעלים כל השרירים. לפיכך, את מה שהיה לוקח כשעה וחצי של אימון, אפשר לכווץ ל-20 דקות בלבד.

הטכנולוגיה החדישה הזו, EMS club קוראים לה ( ELECTRIC MUSCLE STIMULATION ), יעילה וזמינה בישראל. החנויות נמצאות ברחובות הערים, מאחורי חלונות ראווה, כחנות לכל דבר, והעיצוב המינימאלי של הסטודיו מכיל שני מכשירים בלבד, מה שמאפשר אימון אינטימי, תחת השגחה של מדריך צמוד.

את השיטה ייבא רני רוביו, שהקים את רשת מכוני הסטודיו EMS CLUB, והיא כבר מפעילה תשעה סניפים ( רמת החייל והרצליה- נגישים לנכים!), חלקם בזכיינות (נמל תל אביב, בר כוכבא, רמת החייל, הרצליה פיתוח, פ"ת, רמת גן ,רעננה, ראשון לציון וחדרה).

"זה חוסך המון זמן, ומאפשר קפיצה לעשרים דקות, פעם בשבוע בלבד לאחר העבודה או באמצע היום. מי שעובר שיקום מפציעה, ולא יכול להרים משקולות., ימצא כאן אימון מתאים. המדריך האישי מתאים תכנית למוגבלים, או נכים, שמבקשים להימנע מניוון שרירים, וגם למבוגרים מאוד, שמתקשים לבצע את הפעולות הנדרשות בחדר כושר, אך עדיין מעוניינים להפעיל את השרירים על מנת לשמור על כושר".

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • חלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully