וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מס הרכישה מבריח את הישראלים לרכוש נדל"ן בארה"ב

זירת היועצים בשיתוף פסיפיק הולדינגס

7.7.2015 / 12:28

שינוי החוק לגבי מס הרכישה בישראל, שינה גם את כללי המשחק. יותר ישראלים משקיעים בשבועות האחרונים בנדל"ן אמריקני וחוגגים עם 9 אחוזי תשואה

אילוסטרציה נדל"ן. ShutterStock
shutterstock/ShutterStock

בסוף החודש שעבר, ב-24 ביוני, נפל דבר בתחום הדיור בישראל. מס הרכישה על דירות להשקעה עלה. כבר לא רק הצהרות של שר האוצר ושאלות תלויות באוויר, אלא עובדה בשטח. ההצעה על העלאת המס אושרה פה אחד בוועדת הכספים, ובהמשך אושרה בקריאה שניה ושלישית בכנסת. מיום זה, כל גם רוכשי הדירות להשקעה, לא ייהנו עוד משיעורים מופחתים של המס, שקדמו לחוק, אלא יידרשו להוסיף עשרות אלפי שקלים למס הרכישה בעבור כל דירה, שיירכשו כהשקעה.

כך, אם על דירה להשקעה בשווי של עד 5 מיליון שקלים שולם קודם מס רכישה של 5% או 6%, הרי שעכשיו נדרשים המשקיעים למס רכישה בגובה של 8% מערך הדירה. לדוגמא, עד סוף יוני, על דירה להשקעה בשווי של מיליון שקלים, שילם המשקיע 50.000 ¤. בעקבות החוק החדש ישלם המשקיע למדינה 80.000 שקלים, הווה אומר 30.000 שקלים נוספים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

ידוע כי, חלק ניכר מהרוכשים דירות להשקעה, עושים זאת בכוונה להבטיח את עתידם, באמצעות הכנסה פאסיבית משכר הדירה, שמספק להם הנכס אותו רכשו להשקעה. עשרות אלפי השקלים, אותם הם נדרשים להוסיף בעקבות החוק החדש, מביאה אותם לחשוב פעמיים על רכישת נכס להשקעה. גם אפיקי השקעה נוספים במצב הנוכחי של המשק הישראלי, לא מוכיחים עצמם ככדאיים. השקעה באג"ח לצורך פנסיה עתידית מקנה תשואה אפסית, והשקעה בבורסה מסוכנת. וכך ניצב קהל המשקיעים בישראל בפני שוקת שבורה.

לעומת ישראל, הכלכלה בארצות הברית יציבה וב-3 השנים האחרונות הוכיחה את עצמה ככלכלה החזקה בעולם. כלכלנים בכל העולם חוזים שזה יהיה המצב גם בשנים הקרובות. קהל המשקיעים הבין את הכדאיות, ועט על הנדל"ן המניב באיזורי הביקוש בארה"ב. הביקוש הגבוה מוביל לירידה בעצה, ואיתה עלייה במחירי הנכסים. ועדיין, במחיר של דירה אחת בישראל אפשר לקנות היום 2-3 דירות בארצות הברית, וליהנות מתשואה גבוהה ובטוחה.

קהל המשקיעים של "פסיפיק הולדינגס" כבר נהנה מנכסי נדל"ן בארצות הברית, שרכש באמצעות החברה, שמתמחה מזה כעשור בתחום הנדל"ן המניב בארה"ב.

באמצעות שיטת ה CMA, שפיתחה החברה, נהנה המשקיע מנכס, שרשום בטאבו על שמו, מעליית קבועה של ערך הנכס, ומתשואה חודשית גבוהה וקבועה של בין 9% ל-11%. בנוסף, חברת הניהול של "פסיפיק הולדינגס" מנהלת את השכרת הנכס עבור הרוכש, וחוסכת ממנו את כל כאבי הראש, שמלווים השכרת נכס. החל ממציאת שוכר מתאים, המשך בתיקונים ואחזקה, וכלה בקבלה סדירה של שכר הדירה.

בראש החברה עומד עו"ד יובל זיו, שלו ניסיון עשיר בשנים בתחום הנדל"ן המניב בארצות הברית. במשרדי החברה, במגדל משה אביב ברמת גן, עומד לרשות המשקיעים צוות מיומן של יועצי השקעות, שנותן מענה מקצועי לכל שאלה, ומלווה את המשקיע עד לחתימה הסופית על הנכס. כל שנשאר למשקיע הוא להפקיד בכל חודש את הצ'ק של שכר הדירה בבנק, ולדעת שהשקיע במקום הנכון ובזמן הנכון. על כך יעידו מאות המשקיעים, שחוזרים ומשקיעים בנכסים נוספים.

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully