וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול מאורגן, שחוסך את כל הבלגאן

זירת היועצים בשיתוף גדעון בן דורי

8.7.2015 / 0:56

המשימה היחידה לפני יציאה לטיול מאורגן זו בחירת היעד. גדעון בן-דורי, הבעלים של HOFESH-4U מבית חופש ותעופה, עם המלצות לבחירת הטיול לקיץ הקרוב

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

החופש הגדול כבר בפתח והגיע הזמן לתכנן את החופשה השנתית בחו"ל. הבחירה הראשונה שיש לעשות היא האם לבנות את הטיול לבד, או להצטרף לטיול מאורגן. בניית טיול עצמאית היא משימה הפקה לא פשוטה הדורשת זמן, השקעה וחיפושים באינטרנט. בטיול מאורגן עיקר העבודה המוקדמת היא בבחירת היעד. את כל השאר כבר תעשה סוכנות הנסיעות. גדעון בן-דורי, הבעלים של HOFESH-4U מבית חופש ותעופה, איש עם נסיון עשיר בעסקי התיירות, עם מבחר טיפים שיעזרו לכם להגיע לבחירה הנכונה, המלצות על אתרים, ועצות גם למי שמחפשים טיולים משפחתיים.

ההמלצה הראשונה כשמסובבים את הגלובוס היא אירופה. היבשת הזו תהיה בקיץ הקרוב זולה הרבה יותר. גם יחסית לשנים קודמות וגם בהשוואה לאמריקה או לאסיה. ערכו של היורו ירד וכך גם מחירי הדלק ואלה הוזילו משמעותית גם את מחירי הטיסות וגם את השהות ביבשת.

לפרטים נוספים לחץ כאן

"גם מי שיודע לנווט והוא מנוסה בטיולים, יתקשה להגיע לדרגת ניהול והפקה כמו בטיול מאורגן", אומר בן-דורי. "כמות הידע שיש למדריכים מנוסים היא אוצר. הם יודעים להביא לניצול מקסימלי של הזמן, להקיף כמה שיותר אתרים ואטרקציות ונותנים תחושה של מיצוי אמיתי של זמן הטיול. היעדים המומלצים השנה לטיולים מאורגנים באירופה הם בצפון איטליה, בסלובניה, קרואטיה, גרמניה, הולנד ובלגיה.

הטיולים נחלקים לקבוצות עם ילדים וקבוצות של מבוגרים בלבד. בטיולי מבוגרים הדגש יהיה יותר על אתרי תיירות ואטרקציות מעניינות, ופחות על פארקים של הרפתקאות וחוויות - כמו פארקי מים ופארקי חבלים - שמיועדים יותר לטיולים מאורגנים עם ילדים, בדרך כלל עד גיל 15. אפשר לבחור טיול עם מלון אחד, ממנו יוצאים בכל יום לסיור אחר, וישנם גם טיולים בהם עוברים מלונות ומחליפים נופים וחבלי ארץ. חשוב לדעת שכל המלונות בחברת HOFESH-4U מבית חופש ותעופה הם בדרגת תיירות טובה ויש בהם מזגן, שזה לגמרי לא מובן מאליו. לאלו הטסים בפעם הראשונה חופש ותעופה מציעה טיול כוכב לצפון איטליה ולמי שרוצה לחרוג מצפון איטליה, יכול ליהנות מביקור משולב בריביירות של איטליה וצרפת לחוף הים התיכון".

"גם בסלובניה ובקרואטיה יש מבחר טיולים מאורגנים עם ילדים ובלעדיהם, הכוללים ביקורים במערות נטיפים ובפארק המים פליטביציה, שהוא שמורת טבע עולמית. בגרמניה היעד העיקרי הוא היער השחור, שיכול להציע גם חוויה רומנטית לזוגות, וגם עושר של אטרקציות למשפחות עם ילדים. אפשר לבחור טיול שיוצא מקלן לארצות השפלה, בלגיה והולנד, עם שפע של אטרקציות לילדים, כמו מדוראדם, פארק השעשועים אפטלינג, מוזיאון המדע בבלגיה, ובקלן עצמה ביקור באולפני הסרטים של 'וורנר'. מי שרוצה חוויה עירונית יקבל אותה בשישה ימים בברלין, פוצדאם ודרזנר".

חשוב לדעת שאפשר לבחור בין טיולים שבהם יש ימים חופשיים לכאלה בהם התכנית מלאה לכל הימים, וכן לוודא מראש על רמה גבוהה של האוטובוסים שיעמדו לרשותכם.

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • טיול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully