וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבוד בחו"ל ולהרוויח כסף – אפילו ללא תואר ראשון

זירת היועצים בשיתוף אתר טרמינל

9.7.2015 / 0:13

מי לא רוצה להרוויח עשרות אלפי דולרים בחודש, אפילו ללא תואר ראשון. יש רגעים בחיים שהם הזדמנות גדולה לעשות מכה, ולנוח. עד סוף הכתבה תדעו איך גם אתם יכולים לעשות את זה

מימון ראשוני לחברת סטאראפ. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

השירות הצבאי כבר מאחוריכם וכל מה שבא לכם זה לטוס עם כל החברים לטיול הגדול, אבל כמו שכולם יודעים – טיול ארוך דורש הרבה מאוד כסף, ולמי יש זמן לזה? ובכן, צאו מהמסגרת, כי יש עוד אופציות חוץ מעבודה מועדפת בתחנת דלק.

הסוד למשכורת גבוהה ועבודה מהנה

קבלו את החלום האמריקאי. עבודה לצעירים בארצות הברית. העבודה בארה"ב מבטיחה לכם לעשות הרבה מאוד כסף, לעבוד עם חבר'ה בני גילכם שהשתחררו בעצמם מהצבא ולבלות בלי הפסקה.

אם אתם עדיין לא שוקלים את זה ברצינות, כדאי שתזכרו שאין הרבה תקופות בחיים שנותנות לכם ממש הזדמנות לא לחשוב על כלום חוץ מעבודה, ולא סתם עבודה – כזו עם מלא כסף, מגורים בחו"ל, בילויים ומסיבות.

ואם כבר עבודה בחו"ל אז אין כמו ארצות הברית. הדבר האמיתי. החלום האמריקאי. הפאן וכל הטוב שיש באמריקה.

לפרטים נוספים על אפשרויות עבודה בחו"ל לחץ/י כאן

כמה מרוויחים בעבודה בארצות הברית?

שואלים את עצמכם עד כמה השכר בעבודות בחו"ל הוא גבוה, ובכן, מה דעתכם על 300 דולר ליום עבודה אחד? אז נכון, לא כל יום תעשו את הסכום הזה, אבל בתקופות השיא סביר להניח שהשכר היומי שלכם לא יהיה פחות מ-300 דולר ליום. ותראו לנו אחד שהיה מתנגד לזה.

ובמה עובדים? מגוון העבודות אחרי הצבא בארצות הברית כולל בין היתר מכירת מוצרי קוסמטיקה בקניונים, מכירת ציורי שמן, משרות הובלה, ניקוי שטיחים, מנעולנות, אוטו גלידה ועוד.

איפה כדאי לעבוד בארצות הברית?

ההחלטה באיזה אזור בארצות הברית כדאי לעבוד היא עניין מאוד אישי ותלויה בהעדפות שלכם. אם אתם אוהבים מסיבות, בילויים וחיי לילה, סביר להניח שאחת הערים הגדולות תהיה בדיוק בשבילכם. אם אתם מעדיפים קצת יותר שקט ומגע עם התושבים המקומיים – יתאים לכם לעבוד בפרברים ובערים קטנות, יחד עם זאת חשוב לדעת שלעיתים במקומות הפחות מוכרים ממוקמים קניונים חזקים יותר שבהם ניתן להרוויח יותר כסף.

עבודה בחו"ל – לא רק בארה"ב

מגוון מקומות עבודה עם אותם התנאים והפינוקים שבארה"ב מחכים לכם גם באנגליה, גרמניה, איטליה ויעדים נוספים באירופה, כמו גם בקנדה, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד מגוון יעדים מדליקים. ביעדים אלה יקבלו עדיפות בעלי דרכון אירופאי..)

עדיין מתלבטים איפה כדאי לכם לעבוד? לחצו כאן לפרטים ונציג מקצועי יענה לכם על כל השאלות ויעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם רוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully