וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד נבחר מתנה ליולדת?

זירת היועצים בשיתוף babybasket

10.7.2015 / 0:18

אישה אחרי לידה מחזיקה תינוק במחלקת יולדות. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

האם הטריה שזה הרגע הביאה תינוק חדש לעולם עוברת מהפכה שלמה של רגשות, כאב ועצב, שמחה ועייפות, הורמונים רבים שמשתוללים ואופוריה שאין כמותה. בין כל סט הרגשות הללו, אנו כחברים או בני המשפחה של היולדת צריכים להגיע לליבה באמצעות המתנה היחודית שנבחר עבורה, משימה שיכולה להיחוות כקשה לפעמים. בעמוד שלפניכם הבאנו מדריך לבחירת המתנה המושלמת ליולדת הטריה.

נמצאים רחוק? אין בעיה לשלוח

אנו חיים בעידן טכנולוגי ומודרני בו המרחק הפיזי לעולם לא מהווה בעיה. גם אם היולדת שלכם נמצאת עדיין בבית החולים ותרצו להפתיע אותה עד לשם, או אפילו אם היא נמצאת במדינה זרה ורחוקה, אין שום בעיה לשלוח לה את המתנה הנבחרת לכל מקום בו היא תהיה. רכישת המתנה ליולדת שבחרתם יכולה להתבצע באמצעות האינטרנט, מכיוון שכיום כבר אין סכנה ברכישה לא מאובטחת, או במשלוח לא תקין של הפריטים. כאשר אתם רוכשים את המתנה שלכם כדאי מאוד לשים לב שאתם אכן רוכשים באתר מאובטח, שאיכות השירות בו גבוהה לגמרי וזמן המשלוח מהיר ביותר, כי כשקונים מתנה ליולדת, הזמן בו היא תקבל את המתנה הוא אחד האלמנטים הקריטיים ביותר ברכישתה.

לאמא יש טעם בררני? מתנות בוטיק לתינוק הן הפתרון המושלם עבורכם

הרי כולנו יודעים שהמתנות עצמן לתינוק החדש שהגיע הן בעיקרן מתנות לאמא. לתינוק רך בן יומו שהרגע נולד אין טעם משלו, או כל תפיסת מציאות ורכישת המתנה נעשית כדי להביע הערכה ואהבה לאמא הטריה שזה הרגע הביאה רך חדש לעולם. במקרים מסוימים לאם הטריה יהיה טעם בררני בבגדים, במתנות (ולפעמים גם בבני זוג) ובמקרים כאלה החשש מפני רכישת המתנה הלא נכונה תמיד יהיה קיים מתחת לפני השטח. ברוב המקרים נשים עם טעם בררני אוהבות לראות שהשקיעו בהן, שהביאו להן משהו שיוצא מגדר הרגיל וחורג מהטעם הסטנדרטי הנפוץ. כיום תוכלו למצוא בחנויות פיזיות וחנויות אינטרנטיות רבות מוצרי בוטיק לתינוקות וליולדות, אותם תוכלו לרכוש במחירים סבירים ובאיכות מעולה. במקרה הגרוע ביותר, אם היולדת לה אתם בוחרים את המתנה לא תאהב גם את מה שבחרתם עבורה מקטגורית מתנות הבוטיק, תמיד תוכלו לצרף למתנה פתק החלפה ולתת לה להחליט בעצמה.

לא לפזר את כל הביצים בסל אחד

כדי לקלוע לטעמה של היולדת, כדאי לא ללכת על מתנה אחת גדולה אלא לפזר את המתנות לבחירה של מספר מתנות קטנות. הכנה של סל יולדת אישי יכולה להיות דרך טובה להביע אהבה והשקעה, או רכישה של מספר מתנות קטנות יותר באריזה מהודרת ויפה יכולה לגרום להרגשה של הערכה והשפעה מצידה של היולדת. ברוב המקרים, הכנה של סלסלה או סט מיוחדים לתינוק החדש והנולד יכולים לגרום גם למוצרים פשוטים ורגילים כמו חיתולים או מגבונים לתינוק להיראות כסט יוקרתי שהושקעה בו מחשבה והכנה.

הכתבה באדיבות babybasket מתנות ליולדת

  • עוד באותו נושא:
  • מתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully