וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ניתן להחזיר את השיער שנשר?

זירת היועצים בשיתוף ספריי ריביירה

12.7.2015 / 13:56

חשבתם שהתקרחות היא בלתי נמנעת? ששיער דליל הוא גזרת גורל? מסתבר שלא

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

תארו לעצמכם שמישהו היה מספר לכם שהוא מסוגל להעלים את בעיית ההתקרחות, שהפכה לחלק בלתי נפרד מחייכם. איך הייתם מגיבים לו היה אומר כי בידיו תכשיר היכול לעבות שיער דליל ולהפו?כו לשופע וזאת תוך פחות מדקה ולא, הוא לא סתם אומר, הוא מבטיח, ואם הבטחה לא עושה עליכם רושם הוא מכריז - כספכם יוחזר.

אני לא מכירה הרבה אנשים שהיו יכולים להישאר אדישים נוכח ההבטחה כי קרחתם ושיערם הדליל יכולים בין רגע להתמלא בנפח ולהעניק מראה של שיער עבה ומלא. רוב הגברים שסובלים מהקרחה אינם מודעים לכך שהיא מתחילה למעשה בתופעה של הידלדלות השיער באופן מהיר ומיידי.

מהי תופעת הידלדלות השיער או בשמה השני שיער דליל לגברים?

שיער דליל לגברים נגרם לרוב הגברים עקב גנטיקה ותורשתית. כאשר הגבר מגיע לשנות העשרים לחייו שיער ראשו הופך חלש יותר, פחות מלא ולבסוף נושר.

כתוצאה מנשירה זו מתחילות להיווצר בשיער אזורים עם קרחות וזאת עקב נשירת שיער מוגברת באזורים אלו.

ישנם גברים רבים אשר משתמשים במשחות או בכדורים בכדי לנסות ולמנוע את הנשירה או לחילופין את היווצרות קרחות אלו –אך ברוב המקרים הטיפול לא עוזר ומגיעים למצב בו השיער נושר ללא הפסקה עד לקרחת מלאה.

ספריי ריביירה הינו פטנט עולמי אשר שימושו נפוץ ביותר בכל רחבי העולם בהצלחה יתרה והוא מתאים לכל אלו הסובלים מתופעת שיער דליל לגברים.

זה לא קסם - זה מדע

מילוי שיער באמצעות ספריי ריביירה הוא בראש ובראשונה פיתרון טבעי ובטוח, ללא עשיית שימוש בחומרים כימיקלים או חומרים רעילים. המיכל של הספרי הוא בעל כמות רבה של חומר, והוא ישמש אתכם לאורך זמן, כך שהוא בעצם גם חסכוני. לא תצטרכו להיעזר בשירותיו של איש מקצוע, את העבודה תוכלו לבצע לבד וללא כל תלות בגורמים חיצוניים. ספרי ריביירה מתאים גם לגברים וגם לנשים הסובלים מהתדלדלות שיער וקרחות, אין שום תופעות לוואי לא צפויות ולא נעימות, לספריי יש אישור של משרד הבריאות הישראלי והאירופאי, הוא מעצים את כמות השיער ומעבה אותו, מסתיר בצורה מצוינת קרחות. הוא איננו נשאר לאורך זמן על השיער, לאחר חפיפה אחת הוא יורד

איך זה בעצם משתמשים בתכשיר?

זה דווקא קל - כל שעליכם לעשות הוא להתיז את הספריי באיזורים הדלילים, לסרק את השיער להתמתין מספר שניות והשיער, כבר לא דליל. התכשיר מעבה את זקיקי השיער עד פי שלושה מעובי השיער המקורי ומעניקה מראה מלא יותר השורד עד לחפיפה הבאה.

"מדובר בפטנט ייחודי עולמי", מסבירה יהודית רון מחברת ריביירה "שפותח במעבדות המתקדמות באירופה ואושר על ידי משרד הבריאות הישראלי והאיחוד האירופאי, מדובר בספריי המורכב מחומרי אורגניים ומסיבי שיער בגוונים שונים המותאים לגוון השיער ומשתלבים בו בטבעיות"

לפרטים נוספים לחץ כאן

הכתבה בשיתוף ריביירה - המרכז לפתרון בעיות השיער

  • עוד באותו נושא:
  • קרחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully