וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצבא: להשתחרר גם מהדאגות

19.7.2015 / 12:12

למי שמחפש להרוויח כסף וגם לראות עולם, כדאי לכם לשקול עבודה בחו"ל. ממכירה בדוכני קניונים, דרך אבטחה ועד תפקידים בשגרירות, בואו למצוא את העבודה שמתאימה לכם

בשעה טובה הסתיימה תקופה משמעותית בחיים שלכם, השירות הצבאי. אתם כנראה מתכננים טיול בחו"ל, או שוקלים להתחיל ללמוד בקרוב. מסגרות העבודה המועדפת מוכרות היטב לכל החיילים המשוחררים, אבל קיימות גם אפשרויות רבות אחרות.

כשחושבים על עבודה בחו"ל אחרי השירות, ודאי קופץ לראש הדימוי של עבודות מכירה בדוכנים בקניונים, אך למעשה, זהו רק צד אחד של עבודות בחו"ל. ישנם תחומים רבים שבהם אתם יכולים לעבוד, להרוויח סכומים נכבדים בזמן קצר וכמובן גם ליהנות ולטייל תוך כדי במקומות שעליהם תמיד חלמתם.

לפרטים נוספים על אפשרויות עבודה בחו"ל לחץ/י כאן

אז היכן ניתן לעבוד?

מכירה בדוכנים: אחת העבודות המוכרות והרווחיות ביותר. מדובר בדוכנים ניידים שמוצבים בקניונים בדרך כלל, שבהם מציעים למכירה סחורות כמו מוצרי קוסמטיקה, מוצרים מים המלח ואביזרי אופנה. זוהי עבודה מאתגרת ומאומצת שכוללת שעות ארוכות, ודורשת תודעת שירות גבוהה וסבלנות. מצד שני, בדרך כלל לא נדרש ניסיון קודם ומספיקה אנגלית ברמה בסיסית כדי לעבוד.

נשות קריירה ותעסוקה. ShutterStock
לעבוד ולראות יעדים בעולם/ShutterStock

בחברות במגזר הפרטי: אם עולם המכירות הוא לא בשבילכם, ואתם מעדיפים לוותר על עבודות מזדמנות אחרות כמו הובלה או שיפוצים, עדיין קיימות אפשרויות עבודה בשבילכם, כמו למשל בצוותים על ספינות נופש. זהו תחום שיש בו מגוון תפקידים כמו מלצרות וצוותי בידור.

יתרון נוסף של העבודה היא האפשרות לראות יעדים רבים בעולם ולנוע ממקום למקום. כמו כן, עבודות שבהן בוחרים צעירים רבים הוא בחברות אבטחה ושמירה, כשליוצאי יחידות קרביות יש יתרון גדול בענף זה. חלק מהמשרות כוללות שמירה על בתים פרטיים או עסקים, בעוד אחרות דורשות אבטחה של אישים או מפורסמים.

עבודות במגזר הציבורי ובשגרירויות: שגרירויות בכל העולם מציעות לחיילים משוחררים תפקידים בשירות המדינה, לרוב בתפקידי הסברה או במחלקות תרבות. השכר בעבודות אלה בדרך כלל הולם וכולל בנוסף גם תנאים טובים. למי שמעוניינים בקריירה דיפלומטית או בתפקידים בשירות הציבורי בעתיד, זו בהחלט יכולה להיות תחילת הדרך.

איפה עובדים?
כיום מדינות רבות בעולם מהוות יעדים לעבודה עבור חיילים משוחררים. היעדים הפופולריים בקרב חיילים משוחררים כוללים את ארה"ב, אוסטרליה, גרמניה, אנגליה ומדינות במזרח אירופה. קיימים כמובן גם יעדים "אקזוטיים" ורחוקים יותר, כמו דרום אפריקה, המזרח וניו זילנד. הבחירה היא שלכם, חלק מהיעדים טובים למי שרוצים "להתנתק" ולראות מקומות רחוקים, בזמן שאחרים מתאימים למי שרוצים
להישאר קרוב לארץ ולמשפחה.

למה חשוב לשים לב?
חשוב מאוד שתשימו לב לחוקיות של העבודה ולכל האישורים הדרושים. האם המעסיק נותן לכם אשרת עבודה כחוק? קיימים סיפורים רבים על צעירים שעבדו ב"שחור" ומצאו עצמם במצב בעייתי. לא תרצו למצוא את עצמכם מגורשים מהמדינה או אפילו מורחקים ממנה לצמיתות.

כמו כן, תמיד כדאי לוודא את תנאי העבודה. חשוב לברר מראש נושאים כמו מגורים מטעם המעסיק וביטוח, כדי שלא תמצאו עצמכם בבעיה רחוק מהבית.

עדיין מתלבטים איפה כדאי לכם לעבוד? לחצו כאן לפרטים ונציג מקצועי יענה לכם על כל השאלות

זירת היועצים בשיתוף אתר טרמינל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully