וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחות אירופאית? זה כבר לא חלום בלתי ניתן להשגה

זירת היועצים בשיתוף עו"ד מירב תותי אשבל

26.7.2015 / 23:57

הדרכון הרומני הפך בין לילה לדרכון אירופאי מן המניין, המעניק למחזיק בו הזדמנויות אינסופיות לשפר באופן מהותי את רמת חייו מבחינה אישית, מקצועית, כלכלית, מסחרית ואקדמאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

01.01.2007.

האם התאריך הזה אומר לך משהו? אם התשובה לכך היא לא, כדאי מאוד שתמשיך לקרוא עד סוף הכתבה.
בתאריך זה הצטרפה רומניה באופן רשמי למדינות האיחוד האירופי.

המשמעות המיידית הנובעת מכך היא כי הדרכון הרומני, שעד לאותו מועד לא העניק למחזיק בו יתרונות אטרקטיביים, בלשון המעטה, הפך בין לילה לדרכון אירופאי מן המניין, המעניק למחזיק בו הזדמנויות אינסופיות לשפר באופן מהותי את רמת חייו מבחינה אישית, מקצועית, כלכלית, מסחרית ואקדמאית.
מעוניין לרכוש ולהשכיר נדל"ן במדינות האיחוד האירופי ואף להתגורר במדינות אלו ללא כל מגבלה והפרעה? מעוניין לעבוד באופן חוקי למהדרין באחת ממדינות האיחוד האירופי? מעוניין ליהנות מלימודי חינם במוסדות להשכלה גבוהה ברמה הגבוהה ביותר? מעוניין לנוע באופן חופשי בתוך מדינות האיחוד האירופי ולהיות חלק בלתי נפרד מצמיחה כלכלית משמעותית? הצטרפותה של רומניה למדינות האיחוד האירופי מעניקה לך הזדמנות בלתי חוזרת ליהנות מכל זה.

בשלב זה אתה וודאי כבר סקרן לדעת מה בדיוק נדרש לשם קבלת דרכון רומני. עו"ד מירב אשבל, מתמחה בכל ההליכים הקשורים לקבלת דרכון רומני והינה בעלת ניסיון בתחום זה: "החוק העיקרי המסדיר את נושא האזרחות הרומנית הוא חוק האזרחות הרומני שנחקק בשנת 1991.

לפרטים נוספים לחץ כאן

החוק הוא מאוד גמיש וליברלי ולפיו אדם שנולד ברומניה ומחזיק בדרכון רומני, או אף החזיק בעבר וויתר עליו ברצון או גם במקרה בו האזרחות נשללה ממנו מכל סיבה שהיא, די בכך כדי להקנות לילדיו ונכדיו את הזכות ליהנות מכל היתרונות הגלומים בקבלת דרכון אירופאי, וזאת גם במקרה שאותו אזרח כבר אינו בין החיים".

עו"ד מירב אשבל שולחת מסר מרגיע כי ההליך לקבלת דרכון רומני אינו מסובך ובאמצעות משרד עו"ד תותי -אשבל, שמשרדיו נמצאים ברומניה ובישראל ומקיים קשרי עבודה שוטפים עם הרשויות ברומניה ומתמחה בכל נבכי הפרוצדורה לקבלת דרכון רומני , החלום בהחלט בר השגה.

לדברי עו"ד מירב אשבל יש לברר תחילה מי במשפחה יליד רומניה, מה תאריך הלידה ומתי עלה ארצה. מה שם העיר או הישוב בו נולד, שמם המלא של הוריו, מקום נישואיהם, ואם יש צורך גם תאריך ומקום פטירה. עם כל הפרטים הללו אנחנו במשרד נחפש את שאר ההוכחות והמסמכים הדרושים על מנת לקבל את האזרחות. מבקש האזרחות יפרט את השינויים שעברו עליו מאז שנולד ועם השגת האזרחות תהיה הדרך קלה לדרכון אירופי".

עו"ד מירב אשבל שופכת אור נוסף על המשמעות הדרמטית וההיסטורית הנלווית להצטרפותה של רומניה לשוק האירופי.
"הצטרפותה של רומניה לגוש האירופי גרמה לטלטלה עצומה במדינה, במובן החיובי. אם עד אז הייתה רומניה כבולה עדיין בשלשלאות המשטר הקומוניסטי, הרי שהצטרפותה לשוק האירופי המשותף, ביחד עם מדינות מערביות מהשורה הראשונה, גרמה לצמיחה ופריחה משמעותית ביותר בכלכלת המדינה, להפחתת שיעורי האבטלה באופן דרסטי, לפיתוח וניהול קשרי מסחר שוטפים עם מדינות אירופאיות מתקדמות.

די אם נציין את הגידול העקבי בתמ"ג ( אחוזי הצמיחה הגבוהים באירופה), כניסת משקיעים זרים רבים למדינה, לרבות חברות ישראליות מהמובילות במשק וגידול משמעותי בייצוא.

כדי לסבר את האוזן נציין, כי רומניה הינה אחת המדינות היצרניות ביותר בתחום החקלאות באירופה וממוקמת במקום השישי ביצוא החקלאי, שחלק נכבד ממנו מגיע לארה"ב".
עו"ד מירב אשבל, שמשרדה אמון על מתן ליווי צמוד , מקצועי ויסודי בכל השלבים עד לקבלת דרכון רומני, מוסיפה כי היתרונות הגלומים באחזקת דרכון רומני הם רבים ומגוונים , ומעניקים למחזיק בו יתרונות עצומים לשיפור מהותי באיכות חייו , על כל המשתמע מכך. כך לדברי עו"ד מירב אשבל:

* המחזיק בדרכון רומני רשאי לרכוש ולהשכיר נדל"ן במדינות האיחוד האירופי וכן להתגורר כדין במדינות אלו.

* המחזיק בדרכון רומני יכול לעבוד באופן חוקי בכל מדינות האיחוד האירופי.

* המחזיק בדרכון רומני יכול להקים חברות ולנהל עסקים ברומניה ובמדינות האיחוד האירופי וליהנות לפיכך מהטבות מס רבות ומגוונות.

גם בתחום זה יעמוד משרד עו"ד תותי -אשבל לצד הפונים אליו בעניין זה ויבצע עבורם בדיקות רקע עסקיות וכלכליות, לרבות ענייני מיסוי ומשפט, עובר להקמת העסק ו/או פתיחת החברה . כמו כן, יעניק המשרד ללקוחותיו ליווי משפטי מקצועי צמוד בכל הליכי ושלבי הפתיחה וההקמה של העסק ו/או החברה.

לדברי עו"ד אשבל, היותה של רומניה חלק מגוש אירופי מאוחד מעניקה למעשה למחזיקי דרכון רומני אפשרות ממשית לבצע עסקאות בין גופים הממוקמים במדינות שונות של השוק האירופאי ללא כל חסמי מס ויצירת אזור סחר חופשי בין המדינות , שאינו מחויב בתשלום מכס.

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully