וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעדים לבניית קריירה מצליחה בעיצוב שיער וטיפוח יופי

זירת היועצים בשיתוף diana - האקדמיה לעיצוב שיער וקוסמטיקה

4.8.2015 / 0:13

חולמת להפוך את אהבתך לעיצוב שיער וטיפוח יופי לקריירה מצליחה? לפנייך מספר עצות בסיסיות לבחירה נכונה של בית ספר מקצועי בתחום

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

בעשור האחרון הולכת וגדלה המודעות לטיפוח עצמי בישראל, בקרב נשים וגברים כאחד. במקביל למגמה זו עולה הביקוש לאנשי מקצוע איכותיים בתחום, שהטובים מביניהם מתקדמים לקריירה עצמאית מצליחה ורווחית. יחד עם זאת, ענף עיצוב השיער וטיפוח היופי הינו רחב היקף, ונשען על ידע, טכנולוגיות וכלים מתקדים. לכן, תחילתה של קריירה דורשת מסגרת לימודים מקצועית, מקיפה ואיכותית. כמו בכל תחום מבוקש ומצליח, גם בענף זה פועלים שלל מכונים ובתי ספר מקצועיים המבטיחים לך את ההכשרה הטובה ביותר. על מנת לסייע לך לאתר בית ספר איכותי באמת מובאים לפנייך מספר עצות וטיפים.

לא כמו פטריות אחרי הגשם

כשתתחילי לחפש בית ספר לעיצוב שיער וטיפוח יופי תגלי כי בתי הספר והקורסים נפתחים (וגם נסגרים) כמו פטריות אחרי הגשם. הבעיה היא, שלא אחת מדובר בגורמים בלתי מנוסים המבקשים לעשות קופה על חשבון התלמידים, ולא באמת מסוגלים לספק להם סל כלים מקצועי ומקיף. לכן, בתור התחלה חשוב לאתר בית ספר ותיק ומנוסה שעם השנים צבר ניסיון ומוניטין חיובי בענף, וכמובן מעניק כלים וטכניקות חדשניות ועדכניות. כלומר, בית ספר שכתיבת שמו בקורות החיים בתחילת דרכך תהווה כרטיס כניסה מרשים למקומות עבודה מבוקשים.

גם ספר וגם מורה

מלבד ותק, ניסיון ויציבות של בית ספר לעיצוב שיער וטיפוח יופי, חשוב לבחור את מקום הלימוד גם על פי מקצועיות וניסיון המורים. עלייך לוודא כי מדובר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, המובילים את תחום הוראת מקצוע עיצוב השיער במשך שנים רבות. יש להיזהר מלהתפתות ללמוד את המקצוע אצל ספר או מעצב שיער (גם אם שמו הולך לפניו) שהינו חסר ידע ויכולת בתחום הוראת המקצוע והכשרת תלמידים, ולכן קורס במספרה של מעצב שיער ידוע לאו דווקא יבטיח לך כלים פרקטיים. על כן, ההמלצה היא לאתר בית ספר שמחזיק אנשי מקצוע מצוינים ובעלי שם, שהינם גם בעלי הכשרה וניסיון בלימוד המקצוע.

מקצועיות עד לפרט האחרון והתנסות מרובה על לקוחות

גם אם יש לך כישרון טבעי לעיצוב שיער, בלי הכשרה רצינית, יסודית ומעמיקה סביר להניח שלא תגיעי רחוק בתחום. לכן, העדיפי קורסים ארוכים ורציניים על פני קורסים מהירים וקצרים. כלומר, קורסים המספקים התנסות מעשית מרובה, בבית ספר המאפשר לך להמשיך ולהתמחות בנישות ספציפיות בעיצוב שיער, כמו למשל תסרוקות ערב, תספורות גברים או קורס כימיה. מכאן גם שכדאי לתת עדיפות לבית ספר המשלב תחת קורת גג אחת התמחויות נוספות הקשורות לעולם היופי, כמו איפור, קוסמטיקה וטיפוח ציפורניים.

לא להתפתות לגימיקים בבחירת בית הספר

בתי ספר מפוקפקים לא בוחלים באמצעי פיתוי כמו שימוש בשם של מעצב שיער מוכר (שבמרבית המקרים לא מלמד כלל או מלמד מעט מאוד) בכדי לפתות את המתעניינים בלימודים להירשם ללימודים.

בתי ספר מפוקפקים מפתים את המתעניינים במתנות שונות או ברישום לקורסים קצרים ומפוקפקים הגורמים למתעניינים להשלות עצמם כי ניתן להגשים חלום תוך זמן קצר ובקלות .
צריך להיזהר מללכת שבי אחרי הפיתויים הללו ולהתרכז בעיקר-בחירת בית ספר מקצועי שמאמין בדרך מקצועית יסודית ולא קצרה להגשמת החלום המקצועי ולהפיכתו למציאותי.

בית ספר המסייע לכם להשתלב בשוק העבודה

כאמור, לבחירת מקום הלימודים יש השפעה ניכרת על תחילתה של הקריירה והצלחתה בהמשך הדרך. לכן, בחרי במוסד מקצועי, מוכר ואיכותי שלא רק מלמד מקצוע עכשווי, אלא גם מסייע לבוגריו להשתלב בשוק העבודה כשכירים או עצמאיים.

הכתבה באדיבות Diana - האקדמיה לעיצוב שיער וקוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully