וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מתאים לעבור ניתוח לייזר להסרת משקפיים?

זירת היועצים בשיתוף פרופ' אירית בכר

4.8.2015 / 16:52

הוא לא מסוכן, נמשך כעשר דקות לשתי העיניים, ללא מגע של מכשור כירורגי ועם תוצאות מעולות כבר לאחר מספר שעות. ניתוח הלייזר המתקדם בשיטת Z-LASIK ומשנה את החיים בצורה שאפשר לראות

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

ניתוח לייזר להסרת משקפים הוא אחד מהניתוחים המשנים את איכות חייו של המטופל - זהו סוף הרומן עם המשקפיים או עם עדשות המגע המציקות. בעלי משקפיים, ובמיוחד משקפי מולטיפוקל, עתידים לחסוך בכך אלפי שקלים וכך גם בעלי עדשות המגע, הרוכשים ללא הרף את חומרי הניקוי ונדרשים לעדשות חדשות כל אימת שהן הולכות לאיבוד או נפגמות. הניתוח, לעומת זאת, הינו הוצאה חד פעמית והשיפור באיכות החיים שלאחריו היא מוכחת.

ניתוח לייזר להסרת משקפיים יכול להתאים למרכיבי משקפיים בעלי קוצר או רוחק ראיה וכן לבעלי צילינדר, מגיל 18 עד גיל 60. המועמדים עוברים במרפאה בדיקת התאמה יסודית כדי לוודא את התאמתם לטיפול ועליהם לעמוד במספר קריטריונים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

"מספר סיבות עלולות לגרום לאי התאמת מטופל לטיפול בלייזר", אומרת פרופסור אירית בכר, המנהלת הרפואית במרפאות אסותא אופטיק " זו יכולה להיות אי יציבות המספר בשנה האחרונה, מחלות עיניים שונות דוגמת קרטוקונוס או קרנית דקה מאד. חשוב מאוד לבצע בדיקת התאמה על ידי רופא עיניים מומחה בתחום, המצויד במיכשור בדיקה מתאים. איבחון נכון יקבע את שיטת הטיפול ואת תוצאותיו".

השיטה החדשנית והמתקדמת ביותר לניתוחי הלייזר המודרניים נקראת Z-LASIK, והיא איננה מערבת שימוש בסכין. בשיטה זו משתמשים במכשיר הלייזר 6-ZIEMER FEMTO LDV, כדי ליצור חלון טיפולי בקרנית. אין צורך בלהב מאחר וההליך כולו נעשה בלייזר - ופירוש הדבר שההליך בטוח ומדויק לעומת שיטת הלאסיק , בה נהוג היה לבצע חיתוך בקרנית על ידי להב.

לשיטה הזו יש יתרונות רבים: מדובר בשיטה המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית והיא מבוססת על ניסיון שנצבר בביצוע מיליוני ניתוחים. גם הסיכון של תופעות לוואי בלתי רצויות הוא מזערי. זמן ההתאוששות מהניתוח הוא קצר והשיפור בראיה הוא מיידי. כבר בדקות הראשונות שלאחר הניתוח מורגש השינוי וכעבור כארבע שעות כבר מושגת ראיה אופטימלית.
הודות למכשיר הלייזר 6-ZIEMER FEMTO LDV, תיקון הראיה נעשה בדיוק של מאית המילימטר. ההליך כולו הוא מהיר מאוד וטיפול בשתי העיניים אורך כעשר דקות. הזמן בו קרן הלייזר באה במגע עם העין הוא מספר שניות.

ב"אסותא אופטיק" מתמחים בטיפולי הסרת משקפיים בלייזר, בטכנולוגיית No Touch System מהמתקדמות ביותר בעולם, ללא כל מגע של מיכשור כירורגי בעין.

הטיפולים מתבצעים ע"י מנתחי עיניים בכירים בעלי ניסיון של שנים רבות ואלפי מנותחים.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully