וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אחד והפרח שלו: איך בוחרים את הזר הנכון?

זירת היועצים בשיתוף זר לפורח

11.8.2015 / 14:40

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ShutterStock/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם הפרחים שופע צבעים וריחות מיוחדים ומרגשים. עבור כל אדם החוויה בעולם הזה היא שונה, יש אנשים שמתרגשים מזר וורדים אדומים, יש אנשים אשר מתרגשים מפריחת הכלניות ויש אנשים אשר מתרגשים מצמחים ונהנים לגדל אותם ולטפל בהם, בשבילם זוהי תרפיה.

עולם הפרחים הוא גם זה אשר מאחד את כולנו יחד, וזאת דרך החיבור לטבע, חיבור שקיים אצל כל אחד ואחת מאיתנו בדרך כזו או אחרת. עבודה בעולם הפרחים היא אינה עבודה רגילה. מה שהופך אותה לכל כך מיוחדת ומהנה זה המפגש עם מגוון רחב של אנשים, הסיפורים המעניינים והמרגשים של הלקוחות והיכולת לקחת חלק ברגעים הכי משמעותיים שלהם. אנחנו, בתור חנות פרחים, נמצאים בכל רגעי השמחה של הלקוחות ולפעמים אף ברגעי העצב ככה שהקשר נהפך לחברי ואפילו משפחתי.

אחת התכונות המיוחדות שיש לפרחים היא שהם מתאימים לכל אירוע, החל מהאירועים הגדולים והמרגשים יותר בחיינו כמו חתונות ולידות וכלה באירועים הקטנים והמרגשים כמו סתם רצון להעלות חיוך על אהובנו.

חנויות הפרחים היום לא מציעות רק פרחים, אלא ברובן תוכלו למצוא גם כלי נוי בעבודת יד, מארזי שוקולד, בלוני הליום, זרים מתוקים ואפילו סלסלות פירות.

חנויות פרחים רבות פונות הן למגזר הפרטי אשר מתמקד בעיקר בזרים ומתנות והן למגזר העסקי, שם עולם הפרחים שונה במקצת. גם המגזר העסקי פונה למשלוח זרים ומתנות לעובדים ולמנהלים, בעיקר בתקופות החגים, אך ישנה גם העבודה הקבועה והרציפה בה אנו מספקים באופן קבוע פרחים לבתי עסק במטרה לייפות את חלל העסק ולהשרות אווירה של טריות ורעננות. המגזר העסקי כולל בין היתר עבודה עם מסעדות, אשר מקבלות באופן שבועי זרי פרחים או סידורי פרחים רעננים וחדשים במטרה לייפות את חלל המסעדה ולשדר רעננות וטריות אשר מעידים על אופי המסעדה גם בפן הקולינרי, וכן עבודה עם משרדי עורכי דין, משרדי ממשלה, מלונות ועוד עסקים רבים אשר מקבלים גם הם אספקה שבועית של פרחים שמוסיפים אור וצבע נוספים לעסק.

נראה כי פרחים הם חלק בלתי נפרד מעולם העיצוב. ממש כמו שתחליטו לצבוע קיר בביתכם או במשרדכם בצבע מסוים על מנת ליצור אווירה ייחודית, כך גם הפרחים יכולים לתרום ליצירת אווירה מושלמת וריחנית והכל לפי הטעם האישי של כל אחד ואחת. היום יותר ויותר אנשים שמים דגש על עיצוב הבית והתאמת צבעים ופרחים זה משהו שיכול לשדרג כל בית ולהעניק לו מראה מיוחד וניחוחות נהדרים.

טיפ קטן לפני סיום... מגיעים אליכם אורחים ואתם רוצים להרשים אותם- לכו לחנות הפרחים הקרובה לביתכם ותקנו כעשרה ענפי ליזיאנטוס עם מעט ירק (מומלץ עופרים או אקליפטוס) שימו אותם בואזה והניחו על השולחן לקבלת מראה קלאסי ונקי, לא תאמינו כמה מחמאות תקבלו.

הכתבה באדיבות זר לפורח - חנות פרחים בירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • פרחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully