וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תפיקו אירוע מוצלח ומיוחד במינו

זירת היועצים בשיתוף White גן אירועים

15.8.2015 / 23:53

מהם הפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל? מהן המגמות המבוקשות והמוצלחות ביותר שיש לענף האירועים להציע? קראו והחכימו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקום שאין שני לו

אין ספק שאחד הגורמים העיקריים המשפיעים על הצלחתו של אירוע הינו איכותו וייחודיותו של הגן או האולם בו הוא מתקיים. אמנם, תוכלו לנסות להפיק אירוע לבד על צוק מבודד שמשקיף אל הים, אך על מנת להפכו לאיכותי באמת ונגיש לכולם תצטרכו לגלגל הרבה סלעים במעלה ההר. מאידך, אולם או גן אירועים בעלי מיקום ייחודי מהווים אופציה מצוינת גם לאניני הטעם. למען מטרה זו כדאי לבחור באולם או גן המצוים באזור נגיש שאינו רחוק מהעיר, אך ממוקמים בסביבה המאופיינת אווירה כפרית, רגועה ונעימה. כמו כן, חשוב לשים לב לחזותו של האולם מבחוץ ומבפנים ולהיותו רחב ידיים, ייחודי ומרשים. כך למשל, ניתן למצוא כיום אולמות וגני אירועים השוכנים בתוך מבנים עתיקים ומשוחזרים מהמאה הקודמת. ההשקעה המרובה בשיחזורם ועיצובם המחודש הובילה ליצירת אווירה מיוחדת במינה, המשלבת פאר נוסטלגי ביחד עם אירוח עכשווי מפנק.

אל תתחכמו יותר מדי עם התפריט

אם בכל הקשור למיקומו של האירוע אפשר ללכת על קונספט ייחודי ואפילו מדהים, כשהדברים מגיעים לתפריט עדיף שלא להגזים. אמנם, שוק האירועים של ימינו מוצף באינספור תפריטי גורמה שונים ומשונים אך יש לזכור שלא כולם אוהבים לראות בצלחת מאכלים בלתי מזוהים. מה שהקהל הישראלי כן אוהב הוא אוכל טרי, ערב לחיך ובשפע. למעשה, טרנד האוכל הייחודי באירועים כה נפוץ עד שהוא כבר לא מיוחד, ובעצם ההיפך נכון - אם אתם רוצים להיות מיוחדים פנו לתפריט איכותי וטעים שאינו מנסה להמציא את הגלגל. כך לדוגמא, תפריט ים תיכוני משובח יכול להיות בדיוק מה שיעשה לכם את האירוע, בהיותו עשיר בסלטים טריים,,דגים, בשר וקדרות. אגב, לאור עליית מגמת הצמחונות והטבעונות כדאי שכל תפריט יכיל מספר מכובד של מנות טעימות, המותאמות לצרכיו של קהל זה.

להתחבר לצוות המקום

ענף האירועים עוסק באירוח ובמתן שירות לאנשים, ולכן חשוב שיהיה לכם חיבור נעים וזורם עם הצוות המנהל את הגן או האולם. אלו האנשים שנדרשים להיות קשובים לרצונותיכם וחלומתיכם, להבין את מהותם ולהיות נכונים למלאם לשביעות רצונכם המלאה. הווה אומר, שאם הגעתם לאולם וקיבלתם תחושה שאתם רק עוד הזמנה אחת מיני רבות, סביר להניח שכך ייראה השירות שתקבלו - סטנדרטי ומונע מתוך רצון לצאת ידי חובה. מאידך, צוות מקצועי מסור לעבודתו ישים דגש על ליווי ויחס אישי לכל לקוח, וסביר להניח שיעשה ככל שביכולתו על מנת לשמור על מוניטין מעולה של המקום. באולם או בגן שכזה יעשו מעל ומעבר כדי להעניק לכם אירוע חלומי שיענה על כל ציפיותכם ועוד הרבה מעבר לכך.

הכתבה באדיבות ‫White גן אירועים

  • עוד באותו נושא:
  • אירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully