וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: עודד בראל הטעה את ארנון תדמור בנוגע ללחץ של השוק האפור

זירת היועצים בשיתוף lawguide

19.8.2015 / 20:39

בית המשפט ביטל מסמכי העברת מניות בין ארנון תדמור לעודד בראל בקבוצת בראל תדמור, לאחר שהוכח כי עודד בראל הטעה את ארנון תדמור לחשוב שקיים לחץ של גורמים עברייניים על החברה ומסמכי העברת המניות נחתמו שלא מרצונו החופשי של ארנון תדמור

כסף. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

קבוצת בראל תדמור היא חברת יזמות נדל"ן, שבין היתר, מחזיקה בזכויות במגרש בשכונת מרמורק ברחובות לבניית 16 יחידות. לאחר שארנון תדמור, ממייסדי החברה, ביחד עם שותפו עודד בראל, חתם על מסמכי העברת מניותיו לעודד תדמור, הגיש ארנון תדמור בחודש פברואר 2012 תביעה לבית המשפט המחוזי במחוז המרכז, לביטול מסמכי העברת המניות, בטענה כי מסמכי העברת המניות הינם פיקטיביים, ונחתמו במועדים שונים מהמועדים הנקובים בהם.

לטענתו של ארנון תדמור, מסמכי העברת המניות הפיקטיביים נחתמו לאחר שנפל קורבן לעוקץ של שותפו לחברה, עודד בראל, במסגרתו ניצל את האמון אשר נתן בו ארנון תדמור וטען בפניו כי גורמים עבריינים מגלים עניין במגרש של החברה.
בנסיבות אלו, טען ארנון תדמור בכתב התביעה, ביקש עודד בראל מארנון תדמור לחתום על מסמכי העברת המניות, על מנת להוציא את ארנון תדמור מהתמונה, למראית עין בלבד, על מנת להסיר ממנו כל אפשרות ללחץ מאותם גורמים עברייניים.

אולם בפועל, לאחר חתימת מסמכי העברת המניות, הסתמך עליהם עודד בראל לנישולו של ארנון תדמור מהחברה ובכתב ההגנה הכחיש את כל טענותיו של ארנון תדמור, וטען בתוקף שמסמכי העברת המניות לידיו נחתמו כדת וכדין והינם ברי תוקף, בעוד שארנון תדמור מנסה להחזיר את הגלגל לאחור, לאחר שכביכול, הפר את התחייבויותיו להשקיע כספים בחברה.

כאמור, ארנון תדמור, אשר יוצג על ידי עו"ד אסף גילר, שמשרדו עוסק בענייני מקרקעין, הוכיח את טענותיו והביא את בית המשפט לקבוע בפסק דינו של השופט פרופסור עופר גרוסקופף, כי גרסתו של עודד בראל "אינה אמת", וכי מסמכי העברת המניות נחתמו שלא מרצונו החופשי של ארנון תדמור, לאחר שעודד בראל הטעה אותו בנוגע למעורבות הגורמים העברייניים, ועל כן ביטל את העברת המניות וחייב את עודד בראל בהוצאות משפט בסך 50,000 שקלים.

עורך דין אסף גילר: "מדובר בתביעה של מילה כנגד מילה, אבל האמנתי כל הדרך שהאמת תצא לאור. אני מאמין שגרסה שאינה אמת לא יכולה להחזיק חקירה טובה בבית המשפט, כי מי שמשקר נאלץ להסתבך עם השקרים של עצמו. אבל חשוב לציין שבשביל לשכנע את בית המשפט דרוש להשקיע, להכיר ולהעמיק בחומר הראיות, כאילו שהייתי נוכח שם בעצמי – רק כך מתאפשר לי כעורך דין למצוא את הסתירות הכי דקות ולערער את גרסת הצד השני".

הכתבה באדיבות אתר עורכי דין LawGuide.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully