וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלי להסתכן בפציעות: התחליף לאימון הכושר הסטנדרטי

זירת היועצים בשיתוף EMS club

19.8.2015 / 20:46

מאחורי רשת מכוני הכושר של EMS CLUB עומד הידע שהגיע מנאס"א והטכנולוגיה שמקורה בגרמניה, ומאושרת כמכשור רפואי בידי האיחוד האירופי. כל אלה מאפשרים למתאמנים הישראלים להעביר את עשרים הדקות השבועיות, המחליפים ארבעה אימונים במכון כושר רגיל מבלי להסתכן בפציעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבשורה החדשה של אימוני הכושר בישראל מגיעה מרשת מכוני הכושר EMS CLUB, שקמה בשנים האחרונות בישראל והיא הולכת ומתרחבת. עד כה עובדים כבר תריסר סניפים כאלה ואליהם יצטרף עוד מעט גם סניף שיוקם בנתניה. מדובר בבשורה אמיתית למחטבי הגוף, שנהגו לבלות שעות במכוני כושר וכעת יכולים לעשות זאת אם יקדישו לכך עשרים דקות בשבוע, וזאת מבלי להזיע או להתקלח והכי חשוב - ללא הסיכון הכרוך בפציעות ספורט. התוצאות, לעומת זאת, שקולות ל-4 אימונים רגילים בחדר כושר, ועם השפעה על פעילות השרירים הגדולה פי 18 מזו הנדרשת בשעה וחצי של אימון רציני. האימון כולו מתבצע בחליפה המצויידת באלקטרודות חשמליות, השולחות גירוי בצורת פולס חשמלי אל השריר וגורמות לו להתכווץ כאילו ביצע פעילות אמיתית.

מקורה של הטכנולוגיה הזו היא בעולם רפואת השיקום, שם ידוע שפולס חשמלי המופעל על רקמות שנפגעו, בעיקר רקמות שריר, מזרז שיקום וריפוי ומאיץ את זרימת הדם למקום וגם את פינוי הפסולת. בידע הזה השתמשו מדענים שלנאס"א, סוכנות החלל של ארה"ב, שהתבקשו למצוא פיתרון לשמירת הכושר הגופני של טייסי החלל. מכיוון שבחלל אין כוח כובד, ואין טעם להרים משקולות, הפולס החשמלי מגרה את השריר ומדמה פעילות של חדר כושר. במהלך המחקר התברר שניתן לגרות באותו זמן כמה שרירים וכך לחקות פעילות שלמה בחדר כושר. לכן ניתן לצמצם אימון מקביל של כ-90 דקות לעשרים בלבד בחליפת האלקטרודות.

לפרטים לחץ כאן

כאן נכנסה לתמונה חברה גרמנית בשם "MIHA BODY TEC", שנכנסה לתחום המחקר והפיתוח של הטכנולוגיה החדשה ובנתה ערכת כושר המתאימה לכלל האוכלוסיה, והיא דומה מאוד לזו שבה משתמשים טייסי החלל, כמובן ללא הצורך בהרמת משקולות. החברה הגרמנית עובדת כבר קרוב ל-15 שנה והציוד שהיא מייצרת משרת למעלה מ-1500 סניפים שהוקמו בגרמניה וכעת הולכים ומוקמים גם במדינות אחרות באירופה.

למעשה, מספקת "MIHA BODY TEC" קרוב ל-85 אחוז מהציוד לשוק מכוני הכושר הללו בעולם. החברה היא בעלת מוניטין גבוה, אמינות מוכחת והיא מספקת אחריות למכשירים שהיא משווקת. כל המכשירים שמייצרת החברה זכו מהאיחוד האירופי לאישור המגדיר אותם כמיכשור רפואי, המגן על המשתמשים בו ומונע פציעות. כמו כן אופן הפעלת הטכנולוגיה הוא קל וידידותי מאוד למשתמש. אחד היתרונות בציוד של החברה הגרמנית הוא בחיבור חליפת האלקטרודות בצורה ישירה למכשיר, פשטות הפעלה ושמירה על 100%בטיחות בהפעלה.. כמו כן ניתן לזהות את הציוד של MIHA BODY TEC על פי ידית אחיזה שעוזרת למשתמש לשמור על שיווי משקל. משקלה של החליפה כולה קל מאוד. מחיר המכשיר והחליפה הוא כ-75 אלף שקל ושני מכשירים כאלה מצויים בכל סניף של EMS CLUB, כולל אחריות ל-24 חודשים.

רני רוביו, האיש שעשה לטכנולוגיה הזו עליה לישראל, הוא שפתח את כבר לפני שלוש שנים את ראשוני הסניפים וכעת הוא משווק עוד סניפים בזכיינות. "האמינות והיעילות של הציוד הופכים את ההשקעה הזו למאוד בטוחה. כל הציוד מוכר על ידי האיחוד האירופי כמיכשור רפואי ושומר על המשתמשים מפני פציעות ופגיעות", מספר רוביו, "קהל המתאמנים בארץ מגלה התלהבות רבה מהשיטה ומכיוון שיש רק שני מכשירים בכל סניף, בהתאם למדיניות אחידות הסניפים, העומס עלינו גדול ואנחנו פותחים עוד סניפים".

  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully